In 1 woord, GEWELDIG

Ik ben zeer tevreden over Mebu. Ze zijn klantvriendelijk en zeer deskundig. Voor mij geen andere garage meer.

Snel en goed

Op tijd geholpen en en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Bedrijf, koffie corner, communicatie (Kevin) via e-mail, Overige personeel, werkzaamheden aan mijn auto, … etc etc … allemaal prima ervaring. Kom zeker terug bij Mebu.

Deskundige adres.

Mijn Ford Focus ST, is hier in betere handen dan bij de Dealer...!

Altijd vriendelijk en oplossingsgericht

• Prijs/Kwaliteit

Gedegen werk en eerlijk advies

Werkzaamheden volgens afspraak, tussentijds contact en verder volgens verwachting

Prima vakbekwaam garagebedrijf

Prima vakbekwaam garagebedrijf

Great

Zoals gebruikelijk altijd goed en snelle service.

zeer klantvriendelijk

tevreden over onderhoudsbeurten

Goed en snel geholpen

Heel snel diagnose gesteld op basis van motorlampje dat ging branden. Ook meteen nog even een wiellager vervangen. Contact verloopt goed en soepel, alles wordt vooraf besproken. Mijn auto rijdt weer als nieuw, ik ben erg tevreden.

Uitstekende service

Ik heb op mijn fiesta st het software pakket stage 2 van revo laten installeren. Het wordt allemaal keurig uitgelegd, en ze hebben verstand van zaken. Dit is een bedrijf waar het gevoel goed is en waar ik mijn auto de volgende keer zeker zal heen brengen. Heren en dame ga zo door topppp.

Vriendelijke snelle service

Grote beurt snel en vakkundig gedaan. Lampje vergeten maar zonder problemen alsnog gefixt.

Top bedrijf!!

Top bedrijf die ik iedereen aanraad!

• Prijs/Kwaliteit

Top bedrijf met vriendelijke vakmensen!

Super fijn bedrijf met vriendelijke mensen die met passie en deskundigheid aan je auto werken. Heb het complete Maxton design pakket in Carbon-look besteld bij Mebu en na 7 weken levertijd(i.v.m drukte bij Maxton) is dit zeer netjes en met vakmanschap gemonteerd. Dit bedrijf is absoluut een aanrader!

In 1 woord top.

Goede service en klantvriendelijkheid.

Altijd positief

Al karen een tevreden klant. Geen recente ervaring met een andere garage. Daarom geen oordeel over de prijs/kwaliteit-verhouding.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Fijn!!!!

Prettig sfeer, snel antwoord op vragen en afspraken worden nagekomen.

Top service.

Aardige mensen! Echt een aanrader dit bedrijf

Uitstekende service.

Altijd uitstekende service. Fijn bedrijf met fijne mensen die weten waar ze het over hebben.

TOP

Vakmanschap is meesterschap een gezegde die zeker van toepassing is op fa. Mebu zowel voor het "gewone" werk als de meer sportieve auto's geef ik volvertrouwen mijn auto ter reparatie / onderhoud aan de Fa. MEBU in Nootdorp

Klasse!

Zoals altijd duidelijke en snelle communicatie. De montage verliep vlot en is zeer professioneel afgehandeld. Ik ben weer geheel tevreden!

• Prijs/Kwaliteit

als altijd weer super geholpen

Kwam zaterdag langs met kapotte band. Jaap en Collinda zorgden ervoor dat ik in no-time weer veilig de weg op kon. Heerlijk praktisch ingesteld die twee, en tegen een meer dan eerlijke prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Top garage, zeer klantvriendelijk en altijd behulpzaam

Al jaren tevreden klant !

Altijd goed

Inmiddels al jaren klant. Je wordt hier altijd vriendelijk en goed geholpen. Vooraf altijd duidelijk gecommuniceerd wat er gerepareerd moet en gaat worden en ik krijg nooit het idee dat er onnodig reparaties worden uitgevoerd, omdat ik zelf toch niet beter weet. Ook heel handig is dat er altijd een leenfiets beschikbaar is.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service voor een nette prijs

Ik laat mijn auto al jaren door Mebu servicen. Mijn ervaring met Mebu is zonder meer positief, vanaf het maken van de afspraak tot en met het weer ophalen van de auto.