begeleiding is niet optimaal

Ik mis de persoonlijke begeleiding en contactmomenten

Snel en duidelijk

Mijn ervaring met ABN AMRO Zelf Beleggen is uitermate positief. Orders worden snel verwerkt en de overzichten van de behaalde resultaten zijn duidelijk

Goed digitaal benaderbaar

Snel en overzichtelijk.

Fijn en zeker beleggen via de bank, wel meer productinformatie aandelen gewenst

Erg fijn en duidelijke interfaces van ABN AMRO Zelf Beleggen. Kosten zijn iets hoger dan van andere online brokers maar is te doen, daarentegen veel zekerheid (tot op zekere hoogte). Ook uitgebreidere productinformatie aandelen gewenst.

Prima service en ze houden mij goed op de hoogte van de ontwikkelingen

Goed geregeld

ongemerkt sparen en beleggen

programma's voldoen uitstekend.

de cijfers presentaties zijn duidelijk en goed. systemen ( aankoop/ verkoop) werken uitstekend.

Voor mijn gebruik, prima medium.

Als kleine gebruiker ben ik zeer tevreden met de mogelijkheden die mij geboden worden.

snel, makkelijk altijd keurig afgewerkt.

zeer tevreden.

Makkelijk om te beginnen

Het was makkelijk om te beginnen, maar heb nu nog te weinig ervaring om het goed te beoordelen.

Uitstekende applicatie.

ABN AMRO Beleggen is een probleemloze service!

goed 8

zeer goed

uitstend en tevreden

goede ervaring al sinds jaren

Snelheid en gemak

Ik maak sinds een jaar gebruik van dit produkt en kan niet anders zeggen dan dat het gebruiksgemak, de snelheid de juiste informatie én de mogelijkheid online trainingen te volgen in de verschillende belegginsprodukten optimaal werkt.

redelijk tevreden

zonder al teveel risico beleggen, maar of het uiteindelijk veel oplevert?

Overzichtelijk

Makkelijk orders uit te voeren.

Het is goed maar kan beter

App kan beter qua functies en assortimen

Professioneel en toegankelijk

Ik vind de info juist en goed toegankelijk ook van andere financiële instellingen. Het moet makkelijker aan te tonen zijnde de belegger over voldoende kennis beschikt. Ik beleg al 40 jaar maar wordt bij elke transactie gewaarschuwd!

De ABN doet de beleggingen en daar moet je op vertrouwen

Meer duidelijke uitleg wat je zelf kan doen

Fijne app en internet omgeving, snel en eenvoudig

Ik ben zeer tevreden met deze wijze van beleggen, vertrouwde internet omgeving en prima app met alle mogelijke produkten tot je beschikking. Daarnaast de mogelijkheid om online training te volgen en daarmee kennis te verrijken.

Heel overzichtelijk

Heel makkelijk om orders te plaatsen

Ik ben tevreden over ABN zelf beleggen

Ik kan handelen zoals ik wil

Eenvoudig

Nu geïnteresseerd in aex noteringen

Ernstig onvriendelijke gebruikers omgeving

Neem maar eens een kijkje, onnodig moeilijke omgeving welke zonder instructies en training niet te gebruiken is. Daarna moet je dagelijks er mee werken anders gaat de tijdelijke kennis snel verloren en op moment van handelen lukt dit niet

Eenvoudig te openen en nog eenvoudiger te handelen.

Eenvoudig te openen beggingsrekening, geeft een clean overzicht van de verschillende belegingen. Ik beleg in ETF’s en dat is echt zeer eenvoudig en snel te doen. Blij mee.

Over ABN AMRO Beleggen

Beleggen bij ABN AMRO is beleggen met meer dan 200 jaar ervaring. Onze expertise, dienstverlening en producten zijn onderscheidend en worden goed gewaardeerd.