Uitstekend!

Dhr. Dogan heeft er alles aan gedaan om ons te helpen onze borg terug te krijgen. Zeer beleefd, snel en behulpzaam.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Ik was in juni aangereden had letselschade in juli gebeld en de zelfde week nog een afspraak met Anil Dogan.. Ben erg goed geholpen door deze advocaat. Ik raad het iedereen aan om naar Arslan en Arslan tegaan als je een advocaat nodig hebt. Bedankt Anil. Groetjes Samantha

• Geholpen door: N.v.t.

Hele fijne communicatie

Uitstekende juridische dienstverlening. Ik werd vooraf duidelijk geïnformeerd. Mijn zaak werd met succes afgehandeld. Ik zou zonder aarzeling mevrouw Schulpen aan iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Ik ben ontzettend tevreden over de dienstverlening

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Het team bij Arslan & Arslan Advocaten heeft me geholpen met mijn juridische kwesties en heeft me voorzien van grondig advies en begeleiding. Ze zijn zeer goed geïnformeerd over diverse rechtsgebieden en hebben me geholpen bij zowel zakelijke als persoonlijke zaken.

was opgewonden

ARSLAN Advocaten zijn erg geïnteresseerd en oplossingsgericht, ik heb meer met mevrouw Melanie te maken gehad en ze heeft me van mijn probleem gered in een kortere tijd dan ik had verwacht, Bedankt Arslan Advocaten

heel fijn!!

Mijn ervaring is heel goed en fijn. ik ben goed geholpen en als ik vragen had werd ik meteen te woord gestaan. zeker een aanrader!

Fantastisch!!

Oznur Batur een van de beste Advocaten. Binnen enkele maanden scheiding geregeld. Makkelijk te bereiken. Je krijgt meteen een reactie als je een mail stuurt of belt.

• Geholpen door: N.v.t.

Goed geholpen en duidelijk.

Strafrecht zitting 18-11-21

Een hele lieve dame die weet waar ze het over heeft, ik was zelf heel zenuwachtig en maakte ik me zorgen om allerlei dingen tot ze mij uit deze zaak heeft geholpen en als ik ooit een zaak heb wat buiten strafbare feiten heeft te maken zou ik alsnog kiezen voor haar. Top klasse alle complimenten voor melanie schulpen

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Oznur hanim cok iyi bakti davama

herkeze bu avukat burosunu tavsiye tavsiye edebilirim. eger bir avukat ariyorsaniz arslan en arslan advocaat tavsiye ediyorum. ozellikle oznur batur avukat hanim. butun calisanlar ve avukatlar islerini cok guzel yapiyor ve cok yardimci oluyorlar.

• Geholpen door: Onur Arslan

een advocaat die echt betrokkenheid toont

ik kon goed mijn verhaal kwijt bij haar , ze leefde zich goed in in mijn situatie en kwam goed voorbereid op de zitting. Ik hoop nooit meer een advocaat nodig te hebben, maar mocht dit toch zo zijn dan zal ik zeker contact met haar opnemen.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Wij zijn super geholpen met een DUO zaak

Mr. Schulpen heeft voor ons een zaak gewonnen betreft een DUO zaak studiefinanciering. Het is haar gelukt met heldere argumenten de beslissing van DUO ongegrond te laten verklaren. Eerlijk, rechtlijnig en meedenkend gaat zij ervoor ondanks dat dit vaak lastige zaken zijn. Gelukkig hebben wij ons recht gekregen dankzij haar. Ook met strafzaken zou ik Melanie zeker aanbevelen.

Brilliant

Mvr. Schulpen is helder en betrokken en zeer duidelijk in zijn advies. Ik was bovendien tevreden met de uitkomst van de zaak. Ze komt vriendelijk en professional over.

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Luisteren oor voor verhaal geeft een gerust gevoel niet van het af oh heb geen tijd moet verder. Altijd beschikbaar of terugkoppeling

Zeer tevreden klant!

Zeer goed geholpen in mijn zaak. Mocht ik juridisch in de knel zitten in de toekomst, kom ik zeker terug!

Batur advocaat

Batur advocaat raad ik aan voor iedereen

Advocaat Batur

Advocaat Batur bedankt voor alles

• Geholpen door: Onur Arslan

Advocaat Oznur Batur heeft mijn zaak gered. eerst zat ik bij een andere gare advocaat die letterlijk mijn zaak heeft verpest maar gelukkig kon oznur batur het nog redden. Vanaf nu zal ik altijd advocaat Oznur Batur als advocaat willen en geen ander! Ik kan haar echt aanraden.

Aanrader voor iedereen

Ik heb mr O. Batur als advocaat gehad en ik ben heel tevreden over haar. Communicatie is erg fijn en erg betrokken

Bedrijfsongeval

Calisanlar ilgili ve alakali insanlar. Yardimci olmak icin elinden geleni yapiyorlar. Duzenli ve acik sekilde bilgilendiriyorlar. Ozellikle Onur bey'in vermis oldugu hizmetlerden dolayi kendisine ve tum ekib'e tesekkur ediyorum.

vrijspraak

Mevrouw Schulpen......bedankt. Dankzij u kan ik weer zonder hoofdpijn verder gaan met mijn leven!

• Geholpen door: Melanie Schulpen

Letselschade geregeld binnen 4 maanden!

Ben zeer tevreden over de werkzaamheden van de heer Onur Arslan. Mijn zaak is heel efficient opgepakt met een goed resultaat. Zijn duidelijke advies op het juiste moment heeft geleid tot een succesvolle afronding. Hamdulilleh.

TOP!

Ik ben jullie eeuwig dankbaar voor wat jullie voor ons hebben gedaan. Wij wisten niet wat wij met onze zaak moesten maar jullie hebben ons er fantastisch doorheen genomen met een geweldig resultaat. Dankjewel voor alles.

Deskundigheid spreekt!

Ik heb meerdere keren mijn advocaat gebeld om advies in te winnen. Voor mij was het al na 1 gesprek al duidelijk. Het was voor mij geduldig afwachten met een prachtig resultaat op het einde. Ik wil graag de heer Onur Arslan bedanken voor zijn diensten!

Over Arslan & Arslan Advocaten

Een adviseur en partner die weet hoe je conflicten oplost. Een advocaat die een rechtszaak niet uit de weg gaat, maar als dat mogelijk is, het niet zover laat komen. Arslan & Arslan Advocaten is uw juridische partner in goede en slechte tijden.

Over Advocaatscore.nl