Goede vakmensen

Goede vakman. Allemaal optijd gesproken en smel agwerken.

Professioneel uitgevoerd

Vriendelijke en vakkundige mensen zoek in de voorbereiding als uitvoering.

Prachtige dakkapel!

Mijn ervaring met Gelders Dakkapel is super. Rob kwam bij mij thuis om een prima advies te geven en daaruit kwam een nette offerte, waardoor ik voor dit bedrijf heb gekozen. Op 15 april jl, de dag dat de dakkapel gezet werd was ik best nerveus, vond het allemaal erg spannend, je laat immers niet elke dag zoiets zetten. Ik had me geen zorgen hoeven te maken, alles verliep soepel en de dakkapel is er door Jeroen en Tom vakkundig op gezet en de buitenkant afgewerkt. Ik ben er ontzettend blij mee en ik kan oprecht zeggen dat ik de mooiste dakkapel van de straat heb :) Helaas is één van de drie horren niet geleverd en wacht ik daar nog steeds op. Anders was het voor mij een dikke 10 geweest ;) Ik heb er vertrouwen in dat dit ook wel goed komt.

Bedrijf om aan te bevelen

Er wordt goed met je meegedacht. Komen met goede ideeën en komen afspraken na. Vriendelijke monteurs die top werk leveren. Alles werd geleverd zoals besproken. Al het personeel is ontzettend vriendelijk. Echt een aanrader.

Snelle en degelijke plaatsing

Vakmannen, degelijke plaatsing en mooi afgewerkte dakkapellen

Uitstekend vakmanschap!

Het offertetraject was snel en duidelijk. Nadat we een aantal offertes goed hadden vergeleken hebben we gekozen voor Gelders Dakkapel. Gelders Dakkapel was flexibel en dacht ook goed mee met oplossingen (bijvoorbeeld de plissés voor de kantelkiepramen). Ons oude dakkapel moest eerste verwijderd worden. Twee zeer deskundige mensen, Jeroen Demon en Erwin Deelstra, hebben op heel vakkundige wijze en snel de oude dakkapel verwijderd en de nieuwe, met andere afmetingen, geplaatst. De kraanwagen heeft de dakkapellen over het huis getild. Allemaal zo secuur en goed. Ik ben echt onder de indruk. De oude dakkapel is keurig afgevoerd en zelfs de straat werd nog even aangeveegd omdat daar nog wat rommel was blijven liggen van de oude dakkapel. Echte vaklui bestaan nog!

Heel tevreden!!

Jan en Willem hebben fantastisch werk afgeleverd. De dakkapel voldoet helemaal aan onze verwachting. De mannen werken hard en hebben ons van goede adviezen voorzien.

Alles TOP!!!

Van begin tot einde tot in de puntjes geregeld. Jeroen en Tom als monteurs geweldig werk afgeleverd. Wilt U een dakkapel plaatsen schakel dan Gelders Dakkapel in. Van inmeten tot plaatsen wordt alles tot in de puntjes geregeld en Jeroen en Tom leveren zoals al eerder gezegd.... VAKWERK!!!

Kwaliteit voor een nette prijs!

Alles liep zoals het hoorde te lopen! Leuk contact met Rob in het begin stadium! Montage team was goed op elkaar ingespeeld ook de chauffeur met kraan van Wido alles keurig verzorgd! Mooie grote dakkapel voor een nette eerlijke prijs! Een aanrader als je een dakkapel wilt

Alles volgens afspraak gegaan en netjes gewerkt!

Blijft spannend, een gat in je dak. Maar het is allemaal goed verlopen

Super!

Wat een top bedrijf! Zeker een aanrader Aardige mensen en super service!

Degelijk en voor een goede prijs

Prachtig resultaat , er wordt goed meegedacht over wat beste bij woning past. Offerte proces liep niet helemaal vlekkeloos (opmetingen kwijt, genoemde plaatsing maand later, ramen 10 cm lager dan afgesproken). Toch zou ik dit bedrijf aanbevelen omdat ze goede kwaliteit leveren tegen een redelijke prijs.

Zeer professioneel en kwaliteitsbedrijf met vakmensen

Gisteren zijn er bij ons 2 dakkapellen geplaatst en kan niet anders zeggen dat alles perfect is verlopen. De vakmensen werken snel, professioneel en communiceren op een prettige manier. Ook de voorbereiding en hoe wij op de hoogte werden gehouden met alles was gewoon top. Ik kan een ieder dit bedrijf gewoon aanraden, uitstekende prijs, maar misschien nog belangrijker, zeer goede communicatie, topkwaliteit dakkapellen en fijne vakkundige mensen over de vloer. Gelders Dakkapel, dank jullie wel

Een bedrijf waarop u kunt vertrouwen

Eindelijk staat hij er dan, de dakkapel en nog wel aan de voorzijde van de woning. De eerste in onze straat. Gelders Dakkapel verzorgde de plaatsing inclusief vergunningstraject. Het was prettig dat ze afspraken nakomen, bereikbaar zijn en een hoogwaardig kwaliteitsproduct hebben afgeleverd. Kortom zeker aan te bevelen!

Top kwaliteit, fantastische service en een droom van een dakkapel!

Ik zeg dit niet snel, maar over het Gelders Dakkapel kan ik geen minpuntje bedenken. Van A tot Z meer dan tevreden. Het eerste mailcontact, het advies gesprek met adviseur John, het mail/telefonische contact met Joyce, de monteurs ter plaatse. Een en al professionaliteit, vakwerk en klantvriendelijkheid. Wat hier geleverd is, is echt een droom van een dakkapel. Vanuit de buurt enkel lovende reacties. Dat kan ook niet anders, want hij is gewoon prachtig. John heeft echt naar ons geluisterd, met ons meegedacht en dankzij zijn advies is onze droom uitgekomen. Joyce bedankt voor je geduld en fijne en snelle wijze van communiceren. Wij zijn meer dan tevreden. Wil je kwaliteit, een mooi eindproduct, goede voorwaarden en een gunstige prijs? Dan kunnen wij niet anders dan Gelders Dakkapel aan te raden!

Vriendelijk vakwerk voor een betaalbare prijs

Van intake tot oplevering een uitstekende ervaring met Gelders Dakkapel gehad. Er staat een prachtig afgewerkte dakkapel met stevige constructie voor een zeer concurrerende prijs op de achterkant van ons dak. Super vriendelijke medewerkers over de vloer gehad, en gedurende het hele proces (zowel bij ons thuis als via de mail) werd erg klantvriendelijk met ons meegedacht. Absolute aanrader voor wie de leefruimte op zijn zolderverdieping wil vergroten!

Vanaf het eerste contact uitstekend

Vanaf het eerste contact echt super. Rob die kwam meten, Joyce met het contact op kantoor en de twee monteurs Jan en Mathieu. Jullie hebben echt fantastisch werk geleverd. De adviezen waren top, afspraken werden uitstekend nagekomen, contact met kantoor over planning was top en het plaatsen van de dakkapel was uitstekend. Een bedrijf waar ik iedereen naar toe zal sturen. Ga zo door.

Uitstekend!

Vandaag kwam eindelijk ons dakkapel. Op de afgesproken tijd kwamen de heren. Erg zorgvuldig te werk gegaan en zeer professioneel. Dakkapel ziet er prachtig uit en de installatie ervan was echt top! Bedankt heren en we zien jullie snel weer bij ons volgende project

Zeer tevreden!

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant, waarbij vragen, vaak via de mail, snel en naar alle tevredenheid beantwoord worden. De plaatsing van de dakkapel is van het begin tot het eind zeer voorspoedig, volgens goede en duidelijke afspraken, verlopen. Wij zijn zeer blij met onze dakkapel en zeer tevreden over Gelders Dakkapel!

Prima advies en heldere communicatie

Bij ons is John de Beijer langs geweest voor een adviesgesprek. John gaf hele duidelijk uitleg aangaande de mogelijkheden en heeft zoals afgesproken op tijd een offerte uitgebracht. Helaas moeten wij een sleepdak-dakkapel plaatsen van de gemeente. Daarin kan Gelders Dakkapel ons niet van dienst zijn. Hadden we een platdak-constructie kunnen plaatsen, hadden wij zeker voor Gelders Dakkapel gekozen. Ik kan geen 10 geven omdat ze helaas de plaatsing niet kunnen uitvoeren.

Een top bedrijf

De verkoper en de monteurs waren vakmensen; vriendelijk en professioneel. De service is perfect. Kortom: op deze manier is het plaatsen van een dakkapel een feestje.

Heel goed

Offerte snel geregeld,plaatsing dakkapel gaat prima,netjes achter gelaten.kontact met kantoor personeel heel erg goed.

In één woord SUPER!!! Professioneel, goed advies, snelle offerte, deskundig. Eén dikke 10 voor de plaatsing door Jan en Cor. Werd netjes gebeld, op de dag van plaatsing, dat de heren in de file stond. Kan niet anders zeggen dan SUPER Dikke 10 verdiend

Op 1 november j.l is er bij ons een dakkapel geplaatst door Gelders Dakkapel in 1 woord super geregeld van offerte tm plaatsing de plaatsing werd gedaan door vakmensen dit alles binnen 1 dag ook alle oude materialen werden afgevoerd ! Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Fam v Weiden

Professioneel advies en plaatsing dakkapel zoals

Dhr R.Kersten is bij ons thuis geweest voor een gesprek . Door zijn vriendelijke en professionele uitstraling was het vertrouwen bij ons meteen gewekt. Hij heeft ons goed geholpen met onze wensen . De offerte daarop volgend was zoals we verwachten en hebben meteen een deal gesloten. De plaatsing van de dakkapel is zo professioneel geplaatst dat het binnen 6 uur geklaard was. Ook de nazorg is prima gegaan We zijn er erg blij mee. Onze zolder is enorm vergroot en er is heel veel licht bijgekomen

Over Gelders Dakkapel

Gelders Dakkapel is volledig gespecialiseerd in de levering en plaatsing van alle soorten dakkapellen. U koopt bij ons uw dakkapel rechtstreeks vanuit onze eigen werkplaats. Hier worden onze dakapellen van hoge kwaliteit gemaakt waarbij wij werken met een zeer scherpe kwaliteitscontrole. Verder verzorgen wij de complete plaatsing van uw dakkapel. Ook alle andere voorkomende dakwerkzaamheden kunnen wij voor u verzorgen. Goed advies en een scherpe offerte zijn bij ons altijd vrijblijvend en gratis.