Super service

Snel een afspraak kunnen maken. En auto was snel klaar. Netjes afgeleverd.

klant wordt gewaardeerd

betrokken en willen tevreden klanten

Goed en correct zoals altijd.

Zoals altijd weer correct en gied geholpen.

Uitmuntend !

Altijd goede service. Zeer klantvriendelijk !!

Niets op aan te merken

4 nieuwe banden laten monteren bij Autoservice Camps. Contact verliep prima, en vervanging van de banden is prima gedaan. Niets op aan te merken. Kom zeker terug.

liever niet meer

Heb nu 2 keer een mail ontvangen om autoservice Camps te beoordelen,dus ik zal mijn mening geven. De enige goede service wat ze hebben is "emand unne poët oetrekke" 2x en nu nooit meer.

Beste heer Everts, wij betreuren het ten zeerste dat u zich door ons niet juist behandeld voelt. Wij hebben in de afgelopen jaren graag voor u klaar gestaan. Helaas hebben we tijdens ons telefoongesprek moeten constateren dat wij niet de juiste partner zijn om uw problemen op te lossen. Helaas is dit ook dit soms de beste uitkomst voor beide partijen.

Snel en correct

Vriendelijke open communicatie, kan altijd snel terecht.

Prima, zeer betrouwbaar

Al klant sinds Ed de zaak heeft overgenomen. Gewoon zoals het moet

Klantvriendelijk .........perfect

Wordt goed geholpen en krijg goede adviesen

Associaal slecht behandeling voertuig

Ze bestelen je waar je bijstaat, en trappen je wagen af(rijd gewoon tegen rolpoort aan). Dit staat trouwens op dashcam! En als ze bedragen rekenen als 58,30 voor een accu vast te draaien(1 moer niet helemaal aangrdraait), dan verlies je toch wel alle geloofwaardigheid vind ik!

Wij betreuren dat jouw ervaring bij ons bedrijf tegen viel. Helaas blijkt het niet mogelijk om met jou in contact te komen. Mocht je schade hebben geleden dan vergoeden wij dat uiteraard! Verder ben je altijd welkom om bij een kop koffie jouw bezwaren uit te praten.

Netjes geholpen!

Super goede servers

Snel en gelijk geholpen

Buitengewoon

Voor mij een zoek opdracht voor een gebruikte automaat auto met hoge instap uitgevoerd en gevonden.! Prachtige Opel Agila 2010 met weinig km s. !! Ga zo door.

Vakwerk

Auto ligt weer als een nieuwe op de weg, top vakwerk.

Top, snel en goed geholpen

Mijn eerste ervaring super

Wij zijn gewoon omdat wij zelf in Grubbenvorst wonen eens naar garage Camps gegaan, wij zijn daar zo fijn ontvangen en geholpen. Ik liep nog steeds met de voorgangers in mijn gedachte en daarom altijd naar een garage gegaan in Blerick. Maar nu is het toch echt wel gerage Camps geworden. Wij zijn super tervreden. Tot in januari. Gr Rob

Goeie service

Goeie service. Vriendelijk en personeel met kennis van zaken.

Goede communicatie over de gemaakte afspraken

tijdig geïnformeerd over de geplande werkzaamheden.

Zeer goed geholpen

Zie boven

Goed contact en goede service

Goede service en zodra er extra kosten zijn word je netjes gebeld voor overleg.

Goede en correcte service

Na telefonisch contact gehad te hebben Hebben ze onze bedrijfsbus opgehaald En ook weer terug gebracht Goede service dus We zijn tevreden met deze garage En de prijzen zijn ook ok

is heel goed!

Snel en goed geholpen! als er iets maakte van de auto kreeg ik ook het horen en ook wat het koste!