
Neutraal, tandarts is geen uitje maar noodzakelijk
Goed
Uitstekend
Keurig en correct behandeld door de preventieassistente. Weet helaas haar naam niet. Ze werkt al heel lang bij dit bedrijf wat voorheen van dhr. Oeloff was. Daar werkte ze ook al. Het was Joke niet.
Het is een redelijk tandarts ook voor mensen die bang ervoor zijn. Maar het is ook wel prettig als je een vaste tandarts krijg en niet elke keer een ander krijg
Had een probleem . Belde en kon direct komen en geholpen worden.
prima
Ik ben goed geholpen , was ik tevreden.
Goed
Best behandeling, aanbevelen
Fijne mondhygiënist. Lief en heeft veel tijd en geduld.
Heb controle tandarts + behandeling mondhygiëniste afgesproken. Kwam bij mondhygiëniste en was na 20 min klaar, vroeg of tandarts nog kwam maar nee die controle had zij ook/al gedaan…vreemd… nog nooit zo’n snelle behandeling gehad,
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-745 295, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Y. Kamminga Praktijkmanager
De tandarts gaf geen uitleg oid
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-745 295, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Y. Kamminga Praktijkmanager
Er is geen vast team tandartsen en mondhygiënist Daardoor wordt het onpersoonlijk. Hoop dat dit in de toekomst beter worst.
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-745 295, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Y. Kamminga Praktijkmanager
Helaas is de praktijk overgenomen en heeft het nu een andere naam , het is ons als gezin totaal onbekend wie nu de tandartsen zijn , elke keer zie je iemand anders, ook de planning is niet meer wat geweest is , wij als gezin hadden allemaal op andere dagen afspraken en voor iedereen van ons is deze datum later gewijzigd omdat het kwa planning niet meer kon. Ik zelf heb 3x mijn afspraak moeten verzetten op verzoek van jullie . Erg jammer deze ervaring hadden we niet bij eigenaar Oeloff.
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-745 295, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Y. Kamminga Praktijkmanager
Fijne en rustige ervaring
beginnen keurig op tijd, wordt vlot geholpen, vriendelijk en duidelijk, veel relvante info
Ziet er schoon en netjes uit, vriendelijk personeel.
Duidelijke uitleg, vriendelijke interactie en zeer deskundige behandeling.
verrassing , behandeling (controle en prothese montage) ging vlot. 's middags prothese al weer geplaatst. Met de tandarts besproken hoe een en ander op me overkwam. Reeds vele jaren bij deze praktijk. Kinderen hadden in hun jeugd vele invallers meegemaakt en waren daar later slecht over te spreken. Gaf mijn zorg aan dat het mij nu ook zo kon vergaan. Het is mij duidelijk geworden dat door krapte van personeel dit probleem niet in de hand is.
Goede behandeling, kundige jonge vlotte en vriendelijke mondhygiënist
Helemaal naar tevredenheid.
Ik heb de vervolgafspraak daarom niet gemaakt. Uitleg was meer een commando. Ik ga nu na jaren tevreden te zijn geweest over de communicatie en behandeling op zoek naar een andere tandarts.
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-745 295, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Y. Kamminga Praktijkmanager
Ik had een dubbele afspraak gepland voor mijn zoontje en mijzelf. Eerst bij de tand arts en aansluitend bij de mondhygiënist . Ik was de afspraak glad vergeten ,de assistente belde mij 10 minuten nadat ik er eigenlijk had moeten zijn (erg attent) natuurlijk ,dat had ze ook niet kunnen doen natuurlijk . Ik woon gelukkig vlakbij dus ik was er na 5 minuutjes . Mijn ingeplande tijd was nog niet om maar ik moest wachten in de wachtkamer totdat mijn zoon aan de beurt was ,die was inmers na mij ingepland . Ik kon de volgende dag aan het eind van de middag als nog terecht voor controle en aansluitend de mondhygiënist maar ik moest de gemiste afspraak wel betalen omdat die tijd voor mij gereserveerd was . Oke ,dat is logisch mijn eigen schuld. De volgende ochtend krijg ik telefoon van de assistente of ik om 13 .30 kan komen inplaats van 16.30 ik zeg haar dat dat helaas niet gaat lukken omdat ik mijn zoontje van school moet halen rond die tijd. Er had iemand afgezegd bij de mondhygiënist en nu probeerde de assistente de boel een beetje op te schuiven zodat de mondhygiënist niet een tussen uur had . Later die ochtend belde de assistente mij nogmaals om te vragen of ik ook om 14.30 kon komen .Prima dan heb ik mijn zoontje al opgehaald dus dat lukt wel. Om 14.00 zitten we al in de wachtkamer het wordt 14.30 maar de vrouw die om 14.00 een afspraak had en die ook opgebeld was om eerder te komen dan gepland moest om 14.30 eerst nog geholpen worden. Om 15.20 was ik dan eindelijk aan de beurt . Ze belden mij om eerder te komen, dan kom ik eerder en moet ik vervolgens nog veel langer op haar wachten dan dat zij de vorige dag op mij moest wachten ! Vervolgens krijg ik een rekening waar waar de tijd dat ik te laat was bij mij in rekening gebracht word maar de tijd die zij te laat was die word nergens in mindering gebracht! HU??? Dus joun tijd is kostbaarder als die van mij ? Meten we nu ineens met 2 maten?
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons in de praktijk. Zou u contact met ons op willen nemen om uw klacht/wens te bespreken? Wij zijn bereikbaar op 0512-745 295, of zou u ons een e-mail willen sturen naar [email protected]. Graag horen wij van u en staan voor u klaar, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Y. Kamminga Praktijkmanager
Goed
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.