Fijne ontvangst en persoonlijke aandacht en snel geholpen en weer weg
Prima tandarts, controle gaat razendsnel, maar volgens mij wel zorgvuldig.
Snel en goed behandled
Ik ben altijd erg tevreden
Geen klachten en wordt heel goed geholpen
Correct
Prima
Heel snel op basis van meegebracht voorbeelden beugeltje gemaakt. Super fijn!
Prima
Prettige tandartspraktijk
Prima professionals, receptie zeer klantvriendelijk. Neg: afspraken met tandarts worden regelmatig afgezegd. Nieuwe afspraak kan dan pas weer over een half jaar. Ervaar ook laatste jaar tijdens bezoek dat tandarts het heel druk heeft en weinig tijd heeft, jammer.
Er wordt keurig en hygiënische gewerkt in deze nette praktijk. Je wordt vriendelijk ontvangen en de tandarts doet vakkundig zijn werk. Er wordt niets afgeraffeld waardoor eea wel eens uitloopt. Minpuntje, er zijn maar 4 gratis parkeerplaatsen voor de deur. M.i. te weinig gezien er meerdere artsen op deze locatie zitten die patiënten ontvangen.
Zeer vriendelijk, behulpzaam. Nemen de tijd voor je.
Al vele jaren ben ik met volle tevredenheid bij tandartsenpraktijk Hof van Hoornwijk. De mensen zijn buitengewoon vriendelijk en zowel de controle door de tandarts als de gebitsreiniging door de mondhygiëniste waren ook dit keer deskundig en prettig.
kom al jaren bij deze tandarts. je wordt vriendelijk geholpen, er worden geen dingen gedaan die je niet wil. er wordt goed uitgelegd wat er gaat gebeuren ( of niet als je bang bent, maar dat is niet erg, je bent in goede handen) kan iedereen hof van hoornwijck aanraden.
Prima behandeling.
Kundig en precies. Uitgebreid uitgelegd over tanden poetsen en reinigen. Tijd genomen die nodig was.
Prima ervaring
Plezierig vind ik vooral dat de telefonische bereikbaarheid goed is, dat er geluisterd wordt en meegedacht en er begrip is als bv een afspraak een keertje verzet moet worden (dat begrip is er dan dus ook wederzijds). En natuurlijk de tijd die genomen wordt. Er wordt meegedacht in mogelijkheden en het maken van de beste keuzes toegankelijk passend bij bv het financiële plaatje. Toegankelijk. Mijn tandarts zit beneden, de trap is niet echt handig, maar ik neem aan als het in de - hopelijk verre - toekomst niet mogelijk is trap te lopen er altijd mogelijkheden beneden worden gezocht ook voor de mondhygiëniste. Negatief punt is de bereikbaarheid met openbaar vervoer. Die is ronduit slecht. Best een eindje lopen vanaf de tram.
Prima
Goede behandeling en goede uitleg
Altijd goede behandeling en vriendelijk contact. er word ook goed naar wensen geluisterd en een oplossing gezocht.
Dit gebouw is niet geschikt voor mij omdat er geen lift is en ik geen trappen kan lopen. (ik (gebruik een rollator ). Mijn tandarts heeft zijn behandelkamer op de eerste verdiepning......... Mijn allereerste bezoek vond plaats in een praktijkruimte op de begane grond. deze was op dat moment toevallig vrij. Het ging om een gebitscontrôle. Er is nu een - voor mij - zware vervolgbehandeling nodig. De ruimte op de begane grond is normaal druk bezet en was al moeilijk te bespreken..... Bovendien vind ik het niet fijn dat ik niet in de eigen praktijkruimte van mijn tandarts behandeld kan worden. Er moest nu al heen en weer gelopen worden ...... Verder mag ik sinds kort niet meer autorijden en ben ik aangewezen op de regiotaxi.... Derhalve is deze lokatie voor mij niet geschikt en wil ik nu proberen weer een goede tandarts te zoeken in Delft, waar ik woon, op een geschikte lokatie.
Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 070-3952244. Ook kunt u ons een e-mail sturen: [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Anita van Hoven Praktijkmanager
Een van de baliemedewerkster is er onvriendelijk en onpersoonlijk. Binnen 2 minuten is de tandarts klaar met zijn controle, reiniging is geen professionele mondhygiëniste, maar krijgt daar wel een professionele rekening van. Ook eerder controle gedaan door assistent, moest wel een rekening van tandarts controle betalen.
Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 070-3952244. Ook kunt u ons een e-mail sturen: [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Anita van Hoven Praktijkmanager
In alle opzichten kundig en prettig
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.