Blij en tevreden de deur uit.

Zeer prettig geholpen door Jeroen. Er werd alle tijd genomen om , na het aanhoren van alle wensen, tot een goede keus te komen.

Beste Greetje, Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe keuken, wat leuk dat wij deze voor je mogen verzorgen! De service is ongekend van KeukenConcurrent! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Goed advies!

Vriendelijke verkoper. Neemt de tijd voor je en denkt ook echt met je mee. Bij het inmeten bleken de maten niet te kloppen. Ook de inmeter dacht goed mee en adviseerde over eventueel een andere opstelling. In de winkel hebben we vervolgens een andere opstelling van de keuken gemaakt. Ik ben zeer tevreden!

Beste Anouk, Zo staan we al 25 jaar voor goedkope keukens voor topkwaliteit! Fijn om te horen dat we je zo goed van dienst konden en mochten zijn! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer slecht

Verkeerde dingen besteld En dan krijgt de klant de schuld . Hoofd kantoor was Super .

Beste meneer Hoeksema, Wat spijtig om te vernemen dat niet alles correct was. Wij pakken uw klacht graag intern op en komen hier bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zij is topper

Goed geholpen, met alle ideeën. Klant gericht. Behulpzame meedenken.❤️

Beste Fadila, Dank je wel voor deze hele mooie woorden voor onze collega! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Top geholpen

Prima en betrouwbaar geholpen, top team

Beste Dirk, Zoals u van KeukenConcurrent kan en mag verwachten! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Super advies en levering

Goed geholpen van A tot Z

Beste Jouwert, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

uitstekende voorlichting en begeleiding

bezorgers van de keuken waren vriendelijke mannen en spullen netjes afgeleverd en gecontroleerd Demontage ploeg waren kundig en weten van doorpakken alles goed en netjes geplaatst Al met al een dikke pluim voor de mannen van de Keukenconcurrent

Beste heer Van de Stouwe, En dat voor gegarandeerd de laagste prijs! Hartelijk dank voor jouw mooie pluim aan onze collega's. Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

heel goed

heel dekundige mensen die de keuken plaatsten

Beste Appie, Dank u voor de mooie complimenten, KeukenConcurrent wenst u heel veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.

Zijn zeer correct

Beste Jack, Dank u voor uw aanbeveling, fijn om te zien dat u zo tevreden bent over KeukenConcurrent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Vriendelijke en zeer vlotte bediening, goede bereikbaarheid

We werden zeer snel geholpen en waren snel op de hoogte van het kostenplaatje. Voldoende keus in kleuren en materialen. Degelijke duitse keuken gekocht. Inmeten en alles snel geregeld. Verder afwachten want levering is nog aanstaande.

Beste heer/mevrouw Gosse, Wat een mooie review hebt u geschreven. Dank u wel hiervoor en uiteraard ook voor de mooie beoordeling.. Wij gaan zorgen dat het vervolgtraject ook naar wens gaat verlopen. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Klantvriendelijk en accuraat

Zeer positief en goede communicatie van alle medewerkers. Top

Beste Gerke, Een top review met mooie complimenten voor onze collega's. Hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

goed advies alle tijd voor mij genomen

als vrouw alleen en 70plus is het een hele stap om nog weer een nieuwe keuken te kopen maar het advies dat ik heb gekregen de mooie keuken die ik heb uitgezocht is gewoon fantasties dank jewel

Beste mevrouw Bemelaar - Wit, U bedankt voor uw beoordeling en gefeliciteerd met uw mooie nieuwe keuken! Heel veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

goed geregeld

alles tot in de detail goed geregeld, meedenkend

Beste Leroy, Zoals u van ons kan en mag verwachten! Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Goede service in alle opzichten

Alleen maar pluspunten! Van begin tot en met de montage goed geïnformeerd. In de winkel vriendelijk geholpen, vriendelijke en vakkundige mensen bij het inmeten, afleveren en monteren van de keuken. Alles is gewoon naar wens verlopen, en de keuken was in 1 keer goed! Team keukenconcurrent bedankt!

Beste Mirjam, Heel graag gedaan, wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuw keuken! Wij wensen u heel veel kook plezier toe! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Alles is zeer correct uitgevoerd

Afspraken worden keurig uitgevoerd. De begeleiding was ook prima. Tussentijds werden we per mail op de hoogte gehouden,over de stand van zaken. Aankomst keuken en monteurs.alles kwam exact op tijd. Wij zijn erg blij met onze zeer complete keuken

Beste meneer Theunis, Alles vanaf de aankoop tot en met de montage correct verlopen met als resultaat een tevreden klant. Gefeliciteerd met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

geweldig bedrijf

Personeel in Heerenveen erg deskundig en meedenkend. Alles klopte zo ook de montage prima keuken.

Beste Fekke, Graag gedaan! Dank u voor de mooie complimenten, leuk om te horen. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Van het begin tot het eind prima in orde

Ik wist redelijk goed wat ik wilde en we konden snel door het proces heen. Er was voldoende aandacht voor de details. Ik ben er blij mee.

Beste Dub, Dank u voor deze positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Ruime keuze

Ruime keuze in keukens , en men neemt rustig de tijd om stap voor stap de keuken vorm te geven.

Beste Hellen, Dank u wel voor de mooie review en complimenten, dit doet ons goed om te lezen. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Goed advies, denken mee, behulpzaam!!

Sarah heeft aan mij haar eerste keuken verkocht. Dat heeft ze geweldig gedaan . Fijne sfeer en geven goed advies. Luisteren naar wat de klant graag wil.

Beste Gerda, Wat fijn dat mijn collega u zo goed van dienst kon en mocht zijn. Dank u voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

super!!!!!

de jongen die ons advies gaf en begeleide deed dat keurig en ook nog in het fries voor ons heel belangrijk.

Beste meneer/mevrouw Remery, Heel fijn om te horen dat u zo naar tevredenheid bent geholpen in onze winkel. Bedankt voor deze review! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer vriendelijk

En goed geholpen ze

Beste mevrouw Dusselaar, Dank u wel voor de mooie beoordeling en complimenten. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Zeer goed alles volgens afspraak.

Alle tijd, degelijke uitleg, komt betrouwbaar over.

Goedgeholpen

Vriendelijke verkoper. Goed geholpen, alleen bij definitieve aankoop was het rek wat we wilden hebben niet meer aanwezig. Was nog wel in de showroom maar dat mochten we niet hebben. Verkoper en in meter hadden helaas niet hetzelfde verhaal.

goede meedenkende verkoper

Over KeukenConcurrent Heerenveen

In ons filiaal Heerenveen bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.