• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Mercedes bij Jan gekocht met 185.000 km op de teller. De aanwezige puntjes zijn door Jan en zijn mannen keurig verholpen voor de levering.\r\nNa een maand ontstond er een defect, wat ik na overleg in mijn woonplaats kon laten repareren. Kortom een perfecte en eerlijke service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week voor de eerste keer een bezoek gebracht aan dit bedrijf ivm aanschaf andere auto. Dhr. Dodemont gaf me goede informatie en kon al mijn vragen beantwoorden. Zelfs na aankoop worden al mijn vragen na volle tevredenheid beantwoord! Alleen daarvoor zou ik hier al terug gaan!!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben nog aan het onderhandelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na aankoop van de auto problemen gehad met de temperatuur van de motor,inmiddels is de auto 2 keer teruggeweest en is kostenloos door de garage gerepareerd met gratis leenauto.\r\nWerkelijk topservice bij dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik daar klant ben vanaf dag nr 1