Zeer positief!

Zeer positief! Er is meegedacht over de mogelijkheid van levering op een bepaalde tijd, super! Klantenservice hele vriendelijke medewerkster! De chauffeurs die de keuken hebben gebracht heel aardig. Alles gezamenlijk nagekeken. Hele fijne samenwerking.

Beste Marja, Wat super om te horen dat wij je zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Mijn ervaring met Keukenconcurrent was zeer aangenaam. De keuken heb ik ondertussen al bijna twee jaar geleden besteld. Er werd snel geschakeld nadat ik mijn sleutels had gekregen en de keuken was er echt binnen no time. De levering en montage gingen ook goed zoals gepland en zeer netjes!

Beste Alice, Wat heerlijk dat je nu in je nieuwe huis kunt genieten van een mooie nieuwe KeukenConcurrent keuken! Zo te horen is jouw keuken een schot in de roos! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Tevreden

Juiste kennis van de producten goed geholpen en tevreden ..

Beste Theo, Dat vinden we fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor bij KeukenConcurrent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

GEWELDIG

Wij hebben een super goede ervaring gehad met Ricardo Philip. Hij heeft ons echt mega goed geholpen. Nam de tijd, liet ons zelf goed nadenken over de keuzes. Echt heel fijn. We zouden hem zeker aanraden!

Beste Kim, Dank u voor uw aanbeveling, wat fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Wij wensen u alvast heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Klantvriendelijke medewerkers die meedenken en goede kwaliteit voor een goede prijs

Wij waren in Amstelveen Bovenkerk en werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. na zelf rondgelopen konden we vragen stellen en werden zeer netjes geholpen, er werd zelfs een tekening gemaakt zoals wij dat wilde, en werd er goed meegedacht. Uiteindelijk zeer na tevredenheid de keuken uitgezocht en besteld. Een zeer goede ervaring voor een zeer goede prijs.

Beste meneer & mevrouw, Wat een fijne beoordeling voor KeukenConcurrent. Fijn dat alles naar wens is verlopen bij het uitzoeken van uw mooie keuken. Ik wil u bedanken voor uw prachtige review en alvast veel kookplezier toewensen. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Mooie keuken gekocht bij een prettige zaak

Begin dit jaar een prachtige keuken gekocht bij de KeukenConcurrent in Amstelveen. In het hele traject ben ik zeer prettig begeleid en heb ik goed advies gehad. Op zaken die tijdens de verbouwing naar boven kwamen, werd door de adviseurs creatief en oplossingsgericht ingespeeld, er staat nu een prachtige keuken waarin het fijn werken is. De zakelijke kant werd wat bemoeilijkt door prijswijzigingen per 1 januari, ik weet van orientatiegesprekken bij andere keukenzaken dat dit breder speelde dus dat het geen drukmiddel was. Er was wel wat verwarring over hoe dat dan zou uitpakken, aangezien ik niet van plan was om mijn timing daar vanaf te laten hangen. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op een keurige prijs voor een hele mooie keuken. En op geen moment werd het zakelijke onprettig. Dat is in veel keukenzaken wel anders - kan ik uit ruime ervaring delen.

Beste Fedor, Wat fijn dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn, daar doen we het allemaal voor! Wij wensen u heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer goed geholpen

Uitstekend advies, erg blij met de gekozen keuken.

Beste Eric, Uitstekend advies, goed geholpen en erg blij met de gekozen keuken. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Twan van Strijp - KeukenConcurrent

Ik ben heel goed geholpen, op een fijne manier. Wordt met je meegedacht en helder gecommuniceerd.

Beste Kaj, Wat fijn dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Prima advies gehad

Prima advies gehad over de keuken en de verkoper Ricardo dacht heel goed mee waarbij hij ook prima rekening hield met alle wensen. Verder was de sfeer erg goed en werd er alle tijd genomen om alles tot in detail door te nemen en aan te passen.

Beste Menno, Dank u voor de mooie complimenten, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer tevreden over onze nieuwe keuken

Najaar 2021 een keuken samengesteld met Jemie-Lee in Amstelveen. Zeer deskundig werden onze ideen op papier gezet. Eind 2021 is onze keuken geleverd en door onze aannemer geplaatst. Tijdens het levering waren er enkel kleine details niet goed die snel en naar tevredenheid verholpen werden door de klantenservice. Nu enkele maanden verder zijn we tevreden over de indeling en werking van de apparaten. Alleen hadden we acheraf een grotere koelkast moeten nemen, voor de rest is alles naar wens en koken we graag in de nieuwe keuken.

Beste Fam. Vyas, Dank u wel voor het plaatsen van uw uitgebreide beoordeling. Heel erg fijn om te horen dat u nog steeds tevreden bent over uw keuken. We wensen u nog heel veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Uitmuntend

Erg tevreden, service na plaatsen uitmuntend, bijna nooit z’n service mee gemaakt.. Kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen .

Beste Sandra, Fijn om te vernemen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Met veel geduld vanwege uitgestelde bouw, goed verlopen

Wij hebben lang over onze keuze moeten doen, De wijzigingen hebben goed uitgepakt. We hebben een detail (de plaatsing van een stopcontact waarbij de speling ten aanzien van een zijwand die dikker was dan voorzien) over het hoofd gezien. Maar dat was overkomelijk. De hele installatie ging perfect en alles is prima werkend opgeleverd. We zijn dan ook zeer tevreden.

Beste Jindra, Zeer tevreden over ons en over uw nieuwe keuken. Dank u wel voor deze review en geniet van uw keuken! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

gingen met een positief gevoel de deur uit

Kwam met mijn zoon een keuken uitzoeken. We zijn heel vriendelijk geholpen door Ricardo Philip. Nam alle tijd voor ons en stelde ons op ons gemak. Geeft goede informatie en laat verschillende mogelijkheden en keukens zien. Je hebt 2 gesprekken, dat is heel nuttig. Na het 1e gesprek kan je thuis het een en ander rustig nog eens bekijken en over nadenken en bij het 2e gesprek kan je eventueel veranderingen of vragen die je nog hebt bepreken en veranderen. Er ging op dat moment een klant weg en zei tegen ons dat hij verschillende offertes had laten maken bij verschillende bedrijven maar dat hij bij de keukenconcurrent het beste uit was. Nou was ook goed om te horen en positief. Dat neem je toch ook mee in je eindbeslissing. Wij zijn tevreden en zijn erg benieuwd hoe de keuken zal staan.

Snelle en goede service. Na een half jaar kwamen er kleine barstjes in het vaatwasser keukenkast frontje. Kreeg zonder problemen direct een nieuwe toegestuurd.

Beste meneer Soedira, Een top beoordeling over onze service, daar zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Vriendelijk en gedetailleerd

We zijn tevreden over de diensten en incheckdetails die door ons worden gemist.

Beste Lee, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw positieve review met uw ervaringen! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Goed geadviseerd

We gingen er blanco in , onze oude keuken dateerde uit 1990, nu hebben we alles van deze tijd met beetje uitstraling (qua kleur)van onze oude keuken , voelt goed !

Beste Jeanette, Goed geadviseerd met als resultaat een nieuwe keuken van deze tijd met een goed gevoel hierover. Dat is heel fijn om te horen. Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Wij zijn echt super tevreden!

Ik ben geholpen door Jamie Lee. Een heel kundige en betrokken medewerkster. Denkt super goed mee. Dank hiervoor. We hebben nu een super mooie keuken staan. Wij kunnen dit iedereen aanraden. Maar ook de levering en montage zijn erg goed.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer positief

Verkoper is vakkundig, meedenkend en aangenaam. Het inmeten kan beter indien bestaande keuken er is.

Zeer tevreden met verkoper Jamie-lee in Amstelveen. Het inmeten is niet helemaal goed gegaan maar de correctie is snel geregeld.

Professioneel en vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

Van a tot z kan niet anders zeggen dan fantastisch

Super service

Goede ervaring alles perfect ingemeten en geleverd ! Keuken kon zonder moeite zelf geplaatst worden !! Helemaal gelukkig

Zeer vriendelijke medewerkers, bereidwillig en oplossingsgericht!

Snelle reactie en adequaat geholpen en problemen opgelost1

Uitstekend geholpen door Jamie Lee

Geduldig, meegedacht, advies gegeven. Een TOP medewerkster !!

Top. Super vriendelijk en netjes.

Ze waren super vriendelijk en netjes. Heel voorzichtig met de muren deuren. Ik ben er super blij me...!!!

Over KeukenConcurrent Amstelveen

In ons filiaal Amstelveen bent u van harte welkom om u te laten inspireren voor uw nieuwe keuken tegen de beste prijs. De keuze is groot en we helpen u graag bij het samenstellen van de door u gewenste keuken. Maar ook na de aankoop staan we voor u klaar met onze service medewerkers die u graag helpen met uw vragen of eventuele klacht. Ook als u tevreden bent horen we graag uw ervaringen. Deze kunt u delen door bijvoorbeeld het plaatsen van een review of beoordeling. Daar helpt u ons maar ook uw mede consumenten verder mee!

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.