Goede service goed overleg en fijne medewerkers

prima service

prima service

Klantservice is altijd erg goed.

Alleen maar lof

De service is goed. Er wordt mee gedacht en ik wordt goed geholpen.

Perfecte service

Zeer professionele en vakbekwame mensen. Snelle service en open en eerlijke communicatie

direct en correct geholpen

wij zijn door vakmensen geholpen

Betrouwbaar en volgens afspraak

Betrouwbaar en volgens afspraak

Hele mooie goede service en snel geregeld!

Ze bestaan nog!!!!

Een Auto bedrijf dat als gevolg van een interne communicatie storing een reparatie uitvoerde welke niet nodig was geweest. Na reclamatie mijnerzijds is er direct door autoservice Camps telefonisch contact met mij opgenomen en zijn er verontschuldigingen aangeboden. Hierbij werd er nadrukkelijk aan mij gevraagd, hoe kunnen wij dit netjes oplossen? Ik heb mij hierin niet willen mengen en heb geantwoord dat ik vertrouw op een coulante afwikkeling van autoservice Camps. Wat schetst de verbazing, het volledige reparatie bedrag ( uren, materialen ) zijn door autoservice Camps gecrediteerd. Ze bestaan nog, auto bedrijven die als man achter hun team en zaak staan.

Helaas hebben wij in dit geval niet kunnen voldoen aan de wensen van u als klant. Dat spijt ons. Wij hebben niet gewerkt volgens onze normale procedures. Daardoor zijn er onderdelen vervangen die niet defect waren, bovenal zonder daar vooraf goed en duidelijk over te overleggen. In telefonisch overleg met u bieden wij een passende oplossing aan voor de ontstane situatie. Nogmaals onze excuses voor het niet juist communiceren. Team Autoservice Camps

Goed werk

Prima garage

Goed geholpen

Goed geholpen en de auto loopt prima. Alleen jammer dat bij de eerste keer het probleem niet verholpen was

Goed en vakkundig

Goed en vakkundig

Ondanks de drukte kon ik toch terecht met mijn auto.

Deskundig en heel klantvriendelijk!

Zonder opdringerig te zijn herinneren ze je aan de APK. Duidelijke offerte en telefonische toelichting. Na akkoord ook volgens offerte uitgevoerd. Begrip voor ons: 'auto halen en brengen '!!

Goed meedenken om kosten te besparen.

Top service voor het hele gezin! En de auto natuurlijk.

Top service! Komen onderweg naar de camping met stukken aan bij deze top garage. Binnen paar uur met nieuwe multiriem weer onderweg! Top service! We zijn goed opgevangen met 3 kindjes, lekker warm binnen met een bakje koffie en ranja voor de kids!

Vriendelijk en klantgericht

Bij auto Camps voel je behandeld als een mens, terwijl onze ervaring elders was dat wij als een nummer behandeld werden. Wij zijn snel en goed geholpen, ook een geweldige service (thuisbrengen!). Opvallend: hier houdt men nog ruimte fijn voor spoedklussen! Al met al zijn wij dik tevreden

Uitmuntend

Goed betrouwbaar en deskundig bedrijf. Goede sfeer en vriendelijk personeel. Mooi bedrijf

Uitstekende service

Mooi doorgezocht naar het probleem in goed overleg.

Trots op deze jongens

Trots op deze jongens

Prima service!

Zie boven

Goede garage met super sevice .

Goede en duidelijke info / offerte vooraf , wat er aan de auto gedaan moet worden .bij eventuele gebreken. Het werk wordt netjes uitgevoerd. Duidelijk rapport bij aflevering .

Altijd goed

Altijd goed

topservice

meteen geholpen met een accuut probleem

Ben tevreden met het uitvoeren van de APK en de servicebeurt!

Ik kreeg de indruk dat de APK keurig is verzorgd en later na nog een gesprek met Wilbert, dat de motor- en de remolie nog vervangen moesten worden, daar deze aan vervanging toe waren. Alleen de kosten vielen wat hoger uit, dan dat ik verwacht had.