Goed ontzorgd!

Veel werkzaamheden door verschillende partijen waren goed op elkaar afgestemd. Mooi eindresultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een professioneel en enthousiast aannemersbedrijf

Kien Aannemers is een zeer professioneel en enthousiast bedrijf die ik iedereen kan aanbevelen. Onze verbouwing verliep soepel en werd binnen de opgegeven tijd afgerond. Communicatie over de offerte, het verloop van de verbouwing en onverwachte wijzigingen verliep zeer goed. Kien Aannemers levert hoge kwaliteit, dat is ook te zien aan de onderaannemers waar ze mee werken. Wat wij ook erg prettig vonden is dat Kien Aannemers oog heeft voor overlast en de impact op de buurt door bijv. tijdig aan te kondigen dat er mogelijk overlast kan zijn. Wij hebben positieve feedback gekregen van onze buren. Al met al zijn wij zeer content met Kien Aannemers en kunnen we ze van harte aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare partner voor elke verbouwing

Johan en Martijn zijn betrouwbare partners die bouwen met aandacht voor jouw wensen en met oog voor detail. Ik raad iedereen Kien van harte aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw

Over Bouwnu