Gewoonweg fantastisch

Hele duidelijke informatie gehad via mail, en telkens ook snel antwoord gehad op mijn mails! Heel blij met de nieuwe upgrades op mijn Fiësta ST MK8.5 :) ! Service 10/10! Hier zien jullie mij zeker nog terug voor volgende upgrades!

Aardig en professioneel

Difusor besteld en laten monteren. Gedurende de levertijd netjes op de hoogte gehouden en ook tijdens het wachten bij montage. Aardige mensen ook. Omdat mijne gekit moest worden moest ik even wachten totdat het goed droog was. Bij Van der Valk Nootdorp (op loopafstand) lekker koffie gedronken en geluncht.

• Prijs/Kwaliteit

Mooi en goed deskundig bedrijf met een fijne gastvrijheid

Nette ontvangst en gastvrij ! Terzake deskundige monteurs . Correcte afhandeling van verwerking van afspraken ! Zeker een aanrader!

Wederom super!

Voor de 2e keer bij Mebu geweest! Erg tevreden

• Prijs/Kwaliteit

Snel, netjes en alles duidelijk

• Prijs/Kwaliteit

Keurig bedrijf met vakmensen!

Oplichter!

Ondanks retour binnen 3 werkdagen heeft Kevin van Maxton onze geld niet terugbetaald. Hij heeft smoesjes wat hij niet kan bewijzen en liegt alles bij elkaar om niet terug te betalen. Dit is zijn beleid maar in Nederland is binnen 14dagen retour geld terug. Dit volgt!

• Prijs/Kwaliteit

Super behulpzaam met uitkiezen en monteren!!

zit er allemaal heel netjes op, goed geregeld daar.

Professioneel en vriendelijk

Heel prettig bedrijf. Fijn geholpen en goede voorzieningen voor het wachten tijdens de werkzaamheden.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne garage waar men altijd zoekt naar een oplossing en goede prijs kwaliteit verhouding.

Very impressed

Very good service werk was carried out quickly and professionally

• Prijs/Kwaliteit

Enthousiast personeel die klaar staan om je te helpen

Hebben van te voren al diversen artikelen besteld, geleverd gekregen en of gemonteerd. Deze service was al top. Vorige week zaterdag voor een auto gaan kijken (Fiesta 1.0T Titanium) en ook dit ging heel fijn. Goede service en klant gericht Ga zo door team Mebu

Top service en montage Maxton Diffuser en Splitter

Super service en erg tevreden met de montage van de Maxton! Andere bedrijven mogen een voorbeeld aannemen.

• Prijs/Kwaliteit

Top ervaring en klantenservice!

Vandaag een complete Maxton Design kit laten monteren op mijn auto. Ik ben super tevreden met hun klantenservice, professionaliteit en de snelheid van hun service! 10/10 would recommend!

• Prijs/Kwaliteit

Goede en snelle service met proactieve communicatie!

Snel geholpen, afspraken overtroffen, meedenkend, eerlijk - goede ervaring en kom zeker terug. Pieter

• Prijs/Kwaliteit

Compliment voor Mebu voor de koop van mijn auto.

Compliment voor Mebu autobedrijf voor het zoeken naar een geschikte auto voor mij. En het bedrijf heeft het super gedaan toen ik de auto kwam ophalen, heel verrassend. Tevens heb ik goede tips mee gekregen. Goed aan te raden bij autobedrijf Mebu in volste vertrouwen met een zoekopdracht een auto te kopen.

• Prijs/Kwaliteit

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, reageren snel en mijn Maxton Design kit is vakkundig en strak gemonteerd terwijl ik kon genieten van een lekker kopje koffie.

Een zin goed geholpen

In een mum van tijd waren klaar met voor en achter diffuser..nogmaals bedankt Mvg, Jakhari

Super service

Vriendelijke medewerkers die me goed hebben geholpen bij het plaatsten van de juiste splitters op mijn auto. Heel blij mee.

Netjes

Alles netjes en correct, zoals ze beloven komen ze ook na!

• Prijs/Kwaliteit

Na m'n bestelling via mailcontact en een telefoontje en alles was geregeld. Beter kan t niet .

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en vlotte montage van mijn maxton diffuser!

Duidelijkheid was prima

Alles waar ik naar keek was duidelijk. Afspraak maken was ook duidelijk. Communicatie was duidelijk. Ophalen van de auto na het tunen was leuke ervaring. Medewerker deed testrit en legde alles duidelijk uit. Was ook gezellig. Ik zeg: doen!

Het puntje op de i

*Heel duidelijke communicatie *Zeer vriendelijke mensen *Propere en perfecte installatie Kortom...ik ben een tevreden klant