Mijn eerste ervaring was goed

Ik werd netje geholpen de eerste keer dat we een auto hebben gebracht voor een APK. Alles werd uitlegt en verteld wat hun werk methode was.

ik ben goed geholpen prima service daarvoor mijn dank.

ik ben uiterst tevreden over het resultaat

Snel, kundig en klantgericht

Perfect.

quickly and efficiently, I recommend.:) Thank you.

Snel Geregeld

Hier staat Service nog op de eerste plaats. Vriendelijk personeel, en kwalitatief vakwerk.

Super goed

Ik heb hier enige weken geleden een opmerking geplaatst dat ik niet tevreden was over een ervaring met deze die ik niet herkende in de jarenlange voortreffelijke omgang die ik met deze heb. Dat deed mij best een beetje zeer dat dit volgens mij toen moest gebeuren. Gelukkig kan ik nu vertellen dat de ondernemer dit persoonlijk opgepakt heeft en mij in een persoonlijk gesprek alles geweldig heeft opgelost. Ed sorry dat ik je niet direkt zelf gebeld heb, dat is een fout van mij. Sorry daarvoor. Het gaat je goed en gelukkig heeft door jouw ingrijpen onze relatie geen schade opgelopen. Groetjes Tiest.

Wij betreuren het dat uw bezoek aan ons nieuwe bedrijf is tegengevallen. Nogmaals hier onze excuses dat uw bezoek niet goed is verlopen en onze service niet was wat u ervan mag verwachten. Na ons telefonisch contact hebben we de opzet van de factuur gelukkig kunnen verduidelijken. Wij hopen u bij een volgend bezoek weer te kunnen helpen zoals u van ons gewend bent!

Duidelijke afspraken en netjes gewerkt.

Dat er zoveel aan die auto zou mankeren had ik niet verwacht.Maar toch wel allemaal verklaarbaar.De BTW laat je dan wel even schrikken.!!

Prima service en denken vooruit

Prima service en zijn de zaken voor, voor dat het een probleem wordt.

Prima service en conform afspraak

Prima service en goede communicatie.

De nieuwe locatie is goed bereikbaar. De service is top gebleven. Ook fijn dat je kunt appen. Hebt mekaar zo bereikt

Goede ervaring

Denken in oplossingen

Alweer goed geholpen.

Naar aanleiding van een vraag van mij heeft Wouter de auto tussendoor uitgelezen. Gratis. Service van de zaak! Bedankt!

Snelle service

Mijn APK kon even tussendoor en na een kwartier was ik weer weg met mijn gekeurde auto !! Klasse !!!!

Geweldige service van vakmensen.

Ofschoon de agenda goed vol stond, werd er toch tijd vrijgemaakt om mijn auto een APK-keuring te geven.

Prima kwaliteit

In de route naar de verhuizing, waren een aantal punten op die i zoek. Maar die vergeef ik, want er is niets erger dan verhuizen. Succes op jullie nwe werkplek en pak draad weer op zoals wij gewend zijn✌️

alles zeer goed, vlug, beleefd

zin hulpvaardig en helpen meteen als dit nodig is.

We hadden een afspraak om winterbanden te vervangen door zomerbanden en mijn vrouw en kind kwamen aan, het zou 1,5 uur duren, het duurde 50 minuten en ze werden verwelkomd in de kantine omdat het regende. geweldig, echt geweldig. Ik raad aan

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Attent Stellen je tijdig op de hoogte qua werkzaamheden en kosten Vriendelijk

zeer vriendelijke service, goed werk.

Inlevend.

Netjes en goed

Betrouwbaar

Snelle service

Goede service en klantvriendelijk

Top en snelle service.

Top en snelle service.

Goed bedrijf

Goede service, ben zeer tevreden

Californischeweg 6

5971NV Grubbenvorst