Grof gezegd uitstekend!

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor mijn ervaring bij The Flying Dutchman. Tijdens mijn tijd daar heb ik een team meegemaakt dat niet alleen goed luisterde naar de behoeften van hun werknemers, maar ook snel handelde om eventuele problemen op te lossen, ze beschikken echt communicatieve vaardigheden! De vriendelijkheid en professionaliteit waarmee ik ben behandeld, hebben mijn werkervaring echt verrijkt. Het voelde als een werkomgeving waar mijn mening werd gewaardeerd en waar ik me op mijn gemak voelde. Ik zou The Flying Dutchman ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een werkplek waar ze zich gewaardeerd en ondersteund voelen. Nogmaals bedankt voor de geweldige ervaring!

Aardig

Ik ben goed begeleid en ben goed terecht gekomen

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Bedankt voor het delen van jouw mening, goed om te horen dat deze zo positief is!

Heel menselijk en kunnen een warm gevoel over brengen.

Toen ik voor flying werkte, raakte ik in de ziektewet voor 8 maanden. En wekelijks contact gehouden met een belletje. Dat voelde heel menselijk aan. Je bent zeker geen nummertje in dit bedrijf. Ik had veel aan julie steun, Dankjewel en veel Love

Goed geholpen geworden

Ik werd heel goed geholpen en beloftes worden nagekomen!. Zeker aanrader.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren!!

Mijn leeftijd was geen enkel probleem

Met mijn 55 jaar van IT naar beveiliging. Ze hebben mij er doorheen geholpen door mij te motiveren en een mooie baan in de haven aan te bieden. Examen keurig gehaald binnen tijd. Leuke en fijne mensen ! Dank je wel tfd.

• Hoe tevreden ben je met The Flying Dutchman @Work?
  • Hoe heb je het on-boardingsproces ervaren? N.v.t.
  • Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Louwrens jij bedankt voor je inzet en motivatie. Maar natuurlijk ook voor je betrokkenheid bij ons bedrijf!

55 jaar en totale ommezwaai naar beveiliging.

Na jaren lang IT werkzaamheden te hebben gedaan had ik er genoeg van. Jaren geleden ben ik er in gerold en als je dan wat diploma's hebt en je CV laat zien kom je er nooit meer uit. Je zit gevangen in de wereld van de IT. Mijn beide kinderen hebben de opleiding beveiliger gedaan dus ik wist een klein beetje wat het inhield. En dat vond ik erg interessant. Via Social media leerde ik TFD kennen. Ik ging op gesprek bij Raymond. Het gesprek was fijn en de klik was er gelijk. Hij zorgde ervoor dat ik het lef kreeg om aan de opleiding deel te nemen. Je bent 55 jaar en dat is best spannend kan ik zeggen. In het begin was best eng want ik moest voor Shell, waar ik mijn werkzaamheden uitvoer, drie examens doen, VCA, EHBO en ISPS en diezelfde maand twee examens voor school. Zij motiveerde me dat ik het kon en ik haalde het! Daar was ik best trots op. Motiveren kunnen ze wel bij TFD. Daarna is alles eigenlijk voorspoedig gegaan. Je krijgt het niet zomaar, je moet er wel wat voor doen! Over twee weken start ik bij G4S en ga ik TFD verlaten met een goed gevoel. Ik ben supergelukkig en daar heeft TFD een grote steen aan bijgedragen. De gehele opleiding werd gegeven door het Zadkine collega. Nu het eindexamenfeestje nog ;-) TFD.... bedankt! Als je nog twijfelt hoop ik dat dit bericht je een beetje kan helpen.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

wij bedanken jou voor je inzet en bijdrage!! Enorm veel succes gewenst en tot snel🎊

Gemotiveerd en betrokken team mensen

Super fijne tijd gehad bij tfd@work. Leuk om meegemaakt te hebben hoe het bedrijf gegroeid is. Door het starten van de opleiding beveiliger2, het zoeken en begeleiden van aspiranten brak er er een nieuwe tijd aan. Veel van geleerd, succes met alle verdere ontwikkelingen

• Hoe tevreden ben je met The Flying Dutchman @Work?
  • Hoe heb je het on-boardingsproces ervaren? N.v.t.
  • Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Jacqueline, bedankt voor jouw mooie review. We kijken terug op mooie tijd met jou als sterke schakel!

İk vond de ervaring met TFD supergoed!

İk ben heel blij dat ik hier terecht ben gekomen. Dankzij de steun en hulp van TFD heb ik mijn beveiligers diploma binnen half jaar behaald. İk wil de medewerkers van TFD bedankrn voor hun inzet.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Kerim, als eerst van harte gefeliciteerd met het behalen van jouw diploma! Wij zijn enorm blij om te horen dat je je tijd bij ons zo positief hebt ervaren.

Geweldig!!!

Ik heb de kans van mijn leven gehad en heb dat benut!! Met de nodige steun, begeleiding en feedback van TFD kan ik zeggen: het is gelukt!!!!!!! Ik heb de opleiding binnen 8 maanden met goed gevolg afgerond en heb nu een vaste baan bij mijn leerbedrijf. Thank you TFD en God bless!!

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Van harte gefeliciteerd met je diploma! Wat goed dat jij deze kans optimaal benut hebt, enorm veel succes toegewenst in je verdere carrière!

Super lieve medewerkers staan altijd voor je klaar en doen er alles aan om jou aan je droom baan binnen de beveiliging te komen!

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Selena, leuk om te horen dat je het zo goed kon vinden met ons team! Bedankt voor het delen van jouw mening.

een leuk en goed georganiseerd bedrijf

ik ben prima en goed geholpen met al mijn vragen/opmerkingen. Is een vriendelijk en leuk bedrijf , en het voelde fijn om er bij te horen. bedankt voor alles en hoop dat het goed met jullie gaat .

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Fijn om te horen dat jij het zo positief hebt ervaren. Bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking! Mocht je nog verbeter punten voor ons hebben horen we dit natuurlijk graag.

Uitmuntend

Perfecte strategie in samenwerking met de opdrachtgever en werknemer.

Extreem goede ervaring

İk ben heel tevreden met dit bedrijf, ben begonnen als aspirant en binnen 7 maanden geslaagd als beveiliger 2. İk bedankt TFD voor hun steun en hulpzame service.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Van harte gefeliciteerd met je diploma! En bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking!

Top werkgeversorganisatie met een super team!

The Flying Dutchman is een werkgever die ik iedereen zou aanraden. Je word ontvangen met warmte en er is altijd begrip voor de medewerker. Mooie klussen en goed contact met het personeel. Professionele maar ook hele warme mensen! Top organisatie met een top team.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking! Fijn om te horen dat jij dit zo positief hebt ervaren.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Romy, bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking! Mochten er nog punten zijn waarop wij onszelf kunnen verbeteren horen wij dit uiteraard graag.

Fijne samenwerking en goede communicatie !!

Ik heb bij de Flying Dutchman een mooie kans gekregen om mij te kunnen presenteren en bewijzen als een gemotiveerde en doelgerichte beveiliger. De samenwerking was erg goed en alle arbeidsvoorwaarden werden netjes en volgens cao nageleefd . Ik raad The Flying Dutchman aan voor een ieder die zich serieus wil ontwikkelen in de beveiliging.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Marcel, enorm bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking!

Een top bedrijf

Goede begeleiding naar een vaste baan

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Guru, enorm bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking!

Spannend

Begin was voor mij spannend of ik bij een organisatie zou kunnen passen. Gelukkig na het zoektocht ben ik goed terecht gekomen.

• Hoe heb je het on-boardingsproces ervaren?
  • Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen? N.v.t.

Ik heb een baan alleen nog geen vaste contract na 2 jaar ?

Top Samenwerking!

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Armando, Enorm bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking!

Super geweldig

Ik heb een super geweldige ervaring met een mooie bedrijf mensen zien je als een pesoon en niet als nummer en als het in ene keer niet goed gaat met je buiten het werk om zijn ze er ook nog steeds betrokken met je Dat maakt Het fijn echt een soort familie

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Pascal, enorm bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons. Fijn om te horen dat je het zo prettig hebt ervaren!

Begeleiding is top

Alles is duidelijk en als he vragen hebt kan je ze meteen bellen. Ideaal. Ook wordt er maandelijks gebeld naar je hoe het met je gaat en wat he van het werk vind. Je wordt persoonlijk begeleid zoals het hoort!!! Wel was de vacature niet accuraat maar ik heb me zeker vermaakt in team den bosch.

• Hoe heb je het on-boardingsproces ervaren?
  • Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen? N.v.t.

samenwerking met The flying dutchman is perfect

Alleen nog geen vaste contract ontvangen na diverse malen er na vragen

Geweldige ervaring!!

Het team van de Flying Dutchman zijn allemaal hele warme fijne mensen die er alles aan doen om jou aan het werk te helpen en die ook altijd persoonlijke aandacht geven en ook erg begaand met je zijn. Dankjewel voor alles wat jullie voor mij gedaan hebben. Mocht het in de toekomst nodig zijn, kom ik graag weer bij jullie terug.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Robert, enorm bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking! Leuk om te horen dat je ervoor zou kiezen om terug te komen!

Een openbaring.

TFD is een organisatie waar iedereen op de juiste plek zit. Met de juiste kennis en weet wat er zich in de beveiligingsbranche afspeelt. En dat werkt juist heel prettig. Je bent GEEN nummer, maar een werknemer. Ook een hele fijne gedachte. Ik heb daar heel erg fijn en zeer prettig gewerkt, met hele fijne herinneringen.

• Hoe groot is de kans dat je ons zou aanbevelen?

Bert, enorm bedankt voor het delen van jouw mening over onze samenwerking! Wat fijn dat je dit zo positief hebt ervaren.

Over The Flying Dutchman @ Work

We hebben al onze kennis en ervaring gebundeld om de leukste banen en geschikt personeel in de beveiliging te kunnen bieden. En daarbij zijn we graag net even anders dan een ander. Geen doorsnee bemiddelingsbureau dus. Wij blinken uit in de persoonlijke match. Of je nu als kandidaat op zoek bent naar een uitdagende beveiligingsopdracht. Of dat je als bedrijf op zoek bent naar een geschikte kandidaat. Wij bieden je juist door het persoonlijke contact de beste baan of kandidaat!