Prima, zoals gewoonlijk

Geen bijzonderheden, gewoon goed uitgevoerd.

Ze doen wat ze beloven

• Prijs/Kwaliteit

Prettig bedrijf waar ik veel vertrouwen in heb

Altijd top service

Al jaren vaste klant bij MEBU en altijd top service! Ze denken met je mee in mogelijkheden en zijn transparant over de werkzaamheden. Ze hebben een leuk team bij de receptie en in de werkplaats.

Top bedrijf

Miltek uitlaat laten plaatsen onder mijn Polo GTi. Geweldig netjes gedaan, overal foto’s van gehad, super, kom er graag terug.

Top service!

Vriendelijk en kundig

Goed en duidelijk!

Prima werk geleverd. Duidelijk en eerlijk in adviezen.

Goede en snelle service

Top geholpen en alles perfect gemonteerd. Daar werken echt vakmensen. Nogmaals bedankt hiervoor. Oh ja, en bedankt voor de koffie!

• Prijs/Kwaliteit

Een mooi bedrijf met kennis

Ik ben daar heen gegaan voor een RS koppeling conversie. De familiare omgang met mij als klant was erg aangenaam. Buiten dat is de communicatie ook heel goed. De dag voor dat ik langs zou komen bellen ze mij dat er een uitloop was, wat kan gebeuren. Boden ze ook gelijk de oplossing in 2 keuzes of een andere dag of een leen auto. Echt top. Al moet ik er bijna 2 uur voor rijden, dit wordt mijn garage. Oh en de RS koppeling is ook top.

• Prijs/Kwaliteit

Ontzettend klantvriendelijk en goede service

Goed geholpen en in voor leuk babbeltje met de klant.

Uitstekende service

Doen wat nodig is in de afgesproken tijd.

• Prijs/Kwaliteit

Al jaren een tevreden klant.

Anderhalf jaar geleden verhuisd, maar toch blijft dit mijn vaste adres voor de onderhoudsbeurt van mijn auto.

goeie service .

altijd goed

• Prijs/Kwaliteit

Zeer tevreden, goede communicatie en tegen een redelijke prijs.

Gewoon oke

Heb hier al mee auto's gevonden en rij er met plezier mee. Ook onderhouden doen ze goed.

• Prijs/Kwaliteit

Intercooler en quickshifter laten doen voor focus rs. Snel klaar en prima prijs. Goeie service

• Prijs/Kwaliteit

Fijne afhandeling en kontakt.

Geen verdere mededelingen

Kwaliteit voor sportieve Fords

Kwaliteit, service en passie voor sportieve Fords staan hier overduidelijk hoog in het vaandel. Voor specialistisch onderhoud en aanpassingen van welke aard dan ook ben ik over de afgelopen twee jaar geen beter bedrijf tegengekomen waar je je Ford kunt brengen, en dat wil wat zeggen als terugkerende klant uit Zuid-Limburg... Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze luisteren naar je wensen en nemen echt de tijd voor je. Zelfs de meest kritische en veeleisende klant gaat met een gerust hart en een grote glimlach naar huis. Waar echte kennis van Ford Performance modellen helaas bij de dealer vaak ontbreekt, is het bij Mebu in overvloed aanwezig. Sommige 'behandelingen' zijn prijzig, absoluut waar. Kwaliteit kost nu eenmaal geld en kijkende naar de vraagprijs van de onderdelen en hun uurtarief, is het eigenlijk totaal niet onredelijk... Van liefhebber, voor liefhebber. Zo hoort het en zo krijg je het. Mij zien jullie ongetwijfeld nog eens terug!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle actie en goede communicatie

'S morgensvroeg gebeld met een probleem in mijn auto. Ik kon direct langskomen, nadat het probleem was geconstateerd kon ik een leenauto gebruiken en einde van de dag mijn eigen auto weer ophalen. Super!

prima service

staan altijd klaar

Geweldig!

Vanuit Heerhugowaard bewust gekozen om naar Nootdorp te rijden. Mensen met kennis, en vooral ook echt klantgericht!! Wij blijven komen!

• Prijs/Kwaliteit

Wordt hier altijd goed geholpen.

Ben al jaren klant en wordt hier altijd goed geholpen. M'n auto deed het nog prima maar na de grote onderhoudsbeurt bij Mebu toch duidelijk merkbaar weer een stuk beter!

Snel en goed

Mijn spiegel was eraf gereden, en ze hebben ons zeer snel geholpen op oud jaarsdag. Top

Prima, zoals het hoort!

Goed gevoel bij deze garage! Kom er nu een aantal jaar en nog steeds prima!

• Prijs/Kwaliteit

altijd flexibel en klantgericht.

snel en goed geholpen met en een prima prijs-kwaliteit verhouding. Fijn om zo'n garage in de buurt te hebben.