
Ik werd vriendelijk ontvabgen, maar de dames achter de balie mogen verder niets meer doen dan groeten, dus me;dde ik mij aan bij de PC. Daarna werd ik door de tandarts zelf opgehaald. Allemaal vriendelijk en je voelt je welkom. Daarna een goed en zorgvuldige behandeling gekregen. Uitleg was er over wat ze aan het doen waren. Al met al een goed.
Ik word bij de balie vriendelijk te woord gestaan, mijn tandarts is deskundig en duidelijk in haar uitleg.
Gemakkelijk kunnen aanmelden via scherm, op tijd geholpen. Behandelaar vertelde wat er gedaan werd.
zijn goed!!
Een prima bezoek. Op tijd geholpen.
Ontvangst, behandeling en uitleg werkzaamheden keurig.
goed
Goed geholpen. Vriendelijk. Mooi op tijd.
Wij kunnen vaak als gezin in een keer voor controle, dat vinden wij erg fijn. Onze kinderen hebben nooit angst ervaren bij de tandarts. Dat vind ik een groot compliment!
Vriendelijk,kundig. Luisteren naar je. Laten zien dat ze interesse in je hebben.
ben tevreden met mijn behandelaars
vakkundig, correct, attent en met de persoonlijke benadering.
?
Vakkundig en gerustellend
voel me gewoon op mijn gemak geen stress
Voor mijn jaarlijkse controle stond ik binnen 2 minuten weer buiten. Ze kan haar rekening weer versturen. Dit de reden waarom ik één keer per jaar naar de tandarts ga. Zeer teleurgesteld.
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0517-432740, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]? Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ingrid Rector, praktijkmanager. Bedankt voor uw tijd en inzet!
Was voor spoedafspraak, keurig en succesvol behandeld
Na een half jaar te moeten wachten om twee gaatjes te vullen werd ik tijdens het vullen onderbroken, omdat er iemand anders met spoed een controle tussendoor kreeg. Voor een half jaar wachttijd is dat onacceptabel. Daarnaast ervoer ik de tandarts als gestressed. Niet fijn voor de patient, maar ook geen goed teken voor de tandarts zelf
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0517-432740, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]? Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Ingrid Rector, praktijkmanager. Bedankt voor uw tijd en inzet!
Positief
Ben goed behandeld voor een wortelkanaal behandeling.
Zoals gewoonlijk is het personeel en de tandarts en assistente goed en heel vriendelijk. Mijn teleurstelling is dat ondanks een stukje af van mijn kies ik pas volgend jaar weer bij jullie terecht kan. Aangezien ik eind januari 2024 weer naar het buitenland ga en medio maart weer terug ben kan ik pas in juli 2024 worden behandeld, helaas zeer teleurstellend.
Fantastisch,geen angsten meer
Kom toch altijd verzorgd van de stoel !!!
.
Alles liep naar wens.
Koningin Julianastraat 1
8862TA Harlingen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.