professionele aanpak

Meedenken al vanaf het eerste begin. Alle mogelijkheden worden besproken en worden ook in 3D getoond. Geen moeite teveel om de klant tevreden te stellen. Benadering naar klant is niet alleen uitermate vriendelijk maar ook zeer professioneel.

Beste meneer/mevrouw Esder, Zoals je kan verwachten van KeukenConcurrent! Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Tevreden

Als er problemen zijn met de keuken word dit goed opgelost De monteur die kwam om het probleem op te lossen met de achterwand zag dat de warm water voorziening niet goed was aangesloten er was kans op legionella. Erg oplettend. Wel jammer dat de monteur die de keuken heeft geplaatst dat niet heeft gezien

Beste Liesbeth, Dank je wel voor het delen van deze ervaringen. Goed om te zien dat je over het geheel gezien tevreden bent over ons! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alles OK

Alles OK

Beste meneer/mevrouw, Super om te horen, het is ongekend van KeukenConcurrent! Geniet lekker van je nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Het was een fijne sfeer in de winkel in Apeldoorn! Verschillende verkopers toonde interesse. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Ook dacht de verkoper mee met mogelijke oplossingen en ons budget. De inmeter was een vriendelijk man en gaf duidelijke uitleg!

Beste Vonne, Dank je voor het delen van jouw ervaring betreft de aankoop en het inmeten van jouw nieuwe keuken. Fijn dat dit naar wens is uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Erg goed geholpen

Wij zijn in de winkel uitstekend geholpen, de rest moeten wij nog afwachten tot onze keuken gereed en geplaatst is.

Beste Ria, Fijn dat u tevreden bent betreft de aankoop van uw keuken. Uiteraard gaan wij er alles aan doen om te vervolgtraject ook naar wens te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Thea Broeders - KeukenConcurrent

Erg klantvriendelijk

Heel erg goed geholpen. Denken met je mee SUPER

Beste heer Koelman, Dat zijn hele mooie woorden die u plaatst in deze review voor KeukenConcurrent Apeldoorn. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Margo Ketels - KeukenConcurrent

Snel en goed geholpen.

Vriendelijk geholpen en goede service.

Beste Ronny, Zoals u van KeukenConcurrent kan en mag verwachten. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Begripvol

Wist gelijk waar ik het over had

Beste meneer/mevrouw, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring in review! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Meedenkende monteur

Vlotte afhandeling van het probleem door een meedenkende monteur

Beste Anja, Wat een mooie complimenten voor onze monteur, fijn dat hij uw probleem zo vlot heeft kunnen afhandelen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Zeer behulpzaam

Beste Ossy, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Leuk om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Droomkeuken

Ik ben perfect geholpen door Rutger in Apeldoorn, vanaf ons eerste bezoek in de showroom tot het uiteindelijke bestellen heb ik het gevoel gehad dat ik echt gehoord werd.

Beste Stefan, Wat een mooie review. Fijn dat mijn collega u zo goed heeft geadviseerd met het samenstellen van uw droom keuken. Dat hopen wij graag. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw prachtige beoordeling en alvast veel kookplezier toewensen. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Perfect in 1 woord

Perfect in 1 woord. Verkoopster in de winkel perfect. Bezorgers perfect. Monteur: PERFECT!

Beste Johan, Dat klinkt als een hele fijne ervaring. Dank u voor deze positieve 5 sterren review! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Keukenconcurrent heeft ons heel goed geholpen en ook goed met ons mee gedacht.

Beste Marjan, Dank u wel voor deze positieve review over onze hulp in de winkel! Dat horen we heel graag. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Vriendelijk en behulpzaam

Twee jaar nadat we een super keuken hebben gekocht mogen we vanwege een verhuizing opnieuw een keuken uitkiezen. Omdat de huidige keuken goed bevalt waren we er snel uit voor wat betreft de look en apparaten. De opstelling is samen met de verkoopster volledig naar onze tevredenheid gemaakt. We hebben straks gewoon weer een super keuken!

Beste Jasper, Super om te horen dat u opnieuw voor ons heeft gekozen. Hartelijk dank voor de positieve review en alvast veel plezier met uw super keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Pauline Klerkx - KeukenConcurrent

Ben zeer tevreden

Wat stuk was is snel opgelost

Beste heer/mevrouw Berends, Dit horen wij graag, dank u wel. Met vriendelijke groet, Thea Broeders- KeukenConcurrent

Erg mooi resultaat na behoorlijk wat werkzaamheden

In de winkel in Apeldoorn is de tekening voor mijn keuken keurig gemaakt. Bij het inmeten waren er alleen nog al wat ontdekkingen. Daardoor moest de tekening worden aangepast en opnieuw. Ik heb zelf ook onderschat hoeveel er aangepast moest worden voordat de nieuwe keuken erin kon. De tegels moesten van de wand. De elektra moest aangepast worden inclusief een extra groep in de meterkast. Ook de waterleidingen moesten verplaatst. Daarna alle muren laten stuccen en dan gelukkig alles op tijd klaar. Ik vond het nogal een onderneming. Het zou prettig zijn geweest als 1 klusbedrijf alle werkzaamheden uit handen had genomen. Ook het aanpassen van het leidingwerk en de elektra bijvoorbeeld. Dat gebeurt namelijk wel als je je badkamer laat doen. Dan doet 1 bedrijf alles van het slopen tot het eindmonteren etc. Maar goed dat is iets waar de dame Chantal in de winkel niks aan kon doen. Iedereen met wie ik gesproken heb verder was erg behulpzaam en vriendelijk. Daarom heb ik nu een prachtige keuken. Hartelijk dank. En ik kom zeker terug mocht ik ooit weer een keuken nodig hebben.

Beste Patty, Wat een uitgebreide en beschrijving van uw ervaringen met ons. Heel hartelijk bedankt hiervoor en nog heel veel kookplezier gewenst in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Fantastisch!

Mevr. Marina Marree heeft ons begeleid van begin tot eind. Heeft echt de tijd genomen naar onze wensen. Goed meegedacht naar oplossingen en ook in de vervolg gesprekken alle aandacht en tijd gegeven. Tusendoor veel gelachen en genoten van haar enthousiasme en humor die ik als zeer prettig heb ervaren. Dit resulteerde in de aankoop van de keuken.

Beste Emma, Gefeliciteerd met de aankoop van uw fantastische nieuwe keuken. Heel erg fijn om te horen dat onze collega u bij het samenstellen ervan zo naar tevredenheid heeft kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

KeukenCONCURRENT?? Hmmmm

Bij een ander keukenbedrijf waren we 10% goedkoper uit met AEG app. i.p.v. Whirlpool voor nagenoeg dezelfde keuken. Hmmm... Er werd ook erg moeilijk gedaan over korting terwijl iedereen weet dat er een grote marge is op de prijzen van keukens... Erg behulpzaam en inventief was de verkoper ook niet. Allerminst open over hoe prijzen en kosten tot stand kwamen.

Beste Ed, Erg jammer om van u te horen dat u het bovenstaande bij ons heeft ervaren. Graag zouden we de situatie willen onderzoeken en willen u verzoeken om ons hiervoor uw naam en adresgegevens door te geven. Kunt dit alstublieft doen op [email protected]? Graag onder verwijzing naar deze review. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Klantgericht en klantvriendelijk personeel

Prettig personeel wat echt de tijd nam om ons te helpen en te adviseren.

Beste Susan, Wat fijn dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw nieuwe ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Mooie keukens en goede verkopers

Ik ben van mening dat ze erg mooie keukens hebben bij Keukenconcurrent. Ook de dame die me heeft geholpen wist me goed te helpen. Het enige grote ding wat ik jammer vind is dat ze de klant niet ontlasten. Er moet een hoop aangepast worden voordat de keuken geplaatst kan worden. Het is daarom ook erg jammer dat de winkel niet samenwerkt met een bedrijf wat de complete klus zoals de oude keuken verwijderen inclusief de tegels. Het leidingwerk, electra en stucwerk kan niet makkelijk geregeld worden nu. Dit moest ik al klant zelf plannen en oppakken. Zou echt veel fijner zijn als ik ontlast had kunnen worden door een aannemersbedrijf die dit voor had overgenomen.

Beste Patty, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Goed gelopen . Communicatie goed

Beste Liesbeth, Dank u voor deze positieve review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Top geholpen door Rutger Tanke. Echt meedenken en goede service! Erg blij met onze keuken!!

Beste Sandra, Wat een mooie complimenten aan het adres van mijn collega, dat zal hij leuk vinden om te horen. Wij wensen u veel kook plezier toe in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Vanaf het moment dat wij in de zaak kwamen om e.e.a. te bespreken en uit te zoeken, t/m de montage thuis, alles goed en prettig geregeld. Er werd meegedacht en soms oplossingen aangeboden. Goede service en vriendelijkheid.

Beste Joke, Wat fijn om te horen dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor het delen van uw ervaring, wij wensen u heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Gewoon en gewoon geweldige service

Gewoon en gewoon geweldige service

Beste Eric, Dat is wat wij graag horen, dank u wel. Met vriendelijke groet, Thea Broeders- KeukensConcurrent

Goede duidelijke communicatie met kennis van zaken

Ze had goede kennis van het product, luisterde goed naar onze wensen en dacht goed mee in de mogelijkheden binnen ons budget!

Beste Joke, Dank u wel voor de mooie complimenten die wij van u krijgen en voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Thea Broeders- KeukensConcurrent

Over KeukenConcurrent Apeldoorn

Ook in onze showroom in Apeldoorn laten we u graag zien wat we voor u kunnen betekenen. Daarbij bent u bij ons naast de laagste prijs verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie. Kijk hiervoor ook eens bij de ervaringen van andere klanten door onze reviews en recensies te lezen. We zijn erg blij met uw beoordelingen over KeukenConcurrent. Zowel met positieve ervaringen als met de klachten zodat we daarvan kunnen leren en onze service verder kunnen verbeteren.

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.