Prima dienstverlening

Het is fijn om altijd bereikbaar te zijn met de dienst van REOC. Klanten worden vriendelijk te woord gestaan en wij krijgen een berichtje met de gegevens van de klant.

niet heel erg professioneel

Vele jaren maken wij hier gebruik van. Eigenlijk is er elk jaar wel iets wat mis gaat. Deze keer klopte 80% van de genoteerde email adressen niet. Erg jammer.

Beste Kelly, Wat vervelend om te horen. Heb je dit ook gemeld bij onze medewerkers? Als er foutieve gegevens genoteerd worden, horen we dit graag direct zodat we het meteen kunnen oplossen. Ik hoor het graag van je. Met vriendelijke groet, Paul Selten

Fantastische ondersteuning

Heerlijk om je geen zorgen te hoeven maken over de telefoon, die wordt altijd professioneel beantwoord.

Er wordt alle inzet gedaan om het makelaarskantoor te ondersteunen.

Onze ervaring: topteam. Bij kleinere kantoren gaat het vaak om klant contact en zeer goed luisteren waarvoor de klant belt en daarop ook de juiste namen/telefoonnummers/mailadressen vermelden naar betrokken makelaarskantoor. Dit zou af en toe beter kunnen. Zeker een aanrader!

Fijne ondersteuning

Ik ervaar dagelijks praktische ondersteuning in mijn bezigheden

Vriendelijk en een goede service !

Praktische verwerking met een goede terugkoppeling

De binnenkomende gesprekken worden keurig beantwoord. De terugkoppeling is snel en duidelijk. Klanten spreken over collega's! Zeer aan te bevelen!

Super ervaring!

De telefoon word altijd netjes beantwoord en terug koppeling in de email is altijd duidelijk.

Wij zijn zeer tevreden over jullie dienstverlening!

Bij vragen staat REOC ons altijd goed te woord en koopovereenkomst worden binnen de gestelde termijn retour gestuurd.

geweldige service

eindelijk kan ik soms even "vrij" nemen dankzij de service van Reoc. Tijdens mijn afwezigheid wordt de telefoon netjes aangenomen en mijn klanten goed te woord gestaan. ervaren medewerkers.

Beste Danielle, bedankt voor je mooie review. Fijn dat wij je op deze manier kunnen ontzorgen!

Zéér goede aanvulling op mijn kantoorbezetting

Praktisch op piekmomenten op kantoor en tijdens vakantie. fijne communicatie en goede terugkoppeling

Dag Hans, wat een geweldig cijfer, daar doen we het voor!

Top service.

Goede service, denken mee met verstand van zaken.

Dank je wel Marjan, heel fijn om te horen!

Het voelt alsof ik meer collega's heb!

Superblij met jullie, klanten denken vaak zelfs dat jullie onze 'eigen binnendienst' zijn, kortom: wij zijn blij!

Verzorgde en adequate dienstverlening

Hoewel ik tot nu toe alleen in geval van vakanties gebruik maak van het REOC, wordt ik me in die gevallen goed ondersteund door een professionele inzet van het REOC. Wellicht zal ik in de toekomst meer gebruik gaan maken van hun diensten, zodat ik me kan richten op de kerntaken van een makelaar.

Fijne telefoondienst en taxatieservice

De telefoondienst van REOC werkt prettig en efficiënt. Soms wat punten ter verbetering, maar worden snel opgepakt.

Ze handelen alle administratieve handelingen perfect af!

Ik run in mijn eentje een makelaarskantoor in de regio Leiden. Het geeft mij veel rust nu ik weet dat als klanten mijn kantoor bellen, ze professioneel te woord worden gestaan door de medewerkers van REOC. Zelf ik heb alle tijd voor mijn commerciële activiteiten!

Wij zijn heel erg blij dat wij de telefoon door kunnen schakelen naar een professional als wij niet op kantoor zijn. De telefoon wordt op een nette en correcte manier opgenomen en de boodschappen worden op een juiste manier aan ons doorgegeven.

Dank je wel Louis, voor deze fantastische beoordeling. Hier doen wij het voor!

We zijn ontzettend blij met de mensen van de REOC. Ze nemen niet alleen de telefoon aan, maar plannen ook meteen de afspraken in onze agenda. Ze hebben kennis van onroerend goed / makelaardij zodat ze ook een aantal vragen kunnen beantwoorden aan klanten. Dit werkt ontzettend goed. Klanten zeggen vaak dat ze iemand op ons kantoor hebben gesproken dus ze komen zeker niet over als een telefoondienst.

Wow, dank je wel Saskia, wat een geweldige beoordeling. Hier doen we het voor!

Zeer goede ervaring met het REOC, zeker aan te bevelen!

Tijdens kantoor uren even niet de telefoon willen opnemen om de tijd te hebben om die taxatie uit te werken of een verkoop afspraak voor te bereiden? REOC inschakelen! Het REOC is voor ons kantoor een ideale oplossing om tijdens en buiten kantooruren toch professioneel bereikbaar te zijn voor onze relaties. Zo heeft REOC inzage in onze agenda, weet ze hoe we werken en ze kunnen meer dan je denkt! REOC is van toegevoegde waarde voor onze dienstverlening. Door het REOC heb ik als makelaar / taxateur meer tijd en aandacht voor mijn relaties.

Super, Ronald, dank je wel. Meer tijd en aandacht voor je relaties over hebben, daar helpen we je graag bij!

prettig contact met betrokken medewerkers

Ik ben tevreden maar vind dat er nog te vaak klanten in de wachten worden gezet.

Dank, Hans. We blijven streven naar directe beantwoording van jouw klanten en zodoende de wachttijd tot een minimum te beperken. Dit gebeurt nu vooral op enkele piekmomenten, maar we werken er hard aan om ook op drukke momenten direct de telefoon op te nemen.

Makkelijk en flexibel in gebruik, je kunt meer werk aan.

Ben één van de eerste gebruikers van REOC, geeft flexibiliteit in je werk en agenda en maakt dat je meer werk aankunt.

Een 9! En al zolang klant. Bedankt, Paul!

Zeer prettige samenwerking en goede service.

Sinds een aantal jaar maak ik gebruik van de telefoonservice van REOC en ben daar zeer tevreden over. Zeer vriendelijke en accurate medewerkers.

Bedankt, Marga, voor je fijne beoordeling. We blijven je graag nog jaren van dienst!

Tijdens vakantie en zo nodig tel. opnemen en agenda plannen

Hi Lieneke, fijn dat we jou tijdens de vakanties en daarbuiten naar tevredenheid van dienst mogen zijn met jouw backoffice werkzaamheden. Bedankt voor je review!

Goed!

We zijn heel blij met de vrijwel altijd uiterst vriendelijke service. Vergeleken met een aantal jaar geleden zie we dat onze feedback ook daadwerkelijk opgepakt is, wat heel prettig is. Een aantal tips: Het is voor ons heel prettig/gemakkelijk als er bij ieder(!) terugbelverzoek een e-mailadres wordt genoteerd. Meestal gebeurd dit wel, maar niet altijd. Daarnaast krijgen we soms te horen van klanten dat ze erg lang in de wacht stonden (we weten niet precies hoe lang). Dit ter info. Wellicht kunnen jullie er iets mee. Hartelijk dank voor de goede service in het afgelopen jaar!

Bedankt voor je beoordeling en het vertrouwen in REOC! We zullen extra scherp zijn op het noteren van het e-mail adres van jullie klanten.

Zeer correct, snel, alert, een verlengstuk van ons kantoor. Een aanrader !!

Wow, een 10! Bedankt Twan!