Geweldig!!

Barry van Noord heeft onze oude tuin helemaal eruit gehaald en toen opnieuw aangelegd. Alles liep perfect. Niks is teveel, ze werken ontzettend netjes en zijn erg vriendelijk. Samen met Garden Concepts een prachtige nieuwe tuin gekregen en we zijn erg blij. Deze zomer willen we nog een overkapping plaatsen en zullen zeker weer contact opnemen met Barry.

• Website
  • Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg
  • Frequentie werkzaamheden éénmalig

Een zeer tevreden en enthousiaste vaste klant.

Barry van Noord is een vriendelijke, betrokken en deskundige hovenier die met de klant meedenkt en zeer flexibel is voor wat betreft het plannen van de werkzaamheden. Onze tuin is sinds het inschakelen van Barry voor het onderhoud zienderogen opgeknapt.

• Website
  • Klantvriendelijkheid medewerker
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • Frequentie werkzaamheden structureel

Over Hoveniersbedrijf van Noord

Hoveniersbedrijf van Noord is een jong en dynamisch bedrijf. Wij werken voornamelijk in en rondom Hoofddorp, maar ook voor een mooie klus wat verder weg zullen wij warm lopen. Ons team bestaat uit bevlogen mensen met groene vingers en een creatieve geest. Wij streven naar perfectie als het gaat om het realiseren van uw droomtuin of het verzorgen van uw reeds aangelegde tuin. Heeft u vragen, neem dan contact met ons op. Wij staan voor u klaar!