geweldig

De firma v Noord heeft in zeer korte tijd mijn tuin een geweldige nieuwe look gegeven. Barry, Ruben hartelijk dank daar voor

• Website N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • Frequentie werkzaamheden éénmalig

Geweldig!!

Barry van Noord heeft onze oude tuin helemaal eruit gehaald en toen opnieuw aangelegd. Alles liep perfect. Niks is teveel, ze werken ontzettend netjes en zijn erg vriendelijk. Samen met Garden Concepts een prachtige nieuwe tuin gekregen en we zijn erg blij. Deze zomer willen we nog een overkapping plaatsen en zullen zeker weer contact opnemen met Barry.

• Website
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Frequentie werkzaamheden éénmalig

Een zeer tevreden en enthousiaste vaste klant.

Barry van Noord is een vriendelijke, betrokken en deskundige hovenier die met de klant meedenkt en zeer flexibel is voor wat betreft het plannen van de werkzaamheden. Onze tuin is sinds het inschakelen van Barry voor het onderhoud zienderogen opgeknapt.

• Website
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon