Super service

Altijd vriendelijk geholpen nooit een probleem

Top bedrijf

Word altijd netjes geholpen.

Keurig nette afhandeling van de order.

Net bedrijf. Snelle offerte en correcte afhandeling de order.

Snelle correcte levering

Snelle levering van stelconplaten. Dinsdag bestelt en vrijdag geleverd

Afspraken worden altijd netjes gemaakt en nagekomen

Ik heb eigenlijk nooit problemen met de levering of contactpersonen. Gewoon doorgaan en als je een verbeterpunt tegenkomt moet je die altijd meenemen. Als klant ben ik altijd heel tevreden over constar.

Echte team players met kennis en sympathie geregeld.

Top service en kwaliteit blokken

serviceniveau fantastisch, belen en gelijkniemand aan de in krijgen die je a van a tot z kan helpen!

Super ervarng

Snelle reacties Goede prijs

Tolle Alternative zum Pflaster

Einfache Verlegung, insteressantes Preis-Leistungs Verhältnis

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Plezierig contact

Gelijk alles goed geregeld en een plezierige terugkoppeling.

Perfectie in snel en voordelige hoogwaardige betonproducten

Perfectie in snel en voordelige hoogwaardige betonproducten.

prima service

We hebben in september 600 stroeve betonplaten besteld. Deze zouden pas 2021 geleverd kunnen worden. Maar gelukkig konden ze toch sneller leveren en is de klus al bijna geklaard.

Direct geholpen en de platen dezelfde dag nog op kunnen halen

fijn bedrijf

heb goede ervaring met dit bedrijf. je wordt altijd correct geholpen en je vragen beantwoordt, ga zo door met jullie bedrijf,

afspraken worden goed nagekomen

betaalbare maatvaste platen

Top service

Snel antwoord! Nette prijzen en goede service

Prettige ervaringen

Altijd een snelle reactie op offerte-aanvragen en bij vragen ook een goede en duidelijke communicatie. En het allerbelangrijkste: Afspraken nakomen !!!!!!!

Voldoende uitleg en stipt

Toen ik inlichtingen inwon over de producten, was geen moeite teveel. Men was vriendelijk en onmiddellijk had ik een antwoord op mijn vragen. Ook qua uitvoering is men stipt en correct.

Altijd super goed geregeld.

Toppers.

Goed geregeld!

Geleverd zoals afgesproken! Moeilijker hoeft het niet te zijn!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, betrouwbaar bedrijf

Snel en meedenkend

Leveren snel en denk mee aan oplossingen.

Goede en snelle service!

Altijd snelle service. In de ochtend bellen en de order wordt gelijk verwerkt en toe gemaild. De zelfde dag nog de platen afhalen, daar wordt ik blij van!

Voor beton moet je naar Ron. Goed bedrijf, vriendelijke medewerkers.

Snel en goed

Constar levert goede kwaliteit voor een redelijke prijs , ook worden leveringsafspraken goed nagekomen

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.