Super.

Perfect like always see you next time.

Goeie afspraken en perfect geholpen

Ik zal iedereen aanraden bij deze garage je auto te laten repareren

De van te voren gemaakte afspraken werden correct uitgevoerd en ook de nota was conform de afspraken. Maar de uitsmijter was dat als service, ik had er niet voor gevraagd, de hele auto uitgezuigd was. Daar kun je nog eens mee thuis komen. Zo hou je de klanten tevreden. Proficiat nog met jullie nieuwe home het ziet er professioneel uit.

Prima geholpen

Precies volgens offerte gerepareerd

Prima geregeld zoals al vele jaren

Prima gedaan.

dik tevreden

goede uitleg van kosten en tijd dat we de auto kwijt zijn.

Goede service naar de klant.

Een garage die meedenkt met hun klanten en klaar staat met een goede oplossing.

Top service, alleen hebben ze te weinig leenauto’s

Top service, alleen hebben ze te weinig leenauto’s.

Snel en professioneel geholpen!

Snel en professioneel geholpen, goed op de hoogte gehouden van de reparaties en eventueel bijkomende kosten.

WEER HARTSTIKKE GOEDE SERVICE! IN ALLE OPZICHTEN!!!

Op tijd berichtje gestuurd over noodzakelijke keuring. Flexibel in het maken van een afspraak. Volgens afspraak komen halen(!) en teruggebracht(!) We hebben alle vertrouwen in de keuring! Super aardig personeel!!!

Een garagebedrijf dat meedenkt

Camper lekt vet, en dat midden het seizoen. Gelukkig konden wij tussendoor zodat wij geen andere plannen hoefden te maken.

Prima service.

Prima service. Zeer vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je om uitleg te geven.

Uitmuntende service van een TOP team!

Het team is vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Men zegt wat men doet. En doet wat men zegt. Geen twijfel, dit is SERVICE in hoofdletters!

Een geweldige service!

Autoservice Camps levert een goede service. Ik ben als klant blij met hun!

Zeer tevreden,

Zeer. Behulpzaam, er werd me nl. aangeboden om mijn auto naar huis te brengen daar het voor mij lastig is om steeds hulp van de buren te vragen. Het vertrek van grubbenvorst naar Blerick vind ik dan ook erg jammer maar ook begrijpelijk want jullie hebben er een prachtige locatie gekregen.

Alles volgens afspraak netjes gecommuniceerd en gerepareerd !!

Vakkundig en een goede service.

Voor de APK keuring had ik mijn auto om 08.00 uur gebracht. Om 10.00 uur kreeg ik telefonisch bericht dat hij gekeurd was. Er waren enkele mankementen die verholpen moesten worden om de auto goed te keuren. Ik had de offerte voor de reparatie in mijn mail gekregen en ook via whatsapp. Als ik de offerte goed zou keuren zouden ze direct beginnen met de reparatie. Ik had de offerte bekeken en goedgekeurd. Een paar uurtjes later was de auto gerepareerd en kreeg ik de factuur in mijn mail, ik kon mijn auto afhalen. Daar aangekomen zag ik dat de auto blonk als een spiegel. Ze zeiden: we hebben de auto laten wassen door onze overbuurman Autowascentrum Combat, dit is onze extra service. Ik was uiterst tevreden :)

top service verlening: kwaliteit en klantvriendelijkheid

Kwaliteit niet te evenaren. Inleving naar klant is uitmuntend. Klein en super! Jammer dat de garage niet meer in Grubbenvorst is maar een klein eindje verderop in Venlo industrie garages campus.

Zoals het hoort tezijn, maar waar je het nergens meer tegenkomt

Service gericht, vriendelijk en met vak ervaren mensen

heel goed en snel

zijn goed en snal

Houden zich aan afspraken en denken met de klant mee

Correcte afspraken en zoals altijd perfecte service

Excellent car service.

Very good service, kind service. I recommend it to everyone who needs car maintenance, repair or APK

Californischeweg 6

5971NV Grubbenvorst