Perfecte service

Na 5 jaar liet de folie van de keukendeurtjes los, er kwam lucht achter, na een telefoontje met de klantenservice alles perfect opgelost, alle deurtjes en fronten zijn kosteloos vervangen, zou deze firma ten harte aanbevelen erg blij mee !

Beste Marcel, Het doet ons goed dat je zo tevreden bent over de door ons verleende service. Dit is waar KeukenConcurrent sterk in is. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Mooie keuken, mindere ervaring

Vanwege nieuwbouw hebben wij onze keuken twee jaar geleden al moeten aanschaffen. Het eerste aankooptraject verliep uitstekend. Er werd goed met ons meegedacht, overal bij stilgestaan en goed geadviseerd. We waren ontzettend enthousiast over de keuken en hoe we werden geholpen. De afspraken waren duidelijk en we hadden er veel vertrouwen in. Totdat de keuken werd geleverd. Begin dit jaar hebben wij de keuken 'definitief' moeten bestellen. Bij aankomst bleek het systeem van KeukenConcurrent te zijn vernieuwd. Hierdoor moest de gehele keuken opnieuw in het systeem worden verwerkt. Aangezien het aankooptraject goed was verlopen, vertrouwde wij erop dat dit goed verliep. Het apparatuur wat niet meer leverbaar was, werd in overleg met ons gewijzigd. Het apparatuur wat nog wel leverbaar was, werd 'overgenomen'. Aangezien de inductie dezelfde benaming heeft behouden, is deze zonder attendering van wijziging overgenomen. In plaats van 2-fasen inductie hebben wij een 1-fase inductie ontvangen. Bij de constatering van deze fout, ontstond de discussie. KeukenConcurrent was van mening dat dit onze fout was: wij hebben niet aangegeven dat dit een van de 'vereisten' was. Na wat telefoongesprekken te hebben gevoerd, waarbij wij steeds het verwijt kregen, is in goed overleg met de omgevingsmanager het probleem uiteindelijk opgelost. Voor een extra bijbetaling kregen wij de inductie die we in eerste instantie hebben aangekocht. Al met al zijn wij ontzettend blij met onze keuken, maar bij constatering van enige fouten wordt de communicatie (het zoeken naar een oplossing) moeilijk.

Beste Alisa, Na een uitstekend aankooptraject helaas een wat minder goede ervaring met uw kookplaat. Uiteindelijk hebben we dit samen met u gelukkig alsnog kunnen oplossen. Uw feedback over de communicatie bij deze oplossing nemen we zeker intern mee als aandachtspunt. Onze excuses voor het hierin ervaren ongemak. Prettig om te horen dat u al met al ontzettend blij bent met uw nieuwe keuken. We wensen u hiermee nog heel veel kookplezier toe en mochten we u nu of later nog ergens mee van dienst kunnen zijn, laat ons dat dan svp weten. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goede kwaliteit en service

Van begin tot eind goede service ervaren, er wordt echt met je meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Beste Peter, Dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Wij waarderen dit enorm net als de mooie beoordeling die je ons geeft. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Goede aflevering en mooie keuken

Zou jullie echt aanraden om een keuken te kopen

BesteDebbie, Het doet ons goed dat uw keuken naar tevredenheid us afgeleverd. Dank u voor de mooie review en aanbeveling van KeukenConcurrent. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Goed geluisterd naar onze wensen en hiermee geholpen

De verkoper was eerlijk en gaf ons een realistisch beeld van de mogelijkheden. Hij legde alles duidelijk uit en op die manier konden we een keuken uitkiezen die bij ons past.

Beste Sarah, Mooie woorden voor onze verkoper en zijn hulp bij het samenstellen van uw nieuwe keuken. Hartelijk bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

In het begin wat problemen, volledig rechtgezet door de bezorgers en de keuken monteur

De keuken verkoper kwam vanavond nog een besteklade brengen die beloofd was door zijn collega, daar worden wij vrolijk van. ENals de klantenservice net zo goed, is als de keukenbezorgers en de monteur dan zijn wij zeer tevreden.

Beste Maurits, Wat fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over ons. Dit horen wij graag. Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Margo Ketels - KeukenConcurrent

Vakkundig geholpen

Geen vervelende verkopers die in je nek hijgen. Rustig rond kunnen kijken en uiteindelijk de keuze bepaald. Meedenkend in het offertetraject. Ook na het tekenen van de offerte voldoende kans om wijzigingen aan te brengen. Kortom, een aanrader!

Beste Paul, Super om te horen dat u zo tevreden bent en wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

blij met de nieuwe keuken :D

verkoper heeft ons goed geadviseerd, en dacht goed mee. niks was teveel en heeft er voor gezorgd dat we tevreden en met een nieuwe keuken het pand verlieten!

Beste Marco, Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken en wat leuk om te horen dat we u zo goed hebben kunnen adviseren! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Positief gevoel erbij.. nam de tijd voor mij als klant

Fijne service gegeven door de Verkoper. Ook mooie verkoopprijs geboden nadat de originele prijs bekend was.

Beste Zena, Dank u wel voor de mooie review en wat fijn dat u zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Thea Broeders- KeukenConcurrent

snel en vakkundig verholpen

problemen super op gelost vakkundige mensen die het hebben verholpen

Beste meneer/mevrouw Van den Hof, Goed om te horen dat we de problemen snel en vakkundig voor u hebben kunnen oplossen! Bedankt voor deze review. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Nummers op de onderdelen aub!!!

Wat ze nog moeten leren bij de keukenconcurrent, dat als mensen zelf hun keuken in elkaar willen plaatsen, dat ze in godsnaam nummers op de onderdelen zetten en je niet verdorie een hele dag aan het puzzelen bent! Beetje zonde van me tijd!

Beste meneer/mevrouw, Dank u wel voor het delen van uw ervaringen. Jammer om te horen dat de plaatsing van uw nieuwe keuken niet volgens verwachting verlopen is. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Dit was een verademing eerst rustig kijken dan vragen . Goede antwoorden ,wat wild u en eerlijke mening waarom zo en niet waar begint u aan maar is dit geen optie. Uw keuken is zo denk er even over na en ja we kregen ook koffie.

Beste meneer en mevrouw Rietveld, Tevreden over ons advies in de showroom, dat horen we heel graag! Dank u wel. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

topper

top verkoper Frank V ,denkt met je mee. heel vriendelijk . goed gevoel bij ,met de aankoop van onze nieuwe keuken .

Beste meneer de Graaf, Wat een mooie complimenten aan het adres van mijn collega, dat zal hij leuk vinden om te horen. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Wij waren aangenaam verrast door het goede en professionele werk. De mensen waren vriendelijk en leuk en wisten wat ze moesten doen en deden dat ook. Na alle verhalen over keukenverkopen zijn wij dus hier zeer tevreden over. Hier ook een 10 met een griffel .Nog dit BILAL topper

Beste meneer en mevrouw Rietveld, Een score van 10 met een griffel voor onze collega's. Daar zijn we heel erg blij mee, dank u wel! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Nieuwe keuken geplaatst

Super service fantastische keuken !!!

Beste mevrouw De Jongh, Dit is wat wij graag horen, dank u wel. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Gewoon

Het is heel prettig te zien dat je met vakmensen te maken hebt. Daarbij waren zij benaderbaar voor kleine dingetjes die er altijd wel zijn. Geeft vertrouwen dat alles goed komt. Nu nog vwb de communicatie de puntjes op de i. Sander & Sylvia zijn op de hoogte van de opmerkingen daarover.

Tot nu toe top.

Wij zijn in Houten op en top behandeld en geholpen en zijn nu heel benieuwd naar het eind resultaat.

Zo veel keus!

KeukenConcurrent is ons aanbevolen door familieleden. Ons adviseur heeft alle fijne kneepjes van een keuken laten zien en ons goed begeleid tot het aanschaffen van onze ‘droomkeuken’. De adviseur dacht goed mee en verplaatste zich in onze situatie. Alle vragen werden beantwoord en twijfels werden meteen uitgesloten. Vanaf begin tot het eind is er voldoende uitleg gegeven over alle apparatuur, het traject en alle zaken daar om heen. We gingen met een fijn en goed gevoel weg en een keuken die we graag willen.

Geen klachten, goed geholpen

Kastje was verkeerd geleverd. Keurig opgelost. De keuken is in een keer goed neergezet. Respect voor de monteur. Op zaterdag zonder mopperen neer gezet. 7 uur begonnen en om 19:15 klaar en dat bij 30 graden.

Correct geleverd netjes op een goede plek binnen

Erg fijn in omgang alle tijd, professioneel en een mooie keuken.

Zowel aankoop ondersteuning, plaatsing als nazorg in één woord: klasse.

Zowel aankoop ondersteuning, plaatsing als nazorg in één woord: klasse.

Prima levering

wij zijn erg tevreden over het gehele proces van aankoop tot plaatsing.

Vriendelijk personeel

Tijd voor een praatje en profesessioneel

Na veel hindernissen toch goed gekomen

Zeer klant vriendelijk

Over KeukenConcurrent Houten

In ons filiaal Keukenconcurrent Houten bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.