Prima!

Dit ging om een eenvoudige crematie. Van begin tot einde alles prima geregeld en dat voor een zeer redelijk bedrag Ben erg tevreden en kijk er met een goed gevoel op terug

Fijn contact en alles werd netjes en goed geregeld

Er was een prettig contact en een goede samenwerking met de uitvaartorganisatie Mavendo. Ik werd uitstekend geholpen en alles werd snel en goed geregeld.

Een hele belangrijke afspraak is niet nagekomen!

De belangrijkste afspraak voor ons als familie, het opnemen van de uitvaart op 14 februari, is niet nagekomen! Ons verzoek op 20 februari om compensatie is volledig genegeerd. Bij herhaling heb ik steeds verzocht om een reactie via de uitvaartverzorgster. Zij zou mijn mail doorsturen naar dhr. Frederik. Uiteindelijk heeft zij op 19 maart gereageerd door het e-mailadres van dhr. Frederik aan mij door te geven. Er is op geen enkele wijze contact gezocht door Mavendo. Wat ik inmiddels wel heb ontvangen is de factuur en deze dient binnen 14 dagen betaald te zijn.

Geachte mevrouw Dasrath, Onze uitvaartverzorgster heeft meermaals excuses aangeboden voor een 'menselijke' fout. Wij betreuren dat de opname niet besteld is en dat dit niet meer te herstellen valt. Wij nemen dit punt mee en gaan hier extra aandacht aangeven om dit in de toekomst te voorkomen. U geeft aan dat er geen contact is opgenomen vanuit Mavendo. Echter, heeft onze uitvaartverzorgster meermaals haar excuses hiervoor aangeboden. Ook hebben wij zelf hiervoor onze excuses aangeboden. Met vriendelijke groet, Mavendo Uitvaartzorg

Alles netjes volgens afspraak geregeld

Alles netjes volgens afspraak geregeld

Snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen.

Alles goed verzorgd en geregeld!

Van begin tot eind was alles goed geregeld. Fijn contact met de uitvaartverzorgster. Wij kijken met een goed gevoel terug op deze dag.

Ondersteuning/begeleiding door Mavendo waren goed

Ik ben tevreden over Mavendo

De uitvaart is prima verlopen.

Zowel de verzorging van mijn schoonmoeder als de begeleiding daarna is goed verlopen. Er was aandacht voor ons en er werd de tijd gegeven om afscheid te nemen. (Mijn schoonmoeder had er voor gekozen om de kist gelijk te sluiten). Ook het nazorg belletje was attent. Klonk niet als een verplichting. Kosten crematie waren de helft van de kosten bij Monuta terwijl er geen verschil in werkzaamheden zat.

Klantgericht, meedenkend en liefdevol

Onze uitvaartondernemer Petra Boel heeft ons tijdens een eerste voorbereidende afspraak heel duidelijk, meedenkend en liefdevol begeleid. Dat was erg Prettig. De uitvaart zelf werd op een heel persoonlijke manier vorm gegeven. Ook aan de details was gedacht. Wij hebben hier mooie herinneringen aan. En kijken er met een goed gevoel naar terug.

Goed Heel mooi en persoonlijk gaf een goed gevoel.

Goed Heel mooi en persoonlijk gaf een goed gevoel.

Prettig gesprek bij het doorgeven van het overlijden van mijn moeder. Mijn moeder overleed op oudejaarsavond. Het was een moeilijk tijdstip, een half uur was nieuwjaarsdag oud, om te bellen maar ik voelde geen enkele beperking door degene die ik belde. Afspraak wat te doen met uitvaarder Gert-Jan verliep probleemloos. Alles verliep daarna in harmonie en ontspannenheid. Ook tijdens dag uitvaart was alles goed verlopen. Kortom ik heb alleen maar positieve gevoelens t.a.v. de uitvaart van mijn moeder verzorgt door Mavendo.

snel contact, servicegericht en goede uitvaartbegeleidster

Alles ok

Enige minpunt : het parkeren

Enorm fijn

Fijne begeleiding van begin tot eind. Niets was te veel en alle wensen waren mogelijk

Respectvol, ervaren, meedenkend en lieve mensen

Mavendo heeft de crematie van mijn moeder geweldig verzorgd. Lief, betrokken en hartelijk. Duidelijke communicatie en alles werd vooraf in detail besproken zonder onnodige kosten. Dank voor alles!

• Respect voor uw wensen

Met een traan en een lach.

Doordat @monuta de begrafenis niet kon verzorgen (hoe dan??) Kwamen wij bij Mavendo terecht. We hadden ons niet beter kunnen wensen! Wij waren heel blij met Rachida. Tijdens de dienst anticipeerde zij heel goed op het geen wat daarvoor gezegd was over de overledene. In de voorbereidingen dacht zij goed mee en gaf zij goede aanvullingen. Ook in de tussenliggende periode naar de begrafenis toe, onderhield zij het contact en gaf zij direct antwoord op onze vragen! Kortom een fijne en gedenkwaardige begrafenis!

• Respect voor uw wensen

Was hele mooie uitvaart voor een beperkt budget.

Ik wil graag Frederik en zijn team graag hiervoor bedanken! Erwin

• Respect voor uw wensen

Alles zo fijn geregeld door Ingeborg

Mijn broers uitvaart is heel goed geregeld door Ingeborg. Op het laatst voor deze uitvaartzorg gekozen, daar mijn broer niet verzekerd was. Geen moment spijt van gehad. Mensen werken daar met hun hart, zoals het hoort. MVG Lenny

Keurig

Keurige voorgesprek door Andries Frederiks Zijn team geholpen met mijn moeder aan te kleden en in kist gelegd. Crematie geheel naar onze wens heel netjes, informeel verlopen.

Heel goed en niet duur

Het was voor mij de eerste keer,dat ik een uitvaart moest regelen.Mijn partner was niet verzekerd. Na een korte zoekactie op internet, kwam ik bij Mavendo uit; de medewerkster was heel hartelijk, een heel vriendelijke stem die mij gelijk aansprak. Zij heeft vanaf dan alles voor mij geregeld. Het afscheid van mijn dierbare partner hebben wij allen als heel mooi ervaren, de kamer en de sfeer was helemaal naar wens. Als je niet verzekerd bent, dan raad ik u aan Mavendo alles te laten regelen en wordt alles voor nog geen 1700€ voor u geregeld.

• Respect voor uw wensen

Mavendo Uitvaart kende ik natuurlijk niet gelukkig maar. Mijn indruk was heel goed en behulpzaam!

Vriendelijke persoonlijke service

Meer dan geweldig

Vanaf het eerste moment was er steun en aandacht voor de familie. Alle wensen, zowel van de familie als wel overledene, zijn ingewilligd. Zeer respectvol en waardig afscheid, mede dankzij Miranda de Krijger Dank Chris en Joost S

• Respect voor uw wensen

Van begin tot einde respectvol en meedenkend verzorgd

Ingeborg heeft ons op een inlevende en meedenkende wijze door deze crematie goed geleid. Onze vader zou trots zijn geweest.

• Respect voor uw wensen

Van diep bedroefd tot opgelucht

Het was mooi en respectvol Petra heeft alles perfect geregeld vanaf Het eerste telefoontje tot het Finale afscheid. Eeuwige dank hiervoor

• Respect voor uw wensen

De dienstverlening van Mavendo voelt als een warm bad. Een zegen in moeilijke tijden.

Miranda van Mavendo doet alles met respect en gevoel. Complimenten voor hoe zij alles regelt en begrijpt wat je wilt. Daarnaast reageerde Mavendo zeer snel op onze offerte aanvraag. Ook weer respectvol en deskundig, echte professionals. Dank voor jullie goede zorgen!

• Respect voor uw wensen

Over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Bij Mavendo Uitvaartverzorging kunt u rekenen op de juiste begeleiding na een overlijden. Onze uitvaartverzorgers helpen u direct met het regelen en begeleiden van de uitvaart. Wij nemen alle tijd voor u. Onze uitvaartverzorgers geven u volledige vrijheid in het bepalen van de uitvaartwensen.