Top bedrijf!!

Vanaf het inmeten tot het plaatsen in 1 woord top! De mannen die ons dakkapel kwamen plaatsen waren netjes op tijd! Vervolgens werd het dakkapel heel vlot geplaatst binnen een paar uurtjes stond die er al op!! Ze werken super netjes. Ook de communicatie met het bedrijf en de contact persoon in kwestie waren super korte lijntjes je kon alles vragen en kreeg meteen antwoord. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!!!!

Zeer netjes geholpen vanaf het uitzoeken van de dakkapel tot het plaatsen ervan. We waren even het vertrouwen kwijt in het plaatsen van een dakkapel door een ander bedrijf. Maar door Gelders dakkapel hebben we het vertrouwen helemaal terug gekregen. Super erg bedankt we zijn er super blij mee.

Vlot gemaakt, goede kwaliteit en prettige communicatie

Vanaf het moment van inmeting tot plaatsing zaten nog geen twee maanden, echt waanzinnig snel!

Prima bedrijf!

Vanaf moment akkoord met offerte werd ons alles uit handen genomen, zoals vergunning vragen etc. Keurig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen omtrent de vergunning, tekeningen, afspraak plaatsing. Plaatsing ging vlekkeloos en was bij ons binnen 3 uur klaar. Afval keurig afgevoerd. Kortom, bestel een dakkapel en na aanvaarding offerte hoef je alleen nog maar te wachten tot ie komt. Prima!

Prachtige dakkapel vakkundig geplaatst

In januari heb ik een dakkapel laten plaatsen van 4,50 x 1,75 op de zolder. Vriendelijke vakmannen die zeer goed weten wat ze doen waardoor het plaatsen erg soepel verliep. Kozijnen zowel binnen -als buitenkant prachtig gespoten in dezelfde kleur als de al bestaande kozijnen. Gekozen om de rolluiken meteen mee te nemen tijdens de bouw van de dakkapel waardoor het mooi weggewerkt is. De motor is vrijwel geruisloos en ook mijn aanvullende wens van 10 meter snoer vanaf het rolluik is geleverd zoals afgesproken zodat ik deze mooi kan verwerken in de wand naar mijn inbouwdoos. Ook nog 2 horren gratis gekregen voor de kantel -kiep ramen zodat het zomers mooi kan doorwaaien zonder vervelende insecten. Al met al zeer tevreden met zowel het bedrijf als het product. Nogmaals dank hiervoor!

Uitstekend werk geleverd.

Gelders Dakkapel heeft 4 nieuwe dakkapellen voor ons gerealiseerd. Nadat alles hier grondig was ingemeten zijn ze in de werkplaats aan de slag gegaan. Daar zijn ze in elkaar getimmerd, geïsoleerd en voorzien van kantelkiep ramen en daar ook afgeschilderd. Vervolgens zijn de kapellen met een grote kraan op hun plek gehesen. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Fijn was de communicatie en het advies. Ze hebben erg hun best gedaan om de bestaande stijl van ons huis in de dakkapellen te laten terug komen.

Nette vaklui met een keurig eindresultaat

Kundige monteurs, fijn in omgang en zijn bereid een stapje meer te doen. Vanaf verkoop tot eindresultaat erg tevreden.

Vanaf het begin tot aan het eind heb ik als zeer prettig ervaren. Goede communicatie vanuit kantoor en de dakkapel is vakkundig geplaatst. Het eindresultaat is ook helemaal naar wens! Gelders Dakkapel bedankt!

Vak mensen 1e klas !!

Prima ervaring !! Deze vakmensen hebben goed en snel werk geleverd. De hele opzet er naar toe was ook door het kantoorpersoneel perfect in touw gezet. Mijn complimenten voor team Gelders dak !!

Geweldig bedrijf

Wij hadden al een voorbeeld bij de buren (tevens zelfde bedrijf). Top kwaliteit en zeer goede prijs! Van thuis afspraak tot de laatste oplevering, alles was top voor elkaar! De eerste stond er al met 4 weken op! Ik raad iedereen Gelders dakkapel aan.

Netjes werk afgeleverd

Netjes werk afgeleverd. Vriendelijke monteurs. Erg goed. Zal het zeker aanbevelen

Waanzinnig

Er werd goed geluisterd, meegedacht, snel geschakeld en binnen mum van tijd door drie vriendelijke en vakbekwame professionals een dakkapel geplaatst. Ik beveel Gelders Dakkapel eenieder aan. Er zijn korte lijnen en de bereikbaarheid (mail en telefonisch) is zeer goed. Ook de mogelijkheden als klant om vragen te stellen zijn ook ruim. Kwaliteit van het geplaatste dakkapel is niets over te klagen en ook goed.

TOP

Dakkapel laten vervangen. Rustige zelfverzekerde monteurs kwamen met zijn 2-en de klus klaren. oude er af, zaken voorbereid om de nieuwe te monteren en halverwege de dag was alles al voor elkaar. Nieuwe paste perfect en de monteurs hebben alles keurig achtergelaten. Ben super tevreden en als ik dan toch een klein puntje van kritiek mag uiten; de communicatie van het bedrijf naar klant zou iets beter mogen wat mij betreft. Bijv. als ik een aanbetaling heb overgemaakt zou ik het fijn ( en normaal) vinden dat dat even bevestigd wordt met een simpel mailtje zoals: "Uw betaling is in goede orde ontvangen en dit zijn de volgende stappen". Voor sommige mensen zijn dit behoorlijke bedragen en het is fijn om even te horen dat alles nog steeds okay is. Kortom: Over-all: Zeer tevreden over het geleverde product en over de algehele plaatsing. Als ik over een tijdje kunststof kozijnen wil zal dit bedrijf weer mijn eerste keus zijn.

Top bedrijf

Mijn ervaring met Gelderse dakkapel is top, werknemers zijn netjes optijd en ruimen netjes alles op. Ook de prijs was scherp. Ik zal ze zeker aanbevelen

Helemaal perfect, precies zoals het moest zijn

Heel erg bedankt voor de dakkapel. Snel geleverd en super netjes gedaan. Bovenverwachting. Super!

Zeer tevreden!

Het bouwen van de steiger door de afdeling dakherstel en het plaatsen van de dakkapel door de afdeling dakkapel ging prima. Alles in goed overleg. Ook de voorbereidingen (tekenwerk voor de vergunning) ging prima en voldeden. De vergunning werd gelijk verleend. Kortom zeer tevreden

Vriendelijk en meedenkend.

Door dakkapel is eerst een prachtige kapel geplaatst en daarna door dakherstel ons dak geïsoleerd en voorzien van nieuwe pannen. Dit door een vakkundig en vriendelijk team. Van het begin tot het eind hebben we het contact en advies met ,,Jan en alleman,, als prettig ervaren. Kortom zeer tevreden met het eindresultaat.

Betrouwbaar en vakkundig

We hebben een hele positieve ervaring met Gelders Dakkapel. De offerte en het intekenen verliep professioneel. Ze houden zich aan de afspraak. Ons dakkapel is op de geplande datum geleverd en heel netjes geplaatst. We bevelen ze aan!

Kundige en vriendelijke vakmensen

Zeker een aanrader. In het voortraject wel wat vertraging in de communicatie, maar de leveringstermijn en het plaatsen van de dakkapel was top! Vriendelijke en kundige mensen, goede nazorg en heel tevreden met de dakkapel.

Vakkundig geplaatst

Communicatie met de back office kan wat beter. Plaatsen gedaan door een vakkundig team bestaande uit nette correcte mensen. Uitleg na plaatsing was ook zeer goed.

Goede eerste ontmoeting, daarna minder.

Tijdens het inmeten een hele fijne sfeer, goede vragen en wensen vanuit ons aangehoord. Daarna een mooi ontwerp gemaakt. Een week later offerte ontvangen en akkoord gegeven. Na akkoord de laatste tekeningen voor goedkeuring ontvangen en is de aanvraag naar de gemeente gegaan. Vanuit de gemeente veel vragen rechtstreeks gekregen en helaas vanuit gelders dakkapel geen tot nauwelijks communicatie/reacties/vragen. Ook zijn er wijzigingen doorgevoerd waar geen akkoord voor gegeven was, gelukkig wel op kunnen lossen. Moment van goedkeuring vanuit de gemeente hebben we geen bericht ontvangen, een aantal dagen later belde gelders dakkapel of de vergunning al binnen was? Hierna is een afspraak voor montage in gepland. Voorafgaand aan de montage een aantal emails ontvangen met een omschrijving wat er te verwachten valt. Er werd tijdens het inmeten gemeld dat de CV verplaatst/verwijderd moest worden i.v.m. de ruimte, helaas was dat achteraf niet nodig geweest. Ook zijn er niet voldoende gesloopt te zijn, want tijdens montage moest er nog wat gedemonteerd worden. Afijn, verder is de zolder schoon en opgeruimd opgeleverd.

Nette plaatsing binnen 1 dag

Voor de bestelling wezen kijken waar de dakkapellen gemaakt worden. Uitleg gehad over hoe de prefab montage in zijn werking gaat. Dakkappel besteld en ingemeten op locatie. Vervolgens keurig geleverd en gemonteerd volgens afspraak. Aardig en vakkundig personeel wat meedenkt in oplossingen.

Zeer goede ervaring

De dakkapel was zeer snel geplaatst. Alles ging heel professioneel.

Prettige en vlotte communicatie. Het proces omtrent de aanvraag van de vergunning heeft Gelders Dakkapel opgepakt. Dit was heel fijn. We zijn zeer tevreden over de plaatsing van de dakkapellen. Bekwaam en vriendelijk personeel.

mooie dakkapel, goed advies

Op 29 november is bij ons de dakkapel geplaatst door Thom en Willem. Ze hebben de dakkapel mooi geplaatst en alles netjes achtergelaten. Eén rolluik werkte niet helemaal goed. Dit is gelijk opgelost. We zijn er heel blij mee. Top werk!

Over Gelders Dakkapel

Gelders Dakkapel is volledig gespecialiseerd in de levering en plaatsing van alle soorten dakkapellen. U koopt bij ons uw dakkapel rechtstreeks vanuit onze eigen werkplaats. Hier worden onze dakapellen van hoge kwaliteit gemaakt waarbij wij werken met een zeer scherpe kwaliteitscontrole. Verder verzorgen wij de complete plaatsing van uw dakkapel. Ook alle andere voorkomende dakwerkzaamheden kunnen wij voor u verzorgen. Goed advies en een scherpe offerte zijn bij ons altijd vrijblijvend en gratis.