Wordt altijd goed op tijd en vriendelijk geholpen

Na vele jaren nog altijd zeer te vreden

Zeer behulpzaam en goed personeel

Zeer fijn. Het personeel is goed bekwaam en erg behulpzaam en denkt goed met je mee.

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service op de eerste plaats in 1 bedrijf.

op zakelijk vlak had ik al een goede relatie en beoordeling, nu op persoonlijk vlak ook.

Top garage!

Zeer vakkundig personeel. Mijn auto is er altijd in goede handen.

Altijd goede en snelle service.

Ook als er op korte termijn iets moet gebeuren weten ze wel een gaatje in de agenda te vinden! Top!

Uitstekende service

Vakkundig bedrijf met uitstekende en snelle service.

Top garage, prijs/kwaliteit.

Komen afspraken na en geven vooraf door voor akkoord wat de kosten zijn. Bij "spontane" storingen heel goede en snelle service. Hart voor klant. Aanrader!!

Zeer positief

Na zeer lange tijd de auto hobby weer opgepakt met de aanschaf van een prachtige Focus mk2 RS. Zeer goed ontvangen en behandeld, schept vertrouwen voor toekomstige plannen met de auto. Komt zeer professioneel en gepassioneerd over in zijn algemeen.

Snel en goed.

De service is prima. Ik zou Mebu zeker aanbevelen.

Gewoon goed

Voor mijn gevoel betrouwbaar , behulpzaam , en vakkennis

Goede service, vriendelijke mensen

Jaap en Colinda denken mee en geven advies. Altijd goed en vriendelijke geholpen. Ik kom er al ruim 10 jaar en nog steeds tevreden

Al jaren tevreden klanten!

Altijd zijn de medewerkers van dit bedrijf super klantvriendelijk, behulpzaam, transparant en meedenkend. Al jaren zijn wij zeer tevreden klanten en hebben zowel auto’s gekocht als getuned bij Mebu en nog steeds komen we voor upgrades van de huidige auto. Bij vragen en/of problemen wordt er altijd gezocht naar een passend antwoord en/of betaalbare oplossing. Zelfs als er problemen zijn tijdens de garantie periode bij de aanschaf van een auto bij Mebu wordt dit ook direct verholpen. Wij zullen dan ook zeker Mebu aanbevelen!

Uitstekend werk

Zij werken uitstekend en de kosten zijn niet te hoog. Bovendien krijgt men een SMS als de auto klaar is waar de kosten staan.

prima, fijn en deskundig contact met korte lijnen

al jaren een deskundige en prettige samenwerking

service, service, en nog eens service.

Auto bedrijf Mebu heeft een volle agenda , desondanks leveren ze top service.

Altijd professioneel en vriendelijk geholpen

Ik ken Jaap, Corlinda en Kevin al jaren. Altijd vriendelijk en ben zeer tevreden. Zowel mijn oude auto’s altijd goed onderhouden en mijn laatste splinternieuwe zwarte racemonster bij Mebu aangeschaft.

Helemaal goud, dikke prima! :)

Helemaal goud, dikke prima! :)

Goede service van een Ford specialist in hart en nieren

Al een jaar dik tevreden

Fijne zaak

Goede service en vakkundig

Okidoki.

Alles past zoals op de foto, ze monteren het met de beste preciesie. Ik had ook een stryping pakket gevraagd, nu is de wagen nog opvallender. Alles hebben ze bekeken en besproken met mij. Top bedrijf.

Goede service en klantvriendelijk

Afgelopen week de auto weer laten nakijken. Goed en snel geholpen! Dank!

Niks te klagen

Top service, al diverse keren langs geweest voor kleine reparaties/aanpassingen. En vandaag voor een Milltek uitlaatsysteem en tuning. Nog steeds 5 sterren!

Geweldig!

Wederom een geweldige ervaring met dit bedrijf, 2x intercooler op 1 dag laten plaatsen op 2 auto's. Vroeg voor de deur gestaan en laat in de middag zijn de 2 auto's afgeleverd. Dikke pluim en alle lof naar de monteur die de intercoolers behandeld heeft.

Geen probleem als je je auto eerder komt halen dan afgesproken. En ik heb vertrouwen in de vakkundigheid van de garage en niet financieel uitgekleed te worden!

Alles keurig getegeld

Zoals elke keer het zijn toppers