Betrouwbaar en denken met je mee

Bij Musa nemen ze de tijd om uit te leggen wat ze doen. Ze bieden zeer vriendelijke hulp, helpen snel en denken met je mee. Ik ben erg tevreden!"

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

De beste garage die ik ken.

Ik kom al jaren bij deze garage. Mijn auto wordt altijd naar volle tevredenheid gemaakt.

• Prijs/Kwaliteit

Goeie service en ook nog eens vriendelijk

Grote beurt incl APK laten doen. Geen poespas en een duidelijk verhaal. Ik kom zeker terug.

Hele goede service

Altijd top service

snel, grondig, betrouwbaar, vriendelijk

Ik kan hier altijd terecht en ze staan klaar om te helpen. Mijn auto komt snel terug en ze vertellen altijd wat ze gaan doen of bellen om te checken of de reparatie goed is als alles duurder uitvalt. Vooral zijn ze enorm vriendelijk en leveren ze goed werk.

Snel. Vriendelijk. Hulpvaardig

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke bejegening en goede adviezen

Zie hierboven

top !!

betrouwbaar en vriendelijk, altijd snel afgehandeld. ben al jaren trouwe klant.

• Prijs/Kwaliteit

Wij hadden problemen met een van onze wagen, ik belde op en kon gelijk de andere dag al komen, later op die dag kon ik onze wagen al weer ophalen. Geweldig

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar, vriendelijk, secuur en snel

Op aanraden van een vriendin mijn auto gebracht voor een apk en kleine beurt en daarmee supergoed geholpen.

Olie lekkage snel verholpen

Tweede keer bij Musa en wederom uitstekend en vakkundig geholpen.

mijn ervaringen zijn goed

goede service

vakmensen, betrokken, snel geholpen

Voor apk en grote en kleine beurt, maar ook reparaties bij Musa geweest. Ze helpen snel, leggen uit wat ze gaan doen en hoe het zit voordat ze iets repareren en zijn gewoon een hele prettige garage die goed werk doen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima bedrijf netjes en snel geregeld

Goed, netjes en snel

Ik ben goed geholpen

Zeer goede service

9,5

Topservice !!!!

Na een 4 jaar een leaseauto te hebben gehad ben ik met mijn BMW naar Nuri gegaan !! Uiteraard welkom ontvangen en hij had gelijk tijd voor me om alles te bespreken. Kon drie dagen later al terecht voor groot onderhoud. De man weet echt wat service is en redelijke prijs. Kortom ik ga weer vaste klant zijn Nuri !! Bedankt voor alles en ook voor het smeren van de deurscharnieren :) (ik zag het wel) :)

Top service!

Goede service, communicatie en duidelijke afspraken

• Prijs/Kwaliteit

Altijd duidelijk, fijn en snel geholpen. Wat een service!

goed geadviseerd en geholpen

Positief, helemaal volgens afspraak en op tijd. het probleem was na een korte rit duidelijk, ook zoals aangegeven. gaande bleek er nog meer aan de hand te zijn, dat is besproken besproken en gelijk aangepakt, zeer tevreden.

Adequaat geholpen.

Er werd naar mijn wensen geluisterd en op basis daarvan kreeg ik het juiste advies. Ik kan nu met een fijn en veilig gevoel opweg :).

Goede garage

Vorige week een nieuw koppelings systeem in mn auto laten zetten, hij rijdt als nieuw. Wel logisch maar toch ik ben er superblij mee. Erg vriendelijke mannen, lieten ook nog zien hoe erg hij versleten was.

Vriendelijk en behulpzaam.

Bij binnenkomst waren ze al goed communicatief en vroegen ze ook of er andere problemen waren met de auto. En hebben ook advies gegeven. Was ook meteen geholpen en ga denk ik wel daar vaker komen.

Topservice!

Heel klantvriendelijk, goede communicatie en snel.

Perfect!

Afspraken worden nagenomen en je krijgt exact uitleg wat er aan de hand is. Factuue krijg je netjes opgestuurd.

Karel de Stoute straat 6 3082BH Rotterdam

010-4955354 / 06-53340333