
Hij begreep gelijk mijn probleem en was zeer aardig en attent om mij van mijn angst af te helpen
deskundige en sympathieke tandarts en ze geeft goed advies
Deskundige en vriendelijke behandeling
Het leek erop dat de tandarts niet wist dat hij te maken had met iemand die zich aan meldde als nieuwe patient .Dit veroorzaakte onnodige spanning bij mij. Verder vond hij het nodig om tegen mij te zeggen dat het om een onsamenhangend verhaal ging.Dit was in mijn ogen niet zo en vond ik niet respectvol want het feit dat je tandarts bent plaatst je niet boven de wet. Er werd een overzichtsfoto gemaakt en uitgebreid gesproken over een mogelijke behandeling,dit leek wel professioneel. Dat je na een zwaar antibioticum nog een kleine ontsteking ziet werd verder geen aandacht aan gegeven.Waar ik wel blij mee was dat ik nog gezien kon worden bij deze prakijk.De assistente had ook kunnen bellen dat de papieren nog niet binnen waren.Ik wacht nu tot ik gebeld wordt tot de papieren door gestuurd worden.Zelf overweeg ik of ik bij deze prakijk verder wil.
Na een halfuur niet te verklaren wachten wed ik door de assistente meegenomen. Nadat wij samen binnenkwamen in de behandelkamer zei ze: " Hij is er nog niet, ik zal hem nog een keer aan zijn jasje trekken". Nadat ik was gaan zitten kwam er iemand binnen. Ik ga er nog steeds van uit dat dit de tandarts was. Op de drempel mompelde hij iets van: " ik ben (de rest was onverstaanbaar). Vervolgens ging hij aan de slag. Hij stak veel tijd in het aandacht geven en krijgen van de assistente over de radiozenderkeuze van de assistente. Hij vindt zichzelf behoorlijk grappig. Ik kreeg niet de indruk dat de overige aanwezigen (assistente en ik) dit ook vonden. De assistente lachte wel plichtmatig maar volgens mij besefte zij op dat moment ook al dat dit niet de manier is om met klanten om te gaan. Tussendoor riep hij codes en een naam naar de assistente. Ik kreeg een aantal dienstmededelingen te horen. Omdat hij zelf kennelijk ook vond dat ik te lang heb moeten wachten heeft hij wel een klein gaatje direct gevuld (omdat ik zo lang had moeten wachten). Nadat hij klaar was en ik uit mijn stoel was opgestaan zei de de de assistente vervolgens dat ik klaar was. Geen woord meer van de tandarts. Ik begrijp ook wel dat wij geen vrienden hoeven te worden, maar nadat ik 32 jaar bij tandarts Stam ben geweest en vervolgens 32 jaar bij tandarts Lok (ik denk dat deze verhouding niet zal kloppen, maar ongeveer) lijkt het mij verstandig iets van sociale vaardigheid aan te wenden om even kort kennis te maken. Je hoeft het niet te menen uiteraard, maar wel even doen in het vervolg. Dus teleurstellend.
Patiënt vriendelijk personeel die je op je gemak stellen.
Altijd attend en aardig. Nooit fouten of verassingen.
Goede behandeling gehad. Kordate aanpak, doortastend, no nonsens. Humor en gezelligheid tijdens de behandeling, lieve benadering van mijn kind dat mee was. Vrij duidelijke uitleg over het hoe en waarom van mijn behandeling. Enige minpunt: ik was graag van tevoren geïnformeerd geweest over de hoogte van mijn uiteindelijke (nogal forse) rekening. Verder heel tevreden.
Ik ben heel tevreden over mijn tandarts, en nu jammer dat mevr Lok-coper er mee is gestopt.
5 minuten in de stoel gelegen, de tandarts heeft 1 minuut gekeken en liet vervolgens zijn assistente alles doen om zelf koffie te gaan halen. Liep weg en liet de deur openstaan terwijl de wachtkamer vol mensen zat die naar binnen konden kijken hoe ik in die stoel lag.
Dhr Lok heeft weer een prima MRA beugel ( anti snurk) voor me gemaakt!
Mijn ervaring bij de nieuwe tandarts : Het open laten staan van de deur vind ik persoonlijk vervelend, patiënten in de wachtkamer kunnen je zien liggen in de stoel en kunnen gesprekken mee luisteren. Niet erg professioneel. De mondhygiëniste, zij komt laat binnen en vervolgens zit ik nog 10-15 minuten te wachten voordat ik binnen geroepen wordt.
Geen speciale opmerkingen
Ik ging er vanuit dat de kliniek nog onder beheer stond van tandarts lok. en was dan ook een beetje verbaasd een andere naam te zien bij de balie een week daarvoor kreeg ik te horen dat een vrouwelijke arts mij zou behandelen het verbaasde mij dan ook door een man te worden behandelt zonder uitleg Het Kontakt tandarts wat ik ervoer bij tandarts lok ontbrak hier totaal bij de afrekening bleek deze behandeling 3 keer zo duur als bij tandarts lok Ben benieuwd naar de volgende keer
Vriendelijke en zeer goede behandeling in samenwerking met tandarts Meinardi.
Nadat er een vulling en deel kies was verdwenen snel geholpen.
zeer goed zoals altijd
-
Zie boven
Netjes op tijd, zoals afgesproken geholpen.
Voor mij een nieuwe kennismaking met de nieuwe tandarts. Leuke kennismaking en goede behandeling.
Ik schrik elke keer van de rekening. Het lijkt erop dat zorgverlening een verdienmodel is geworden.
Vriendelijk stellen me op m’n gemak ben zo nerveus.
Zie boven
Wordt snel geholpen en er werd gelijk een klein gaatje geboord.
Buchnerweg 7
2803GR Gouda
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.