
goed
Wat betreft direct contact/behandeling overheerst verbazing dat een op 26 april geconstateerd gaatje pas op 5 augustus verholpen kan worden
Je wordt vriendelijk ontvangen, dit geld ook voor de andere patiënten. Kort praatje vooraf en na afloop hoe gaat het.
vriendelijk en accuraat
Allemaal prima afgehandeld en goed advies
Vriendelijk en vakkundig en rekening houden ivm overprikkeling .
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Goede ervaring
Gebit hier in goede handen!
Uitstekend
Goed
Prima, weer lekker schoon
Advies meegekregen.
Er was een vulling met een stuk van een kies afgebroken. Kon gelukkig snel terecht.
Prima behandeling
zoals het hoort
Ik had een afspraak met een mondhygiënist bezocht en in vergelijking met de vorige (die helaas vertrokken is naar Franeker) was dit een enorm verschil: geen enkel ‘contact’, geen aanwijzingen, geen adviezen, niks. Zelfs nauwelijks na navragen van mijn kant. Het leek alsof ze zich niet realiseerde dat ze daar met een cliënt zit. Heel vreemd en onprofessioneel. Technisch zal het van goed niveau zijn geweest hoor. Daar kan ik weinig over zeggen en daar wil ik ook niet over oordelen. Mijn advies: haal zsm die dame terug die vertrokken is. Zou heel goed zijn voor jullie praktijk en jullie cliënten!
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0517-432740, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]? Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ingrid Rector, praktijkmanager. Bedankt voor uw tijd en inzet!
Altijdcorrect
Slechte stoelen, word te veel achterover gezet. Voelt onplezierig voor mij rug. En na controle een te lange tijd tussen nu en behandeling voor ontdekte gaatje te vullen.. Heb het gevoel alsof ik in een fabriekshal binnen stap
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0517-432740, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]? Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ingrid Rector, praktijkmanager. Bedankt voor uw tijd en inzet!
Gewoon prima behandeling en uitleg !
De verzorging en binnenkomst is geweldig. Maar na de kontrole moet ik terugkomen ivm. een gaatje ,de afspraak gemaakt te hebben na een aantal maanden oké, maar nu werd na een telefoontje de afspraak nog later gezet. Dit vind ik toch wel een beetje kwalijk, terwijl wij al bijna 40 jaar bij deze praktijk zijn na de samenvoeging.
Met géén gaatjes, ga je sowieso prettig naar huis.
Erg prettige behandeling door tandarts en assistente. Zeer professioneel uitgevoerd. Pijnloos.
Perfecte behandeling gehad. Grondig
Het is hier prima vriendelijkhet kan niet better
Koningin Julianastraat 1
8862TA Harlingen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.