Meegedacht en adequaat gehandeld

Op zoek zijnde naar een uitvaart binnen het budget, kreeg ik i.p.v tegenstand en dure offertes begrip!. Zo moet het. Omdat we een uitvaartverzorger elders kregen vanwege de afstand, liep het niet zoals we hoopten. Al met al wel tevreden

Respectvol

Erg goede zorg mogen ontvangen,gedurende deze verdrietige periode,met dank aan Andries Frederik.

• Respect voor uw wensen

We hebben ons echt gesteund en geholpen gevoeld

Bekwaam, prettig, en een goede klik hebben geleid tot een uitvaart waar we met een goed gevoel op terugkijken.

• Respect voor uw wensen

Mooi afscheid bij crematie van moeder

Het was allemaal prima geregeld.

Zeer goed geregeld

Van af af het moment van. Ophalen.overleden echtgenoot. Tot aan de crematie zeer netjes geregeld waardig afscheid. Hele familie vol lof

Fijne begeleiding

Benaderbaar en prettig in omgang. Aandacht voor persoonlijke wensen. Snel in regelen.

• Respect voor uw wensen

We zijn erg tevreden over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Frans heeft ons op een hele fijne manier geholpen met het verzorgen/ uitvoeren van de uitvaart.

Goed eerste gesprek.

Door het heldere eerste gesprek is er weinig contact meer geweest. Alles was goed geregeld. Erg fijn in een hectische en verdrietige periode.

Geweldig in waardige zin

Zeer intensief contact en meedenkend. Altijd bereikbaar en uitstekende medewerkers. Zeer meelevend en alles goed en duidelijk bespreekbaar. 2x in 5 weken tijd van de diensten gebruik moeten maken.

uitstekend en betrokken

tevreden uitstekend en betrokken

Heel prettige begeleiding.

Wij zijn zeer te spreken over de goede en menselijke zorg die wij hebben ontvangen.

• Respect voor uw wensen

egrafeniHoe moet je een begrafenis beoordelen? Het is nooit prettig. Maar we waren heel tevreden met begeleider.

Professioneel en eerijk

Van begin tot eind zijn alle zaken netjes, duidelijk en professioneel afgehandeld door André bij ons. Het pakket was duidelijk (basispakket) en werd goed uitgelegd. De mogelijkheden zijn ruim, ze houden goed rekening met de wensen. Ik zou Mavendo een ieder aanraden.

Goed geregeld

Al onze wensen voor de uitvaart zijn vervuld. Goede serviceceb contact.

• Respect voor uw wensen

Zeker in caronatijd zeer goed

• Respect voor uw wensen

Anne Wieb begreep onze wensen, dacht mee en was lekker nuchter. Precies wat wij op dat moment nodig hadden.

Respectvol

Ik was een beetje huiverig voor de service i.c.m. de prijs, maar er schortte absoluut niets aan! Alle medewerkers meer dan respectvol, erg aardig en menselijk. We hadden geen betere organisatie kunnen vinden, denk ik!

Perfect!

Heel goed verzorgd, en met medeleven.

In één woord geweldig

Frans is zeer prettig in de omgang, Alles is goed uitgelegd wij zijn blij dat álles goed is verlopen....

• Respect voor uw wensen

Zeer positief en professioneel.

Ruimte voor mogelijkheden in de lastste wens van de overledene.

Perfect, zeer tevreden.

Alles goed en netjes geregeld, afgestemd op onze wensen met het juiste advies zonder iets op te dringen.

Hartverwarmend

Mijn familie en ik zijn ontzettend dankbaar voor de liefde en tijd die Frans voor ons heeft genomen. Hij heeft aan alles gedacht en tot in de puntjes goed verzorgd. Zijn uitstraling en rust gaven ons ook vrede en rust op dat moment. Ik mocht altijd bellen als ik vragen had en dat vond ik ook fijn. Nogmaals namens mij en de familie hartelijk dank voor alles!

Ondanks corona,keurig geregeld

Goede firma,aantebevelen .

• Persoonlijke aandacht N.v.t.

Respectvol

Een afscheid tijdens de Corona maatregelen vergt veel improvisatie vermogen. Als je dit dan op een respectvolle manier doet en kijkt naar de mogelijkheden die er wel zijn en mee denkt met de behoeftes van de nabestaanden dan verdien je een pluim

Prima warm en verzorgd

Goede gesprekken, duidelijke uitleg en goede service.

• Respect voor uw wensen

Over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Bij Mavendo Uitvaartverzorging kunt u rekenen op de juiste begeleiding na een overlijden. Onze uitvaartverzorgers helpen u direct met het regelen en begeleiden van de uitvaart. Wij nemen alle tijd voor u. Onze uitvaartverzorgers geven u volledige vrijheid in het bepalen van de uitvaartwensen. Onze linkpartners: www.eenbudgetuitvaart.nl www.uitvaart-ondernemer.nl www.degoedkopeuitvaart.nl www.begrafenis-ondernemer.nl