
Prima en goede ervaring
Was een oudere zeer ervaren tandarts. Prima!
Klantvriendelijk en betrouwbaar. Moest wel wennen naar jarenlang andere tandarts te hebben gehad.
Prettige en duidelijke manier van behandeling.
Goed geholpen
Het afspraak maken gaat makkelijk! Informatie op tijd! Vriendelijke personeel! Netjes! Bedankt!
Goed.....
Service gericht. Doen net dat extra. Parkeren is op zich geen probleem in de buurt. Voor de deur parkeren voor rolstoelgebruikers is kwestie van geluk hebben. Dit is aan de gemeente zelf denk ik dat een aantal parkeerplaatsen voor de deur die dan gereserveerd kunnen worden voor die patienten mooi zou zijn. Of tarief parkeren voor de deur extra duur maken.
Wij zijn verhuisd en daarom nieuw. We werden hartelijk ontvangen en zelfs voor onze zoon van 2,5 jaar namen ze even de tijd om naar de tanden te kijken met als cadeautje een medaille. Ontzettend leuk gedaan! Bedankt!
Het is tenminste weer een tandarts die normaal Nederlands spreekt. En dan bedoel ik Gijs. Leuke spontane man.
Goed geholpen extra aandacht voor de klachten en zorgzaam ivm duizeligheid
ik vond het fijn er worden gelijk stappen ondernomen
Deze keer ging alles volgens afspraak, De voorlaatste keer ging het verkeerd, omdat ik een week voor de afspraak een herinneringsmail zou ontvangen die niet verstuurd is. Ik miste daarom de afspraak. De assistent stelde zich niet begripvol op. Overigens zijn mijn vrouw en dochter na 30 jaar (!) van tandarts veranderd, er schijnt geen interesse te zijn naar de reden. Tosk is een zakelijke praktijk geworden.
Ik was zo bang voor de tandarts mijn angst is heel groot. Ik had zoveel kiespijn dat ik toch ben gegaan. Ze hebben me zo goed geholpen en waren zo lief om me rustig te maken! Ik geef echt een dikke 10! Ik ben van me pijn af en bang nee nu niet meer
Ik kreeg een andere mondhygienist en vond dat de communicatie over de conditie van mijn tandvlees anders was. Heb de laatste tijd erg mijn best gedaan maar dat werd niet gezien. Moest er zelf naar vragen… dit was normaal anders.
Niet prettig, de meeste tandartsen hebben geen behoefte aan een open gesprek omdat ze vinden dat ze zelf gelijk hebben. Ook spreken de tandartsen met een wijzend vingertje alsof ze het tegen kleine kinderen hebben. Ze doen net alsof je bijna een rot gebit hebt. Terwijl je een normaal tot goed onderhouden gebit hebt
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-523030, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected] Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, I.Rector Praktijkmanager Bedankt voor uw tijd en inzet!
Ze nemen de tijd, het liep niet uit, vriendelijk.
Er werd goed naar mijn klacht geluisterd. En daarna dus goed actie ondernomen. Ik ben zeer tevreden.
Mijn ervaring goed, je snel en deskundig geholpen.
Zorgvuldig en vriendelijk
Goed
Op tijd en goed behandeld.
Word goed geholpen
Goed gedaan aardig vriendelyk
Meedenken, geruststellen, tijd nemen, een ontspannen sfeer creëren,
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.