prettige ontvangst, royale keuze

we voelen ons zeer goed geholpen op dit adres.we hebben de indruk dat de verkoper voldoende knowhow had om ons te adviseren

Beste meneer/mevrouw Van de Pas, Zo staan we al 25 jaar voor goedkope keukens van absolute topkwaliteit! Dank je voor je positieve 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alles goed geregeld

Alles is goed geregeld en uitgelegd

Beste Jeroen, Dank je voor deze mooie 5 sterren review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bezoek aan onze mooie showroom! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Goed en vriendelijk personeel

Fijne ontvangst en goede service.

Beste Jo, Zoals je kan verwachten van KeukenConcurrent! Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Super!!

Maar de keuken moet nog geplaatst worden

Beste meneer, mevrouw Buijsen, Dankjewel voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Perfet

Alles van begin tot oplevering goed geregeld

Beste Henny, Tevreden over het hele traject, dit is goed om te lezen. Dank je voor de top review. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Mijn nieuwe keuken is volgens afspraak geleverd, gemonteerd en aangesloten en ik ben zeer tevreden.

Op de afgesproken montagedag was de monteur ziek, wat natuurlijk overmacht is, maar dit is prima opgelost. De keuken is prachtig en precies wat ik ervan verwacht had.

Beste Jessica, We zijn blij om te horen dat je tevreden ben over je nieuwe keuken. Wij wensen jou heel veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

Alles vlekkeloos verlopen

Fijne verkopers die ons goed en eerlijk hebben geholpen om de juiste keuzes te maken We willen ook Selestino hartstikke bedanken voor de goede montage

Beste mevrouw Sauve, Dank je wel voor het plaatsen van deze mooie beoordeling met de complimenten voor onze verkopers en de monteurs! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

heel tevreden

paar dingen die kapot waren maar alles werd meteen recht gezet.

Beste Yvonne, Wat vervelend dat deze service nodig is geweest, fijn dat dit nu allemaal netjes voor u is opgelost en u lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Heel tevreden, bedankt Wesley

We zijn heel fijn geholpen door verkoper Wesley. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen. Met onze wensen heeft hij gekeken wat mogelijk was en ons goed advies gegeven op het gebied van de apparatuur en de indeling van de keuken. We zijn erg tevreden met het uiteindelijke ontwerpen en kijken uit naar oktober, dan wordt de keuken geplaats en aangesloten. Vanuit KeukenConcurrent is er ook iemand geweest om de keuken definitief in te meten. Dit is ook zeer netjes verlopen.

Beste Marga, Wij gaan zorgen dat u straks lekker kunt gaan genieten van uw nieuwe KeukenConcurrent keuken. Leuk dat wij de keuken voor u mogen verzorgen! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer goed geholpen bij de keuze van de keuken door Wesley.

Wij zijn heel goed geholpen bij de keuze van de keuken. Wesley, de verkoper is iemand die verstand heeft van zaken en ook iemand die fijn in de omgang is. Vanaf de koop van de keuken tot en met de aflevering zijn wij goed geïnformeerd en alles is volgens planning verlopen.

Beste Peter, Zoals u van KeukenConcurrent kan en mag verwachten. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring, wij wensen u heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

klantvriendelijk en het bedrijf werkt als een geoliede machine.

Klantvriendelijk, goed georganiseerd en die hun afspraken ook echt nakomen. Een voorbeeld voor velen

Beste heer Van Soest, Hartelijk dank voor de mooie review en de complimenten die wij van u krijgen. Met vriendelijke groet, Margo Ketels - KeukenConcurrent

ZEER GOED

alles is goed verlopen en is precies op tijd afgehandeld

Beste Carrie, Zoals u van ons kan en mag verwachten! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prima keukens met een zwaar tegenvallende bouwinstructie.

De keuken is prima afgeleverd afgezien van de koelkastmeubel die we beschadigd uit de kartonnen verpakking hebben gehaald. Hiervoor hebben we de servicelijn gebeld en is prima afgehandeld, hopelijk krijgen we de nieuwe ombouw gauw onbeschadigd in huis. Verder werd er bij de aankoop van de keuken verteld dat deze prima zelf in te bouwen is. Maar dit is ons zwaar tegengevallen, ondanks een erg ervaren bouwkundig familielid die heeft mee geholpen. Hier ben ik erg teleurgesteld in, en zal anderen ten zeerste af raden om de keuken zelf in te bouwen. De instructieboekjes zijn zeer algemeen en de video in de e-mail hetzelfde verhaal. Verder is het leidingschema niet correct aangezien ik na het inbouwen nog allerlei dingen heb aan moeten passen aan vooral de waterleidingen.

Beste Frank, Wat spijtig om te vernemen dat u het plaatsen van de keuken als lastig heeft ervaren. U mag ten alle tijden ook onze montagelijn bellen, onze monteurs zitten klaar om u te voorzien van raad en daad tijdens het plaatsen van uw keuken. Wij gaan zorgen dat de kast zo snel mogelijk nageleverd wordt. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Geweldige keuken voor een mooie prijs

We zijn op een hele goede manier geholpen door Dimphy en Wesley.

Beste Robin, Goed om te vernemen dat u zo goed bent geholpen door mijn collega's! Dit compliment zullen zij zeker waarderen. Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

Correcte klantenservice,vriendelijke monteur alles goed en snel herstelt

Beste Carel, Dank u wel voor al deze complimenten voor onze klantenservice en onze monteur! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

uiterst tevereden!!

de levering en montage is zeer correct uitgevoerd

Beste Marco, Zoals u van KeukenConcurrent kan en mag verwachten. Fijn om te horen dat u uiterst tevreden bent. Met vriendelijke groet, Margo Ketels - KeukenConcurrent

Zeer goed en vriendelijk geholpen

De verkoper was zeer gastvrij en vriendelijk en dacht met ons mee wat onze wensen zijn. Verder kregen we heel goede uitleg over verschillende keukenmodellen en accessoires.

Beste Frank, Zeer goed en vriendelijk geholpen door onze verkoper. Dat doen we graag! Dank u wel voor uw complimenten. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prettige bespreking en goed geholpen . Keuken is iets duurder als gepland .

Leerzaam traject .

Beste Ad, Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Helemaal happy

Hele goede service bij de filiaal in helmond Denken goed mee en altijd bereikbaar voor vragen

Beste Stefan, Dat doen we met liefde en plezier. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

Fijn geholpen in de winkel en de bezorging

Goede service en een goede informatie over het leveren van de keuken. Vriendelijke bezorgers die alles netjes op zijn plaats leveren.

Beste Luciënne, Wat fijn dat wij u zo goed en naar wens van dienst konden zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer goede verkoper met een duidelijke uitleg en keuze advies

Wij hebben een goed vertrouwen in onze keuze en afwikkeling,

Beste meneer/mevrouw Arts, Wij gaan zorgen dat u straks lekker kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

klasse!!

zeer goed geholpen, op iedere vraag een antwoord, dingen waar wij niet aan gedacht hebben, worden we vakkundig in vooruit geholpen!!

Beste Marco, Dank u wel voor deze mooie woorden voor onze collega's, dat horen we graag! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Geweldige service en heel vriendelijk personeel!

Buiten het feit dat ik een fijne service heb gehad, zijn er een aantal aspecten geweest waar ik niet over na heb gedacht. Ik ben echter blij dat deze medewerker volop met mij heeft nagedacht over de mogelijkheden en zijn we uiteindelijk uitgekomen op een prachtige keuken, nogmaals bedankt!

Beste Furkan, Fijn dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn, dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prima gehopen

Wesley deed echt meedenken had goede ideeen

Beste Ingrid en Endro, Wat fijn dat mijn collega u zo goed van dienst kon en mocht zijn. Dank u voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alles geleverd volgens afspraak met duidelijke mailing vooraf.

Beste Albert, Fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Over KeukenConcurrent Helmond

Ook in onze showroom in Helmond laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.