Niets op aan te merken

In 1 woord geweldig

Vriendelijk, deskundig en meedenkend

Het team van Mebu geeft zelfs de meest kritische (lastige) klant het gevoel welkom te zijn en nemen de tijd voor je. Ze zijn vakkundig en houden rekening met de wensen van de klant. En dat is fijn, vooral als je erg zuinig bent op je auto ; ) Tot de volgende keer!

Altijd goed, korte en duidelijke communicatie!

Onze ervaring met Mebu is altijd goed! De afspraken en communicatie rond de servicebeurten is altijd goed en duidelijk. Ook het advies bij aanschaf van een auto was destijds prima.

Vertrouwd en realistisch

Van te voren en tussentijds worden wensen en mogelijkheden op elkaar afgestemd. Dus goede communicatie en geen verrassingen.

Geweldig bedrijf, kom er al een paar jaar en hebben mij nooit teleurgesteld.

Afspraken worden altijd op tijd gedaan en ze hebben leenfietsen en leenauto's dus er is altijd wel een vervoermiddel om thuis te komen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gewoon top!

Goede, oprechte service met een glimlach

Vakmanschap en recht door zee. Fantastisch team, waar kwaliteit bovenaan staat. Harde werkers, maar ook een plek waar een koffie en babbeltje op z'n tijd mogelijk is. Twee autos hebben nu de MEBU-treatment gehad. Zeer tevreden over het resultaat.

De klant is nog steeds koning

Goede service . Werken tegen een betaalbaar arbeidsloon . Sterk in ieder merk .

Goede service!

Fiesta st180 revo stage 1 gechipt. Goede uitleg! Zeer net bedrijf!

Altijd volgens afspraak

Ik heb een oude auto. Daarom wil ik altijd van te voren prijsopgaaf. Daarover word ik altijd keurig gebeld. Daarna worden de eventuele reparaties uitgevoerd en de APK-keuring. Eind van de dag staat-ie weer klaar.

Goed zoals het hoort

Voice mail bericht 'auto is klaar' werd niet afgeluisterd, een appje is beter.

Goede en behulpzame service!

Behulpzame medewerkers en een gezellige sfeer.

altijd goede service en prima advies. En een geweldig team

Goede afhandeling en vakkundige personeel

Diverse problemen die bij de dealer niet goed opgelost werden zijn na ik nu kan overzien top opgelost. Prettig geholpen en afspraken nagekomen

Heel klantvriendelijk, goed werk geleverd!

Goed werk geleverd, Mebu heeft mij goed op de hoogte gesteld van alle benodigdheden die mijn auto nodig had, zodat ik niet opeens een hogere factuur moest betalen.

Snelle en professionele service

Altijd op korte termijn geholpen door Mebu. De reparatie / beurt is ook snel klaar. Vriendelijke medewerkers ook. Ook m’n oude auto voor een goede prijs kunnen verkopen bij Mebu! Ik beveel Mebu aan bij anderen! Dikke voldoende

Overduidelijk verschil bij REVO stage 1!

Ik ben goed geholpen bij Mebu. Vriendelijk personeel en goede producten. Zeker aan te bevelen als je meer uit je auto wilt halen!

Zeer prettig

Onverwachtse snelle hulp

Goed bedrijf met deskundige medewerkers, altijd paraat

Idem

Snelle service

Vanochtend een lekke band geconstateerd en ik kon, ondanks dat het druk was, dezelfde dag nog terecht om deze te laten maken, erg fijn!!

Zoals altijd tevreden

Ik ben tevreden over de jaarlijkse APK.

Altijd goede service

Altijd goede service en kennis van zaken, echte liefhebbers.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, wij hopen u nog jaren van dienst te kunnen zijn.

Een bedrijf die er is voor haar klanten

Ben super goed geholpen. Vriendelijke mensen die weten waar ze over praten. Er word met je mee gedacht om alles goed te laten verlopen. Ook krijg je hier een goed advies zodat de auto in goede staat blijft.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, wij hopen u nog vaker van dienst te kunnen zijn.

Gewoon top weer

supper snelle service Brdankt en tot over 2 qeken ongeveer hahah

Keurig en net bedrijf

Zeer goede service en zeer klantgericht. Niet alleen voor APK of onderhoud/reparatie maar ook voor een ruim aanbod aan occasions kunt u hier terecht.

Altijd correct en goed behandeld

Al van vanaf het begin van het bedrijf Mebu klant en in al die jaren prima geholpen.