Op en top!

Netjes behandeld. Goede service en snel de offerte ontvangen Alles goed geregeld en verzorgd. Goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt.

Vakmannen!

Hele fijne mensen. Alle mogelijkheden worden besproken en duidelijk uitgelegd. Het plaatsen van het dakkapel ging snel en de heren hebben netjes en vakkundig gewerkt! Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Uitstekend!

Snelle service! Snel een offerte gemaakt! Vakmensen! Aanrader!

Top service

Werd snel terug gebeld na mijn aanvraag en afspraak gemaakt. Besproken wat onze wensen waren en werd goed naar geluisterd en meegedacht. Scherpe all-inn offerte. Geen verassingen achteraf. Alles netjes geplaatst en afgewerkt. En opgeruimd. Vriendelijke en nette medewerkers. Echt top service.

Over Gelders Dakkapel

Gelders Dakkapel is volledig gespecialiseerd in de levering en plaatsing van alle soorten dakkapellen. U koopt bij ons uw dakkapel rechtstreeks vanuit onze eigen werkplaats. Hier worden onze dakapellen van hoge kwaliteit gemaakt waarbij wij werken met een zeer scherpe kwaliteitscontrole. Verder verzorgen wij de complete plaatsing van uw dakkapel. Ook alle andere voorkomende dakwerkzaamheden kunnen wij voor u verzorgen. Goed advies en een scherpe offerte zijn bij ons altijd vrijblijvend en gratis.