Professioneel en klantvriendelijk

Uitstekend geholpen met startprobleem!

een geweldige garage. Ik ben al 18 jaar klant!

Snel, accuraat, vriendelijk, heel kundig en handig, servicegericht!

Alleen maar goede ervaringen

Wij zijn al jaren klant bij dit bedrijf en hebben niets dan lof. Snelle service.

Zeer goede service

Dit bedrijf is zeker een aanrader als je problemen met je heb . Ook voor onderhoud het juiste adres .

Bijna tien jaar klant en nog altijd zeer tevreden over MEBU.

Komt gelukkig niet vaak voor maar ze helpen je daar ook snel en vakkundig tussendoor. (Bijvoorbeeld als je onverwachts in nood zit en defecte accu vervangen moet worden.) Heb de indruk dat ze je niet onnodig op kosten jagen en mijn auto's (nu tweede bij MEBU) daar doe ik al lang mee dus het onderhoud is goed. Nu al bijna tien jaar klant en nog altijd zeer tevreden over MEBU.

betrouwbaar

Ongecompliceerd en duidelijk in hetgeen ze doen. Goede uitleg over de gedane werkzaamheden middels de factuur.

Prima tevreden

Al jaren hebben we onze auto in onderhoud bij garage Mebu. Vakkundige en vriendelijke mensen, altijd behulpzaam. De auto laat ons tot nu toe nooit in de steek.

Professionele en snelle persoonlijke service

Leuke mensen, waarbij je professioneel wordt geholpen op een persoonlijke manier. Mocht je auto een probleem hebben, dan raad ik Mebu zeker aan om hem daar in onderhoud te doen.

zeer goed

word alijd perfect geholpen heerlijk de elektrishe leenfiets bedankt

Goede service tegen goede prijs

Apk en wielen wisselen. Keurig geregeld en zonder problemen nog even de bandjes op de juiste Spanning gebracht. Super

Prima geholpen weer

Kundig personeel, snelle service.

Goede en tijdige service

Goede garage in deze tijd

Goede betrouwbare garage

Mijn auto voor de APK keuring en kleine beurt gebracht. Prima geregeld en aardige mensen. Ik raad deze garage zeker aan.

Snelle service en aardige werknemers.

Fijne ervaring, snelle reactie op de mail en de front splitter was snel gemonteerd.

Goed werk wat autosport mebu leverd. Milltek gpf-back laten monteren op een ford fiesta mk8. Beschaafd geluid en mooi ook.

snel geregeld.

Netjes overleg over extra kosten

Altijd goed en duidelijk

Altijd goede service en advies en altijd duidelijk over de kosten en gevolgen van de aanpassingen

Persoonlijke aandacht , service, vakkundig.

Altijd hulpvaardig!

Het kost wat maar dan heb je ook wat.

positief

positief

Goede service en dezelfde dag klaar

Leuk dat ik voor de kinderen op school potloden mee kreeg

Goede service duidelijk verhaal

Service is goed , kostenplaatje duidelijk , bij afwijkingen wordt er duidelijk gecommuniceerd al met al Altijd tevreden

Alles prima geregeld, geen enkele klacht!

Tot volle tevredenheid APK keuring afgewikkeld.