Heel leuk geholpen door een paar jonge dames

We werden op een heel plezierige manier geholpen door een jonge medewerkster

Goed en vriendelijk

Al vaker hier geweest en een lamp gekocht. Zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wist alleen niet (tot nu) dat er ook lampen besteld konden worden die niet in de showroom aanwezig waren.

Heel fijn

Een prachtige winkel met een enorme keus. De mensen bij Hees vriendelijk en behulpzaam.

Goed advies, snel en deskundig geholpen

Denken goed mee, gewoonweg erg tevreden, zowel voor wat betreft de lampen als de bank en fauteuils.

Mooie verlichting, grote keuze en klantvriendelijke en deskundige hulp

Goed en eerlijk advies, heel behulpzaam

Nicole heeft ons goed geadviseerd en nam de tijd. Het advies en de verlichting zijn niet goedkoop, maar naar onze verwachting wel goed. Ook fijn dat er niet gepusht wordt tot verkoop, we hadden alle ruimte om zelf te kiezen.

De lamp is erg mooi en hangt keurig.

We hebben gebruik gemaakt van de service om via jullie de lamp op te laten hangen. Hij hangt keuren en de afspraken met de monteur waren netjes en correct. Echter €141 voor één lamp ophangen voor nog geen uur werken vonden we erg veel. Groet Ron Sevens

uitstekend

denken altijd mee met de klant in ons geval voor een goedkopere oplossing. Heel fijn in deze dure tijd

Een goede nuttige besteding!

Voor de aanschaf van een ‘kleine’ vloerlamp in de hal, zijn we vrijdag 22/12 naar Hees gereden. Aldaar werden we geholpen en geadviseerd door Nicole. Zoals van haar gewend zijn we met een vloerlamp met de juiste kleur en juiste maat, huiswaarts gekeerd. Het heeft nog geen 30 minuten geduurd. Opnieuw een goede keuze!

Prima klantenbehandeling

Wij kopen al jaren bij Hees en zijn in het algemeen tevreden over advies en productenpakket. Bij de laatste levering van een staande vloerlamp is veel misgegaan vanuit de leverancier. Hees heeft dat snel en correct opgepakt

Alle twijfels weggenomen over het nut van een lichtplan

Als interieurontwerper had ik zelf wel al eens een cursus gevolgd voor het maken van een lichtplan. Dus ik dacht dat ik dat zelf ook wel zou kunnen. Wat ben ik blij dat ik dat niet heb doorgezet en Hees Lights & Living dit heb laten doen. Het is zoveel mooier geworden! Ik ben heel erg te spreken over de manier van aanpak en effort die er ingestoken is om tot het perfecte resultaat te komen Gewoon echt WoW! Ik raad het iedereen aan. mvg Lauren

Zeer klantgericht!

Goed meegedacht en oplossingen aangeboden.

Deskundig en klantvriendelijk.

Nicole nam alle tijd om ons deskundig te informeren. Ze luisterde betrokken naar onze wensen en ging opzoek naar passende lampen in verschillende prijsklassen. We zijn zeer tevreden over de lamp en komen bij een eventuele nieuwe ‘lichtwens’ absoluut weer naar Hees Lights & Living

Mooie winkel.

We hebben 4 Mooie kussens gekocht.

Allereerst nog hartelijk dank voor de uitnodiging voor het moonlight shoppen. Gezellige sfeer, niet te druk en leuk verzorgd met een drankje en een hapje. Daarnaast een zeer klantvriendelijke bediening! Wij zagen meerdere heel mooie producten. Uiteindelijk kochten wij de lamp van Vertigo-grand/large maat: 200 kleur: copper Petite Friture. Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en genieten er iedere dag van! Hartelijke groet.

Prachtige winkel. Blij met mijn aankoop.

Min punt was de lange wachtrij aan de kassa. Waarom geen 2 kassa’s open?

Goede advisering door Nicole en vakkundige installatie door

Wij werden door Nicole goed en vriendelijk geadviseerd. Frank Meyel was stipt op tijd voor de installatie. Dit gebeurde vakkundig en nam alle tijd voor uitgebreide uitleg. Een aanrader.

Mooie lamp gekocht

Goede hulp in de winkel. Monteur prima en netjes gewerkt.

goed advies en heel vriendelijk geholpen

op zoek naar een nieuwe slaapkamerlamp voor plafond werden we goed geholpen met een goed advies

Veel keus en deskundig personeel

We kwamen kijken voor een nieuwe lamp. Door het deskundige advies hebben we de lamp gekocht.

heel tevreden over de aankoop

Gekochte lampen bevallen prima. Montage eveneens vlekkeloos.

Vriendelijke en snelle service

Nadat we 2 lampen hadden uitgezocht konden we, vanuit ons vakantieadres, mailen over de details. Waarop we snel, vriendelijke en duidelijke antwoorden kregen. Schakelmateriaal hebben we wel elders gekocht.

Super advies en eind resultaat

Wij werden door Nicole zeer vriendelijke ontvangen bij Hees. Nicole luisterde aandachtig naar onze wensen en heeft zeer professioneel lichtplan uitgewerkt. Het resultaat is uiteindelijk super

Zeer positief, klantvriendelijk en komen afspraken na

Behulpzaam, bellen terug volgens afspraak, en een snelle levertijd! Helemaal tevreden, en zeker aan te bevelen

Persoonlijk, vakmanschap, inlevingsvermogen top!

Sinds het eerste gesprek een goed gevoel! Nicole luistert goed en voelt goed aan wat onze wensen en smaak zijn. Een prachtig plan gekregen, we zijn heel benieuwd hoe het resultaat wordt, maar dat zal zeker heel mooi zijn. Ook op vragen wordt altijd snel en duidelijk gereageerd. En bereikbaarheid via telefoon en mail is goed. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Over Hees Lights & Living

Hees Lights & Living de designlampen speciaalzaak van Limburg met 1500m² aan inspiratie. Verlichting die past bij uw interieur? Energiezuinige LED verlichting of tuin verlichting nodig? Of toch op zoek naar die ene perfecte design lamp? Vertel ons uw wensen en laat u inspireren door het brede assortiment van trendy, design tot klassiek, de persoonlijke service en de topkwaliteit. Topkwaliteit zoals u die van meer dan 100 jaar vakmanschap verwacht!