Correct bedrijf

We kopen al jaren onze betonplaten hier en zijn hier zeer tevreden over. Bloemenhuis

betrouwbaar komt zijn afspraken na!

100 platen besteld en binnen 2 dagen volgens afspraak geleverd. er zou ook vanaf de vrachtwagen gelegd worden maar bij aankomst op locatie is dit door de chauffeur afgeraden. op 1 plek konden 21 platen wel gelegd worden en is in overleg ook gedaan.

Flexibel en daadkrachtig

Voor het afroepen van betonlaten heb ik contact met Edwin. Edwin is te bereiken middels telefoon en app. bij geen gehoor geeft hij altijd een berichtje. De kwaliteit van de geleverd platen is goed, de maatvoering in zowel lengte/ breedte en dikte is constant.

Leverzekerheid en zeer flexibel

Leverzekerheid en zeer flexibel.

Snel goed geholpen en wijzigingen mijnerzijds vlot aangepast.

Goed geholpen en aanpassingen in afleveringen vlot doorgevoerd.

Super bedrijf, fijne service

Bedrijf wat snapt hoe het in de praktijk eraan toe gaat, schakelt snel om de klant te helpen.

Top!!

goed contact, snel handelen en veel betonproducten op voorraad.

Fijn en direct antwoordt

Fijn contact .En wordt snel en duidelijk geholpen.

prima service

nette levering en goede afhandeling,

Snelle reacties

Na een offerte aanvraag ontvangen wij snel een aanbieding die voldoet aan de verwachtingen!

gemakkelijk bereikbaar, flexibel en prettige samenwerking.

De eerste vracht platen werd gelost voor het kantoor van de opdrachtgever en die zag dat het gladde platen waren. Onze opdrachtgever was vergeten dat het eerste deel platen gebezemd moest zijn ivm route heftruck. Dit is zeer snel opgelost mede doordat er gelukkig van alle 3 de afmetingen ook gebezemde platen in voorraad waren. De volgende ochtend 1e werk stond er een vracht met de juiste platen en kon alles nagenoeg zonder stagnatie doorgaan.

supersnelle service !

smorgens besteld, smiddags alles geregeld!

Best gelopen!

Snelle reacties, nette prijs.

juiste behandeling, correcte levering

goede behandeling, goede informatie en een goed product

Super service

Altijd vriendelijk geholpen nooit een probleem

Top bedrijf

Word altijd netjes geholpen.

Keurig nette afhandeling van de order.

Net bedrijf. Snelle offerte en correcte afhandeling de order.

Snelle correcte levering

Snelle levering van stelconplaten. Dinsdag bestelt en vrijdag geleverd

Afspraken worden altijd netjes gemaakt en nagekomen

Ik heb eigenlijk nooit problemen met de levering of contactpersonen. Gewoon doorgaan en als je een verbeterpunt tegenkomt moet je die altijd meenemen. Als klant ben ik altijd heel tevreden over constar.

Echte team players met kennis en sympathie geregeld.

Top service en kwaliteit blokken

serviceniveau fantastisch, belen en gelijkniemand aan de in krijgen die je a van a tot z kan helpen!

Super ervarng

Snelle reacties Goede prijs

Tolle Alternative zum Pflaster

Einfache Verlegung, insteressantes Preis-Leistungs Verhältnis

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Plezierig contact

Gelijk alles goed geregeld en een plezierige terugkoppeling.

Perfectie in snel en voordelige hoogwaardige betonproducten

Perfectie in snel en voordelige hoogwaardige betonproducten.

Zuiderhavenweg 56

4004JJ Tiel

0344 61 12 22

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.