ALTIJD te laat wordt NOOIT gebeld
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw reactie en uw feedback. Mede door coronaperiode en hieraan gekoppeld het ziekteverzuim is het in onze praktijk erg druk. Veel behandelingen die uitgesteld zijn, worden nu pas uitgevoerd. Dit is terug te merken in onze agenda en zoals ik uit uw review begrijp ook in de behandelkamer. De verwachting is dat in de tweede helft van 2022 de drukte zal afnemen mede daar een van onze tandartsen, tandarts de Cicco, meer dagen voor de praktijk zal gaan werken. Zij werkt nauw samen met de overige tandartsen en neemt een aantal specialistische behandelingen van hen over. Dit moet ook de druk in hun agenda's verlagen. Uw mening is belangrijk voor ons en we waarderen het zeer dat u de moeite neemt dit aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen wij onszelf een spiegel voorhouden en zien waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Tijdens werkoverleg komt de klanttevredenheid uitgebreid aan bod en wij zullen uw review dan ook meenemen in ons overleg. ik hoop u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben, maar mocht u nog vragen hebben zie ik graag uw reactie tegemoet. met vriendelijke groet, Anita van hoven Praktijkmanager
Niets te klagen
Positief
Vlot en vakkundig geholpen
Goed
snel geholpen, en deskundig advies
Al jarenlang klant tot grote tevredenheid
prima zeker aan bevelen aan vrienden en familie
Heel prettig
Nog NOOIT klachten gehad
Controle
Beetje krampachtige behandelruimte. Gebouw is veel te klein en zit niet op een plek waar een tandarts hoort te zitten. Slecht bereikbaar.
Goedemorgen, Dank u wel voor uw reactie. Het is inderdaad vervelend als u slecht ter been bent dat u een stukje moet lopen naar onze praktijk. In het verleden hadden wij de tramhalte dichterbij maar die is helaas opgeheven. Voor de volledigheid vindt u hier de mogelijkheden voor het openbaar vervoer: Openbaar vervoer: bus 30 stopt voor de kliniek en met tramlijn 1 en 15 stapt u vlakbij de kliniek uit. 1e halte voorbij de Hoornbrug, Laan van Hoornwijck. Uw mening is belangrijk voor ons en we waarderen het zeer dat u de moeite neemt dit aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen wij onszelf een spiegel voorhouden en zien waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Tijdens werkoverleg komt de klanttevredenheid uitgebreid aan bod en wij zullen uw review dan ook meenemen in ons overleg. ik hoop u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben, maar mocht u nog vragen hebben zie ik graag uw reactie tegemoet. met vriendelijke groet, Anita van Hoven Praktijkmanager
De tandarts legt alles goed uit. Halfjaarlijkse controle naar tevredenheid gedaan.
Mooie locatie, fijne tandarts.
Prima
Kundig en klantvriendelijk
Ik ga eerst en kijkt de tandarts mijn tanden na. Mijn kind is best verlegen, had dat moment al gepakt om haar mee te laten kijken. Toen ze aan de beurt was, vond ze het nog stresserende spannend. Samen hebben we 20 minuten en met 8 minuten stonden we buiten de praktijk omdat de receptie ook al was weggelopen en had me de mededelen gegeven (terwijl ze naar boven liep) dat ik morgen gebeld zou worden. Mijn afspraaktijd was nog niet eens om, er waren ook mensen na mij, dat vind ik een beetje raar. Gelukkig belde de volgende dag receptie zelf. Voor het weglopen een 2, voor de volgende dag een 6. Bij aanbevelen zeg ik ja als tandarts voor volwassenen en nee als tandarts voor kinderen. En aangezien de “angst/ onbekende” voor de tandarts bij mijn kind er niet kleiner op geworden, zeg ik nu nee.
Goedemorgen, Dank u wel voor uw bericht. Kunt u aangeven wie u behandeld heeft? Dan kan ik uw feedback gericht met de tandarts in kwestie bespreken. Uw mening is belangrijk voor ons en we waarderen het zeer dat u de moeite neemt dit aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen wij onszelf een spiegel voorhouden en zien waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ik zie graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Anita van Hoven Praktijkmanager
Receptie en tandarts zijn zeer gastvrij en professioneel.Dhr is rustig, kundig en maakt altijd tijd voor een gesprek. Hij toont een zeer brede interesse.
Als ik niet op tijd had ingegrepen, had de mondhygiëniste mij - ongevraagd (!) - een 'fluorlak' over mijn terugtrekkend tandvlees aangebracht. Daar ben ik niet van gediend! Fluor is een risico voor de gezondheid, ook al denken tandartsen daar licht over! Bovendien is de aanbeveling dat het gaatjes tegen gaat op niets gebaseerd.
Goedemorgen, Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het belangrijk dat u duidelijk op voorhand wordt geïnformeerd zodat het helder is welke behandeling de mondhygiëniste voornemens is bij u uit te voeren. Kunt u aangeven wie u behandeld heeft? Dan kan ik uw feedback gericht met de mondhygiëniste in kwestie bespreken. Uw mening is belangrijk voor ons en we waarderen het zeer dat u de moeite neemt dit aan ons kenbaar te maken. Zo kunnen wij onszelf een spiegel voorhouden en zien waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ik zie graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Anita van Hoven Praktijkmanager
Laatste bezoek ook per mail officiële klacht ingediend 5 over naar binnen en 5 voor half zat ik weer in wachtkamer Nog nooit zo ruwe behandeling meegemaakt ook aangegeven bij dame Ze zei dan ga je bindende keer maar weet bij nura Was perplex en ook aangegeven bij tandarts nooit meer naar deze dame te willen gaan Zelfs mijn gebit is niet gepolijst
Op tijd geholpen gezellig en vriendelijke personeel
Altijd vriendelijk benaderd.
snel en vriendelijk
Altijd juist, tijdig en professioneel geholpen.
Ik ben tevreden En het eigenlijk ook best gezellig
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.