Goede garage met super sevice .

Goede en duidelijke info / offerte vooraf , wat er aan de auto gedaan moet worden .bij eventuele gebreken. Het werk wordt netjes uitgevoerd. Duidelijk rapport bij aflevering .

Altijd goed

Altijd goed

topservice

meteen geholpen met een accuut probleem

Ben tevreden met het uitvoeren van de APK en de servicebeurt!

Ik kreeg de indruk dat de APK keurig is verzorgd en later na nog een gesprek met Wilbert, dat de motor- en de remolie nog vervangen moesten worden, daar deze aan vervanging toe waren. Alleen de kosten vielen wat hoger uit, dan dat ik verwacht had.

Wat verwarrend, maar verder ben ik heel tevreden

Verwarrend ma verder ben ik heel tevreden

Klanten service en kwaliteit een dikke 10

Super klanten service. Ik heb een rijschool en had in de middag lessen gepland. Autoservice Camps dacht goed mee en reed me zelfs tegemoet om er zo voor te zorgen dat ik nog op tijd zou komen voor te lessen. De auto zelf was natuurlijk ook uitstekend af geleverd.

Ondanks drukte heel goed en snel geholpen

Zie boven

goed en eerlijk advies.

Anticiperende service tegen redelijke kosten.

Stukken beter als enkele jaren geleden. Voor herhaling zeker vatbaar.

Klaar terwijl u wacht.

Op mijn vraag wanneer er tijd was andere ruitenwissers te vervangen, werd de poort geopend en ik was nog niet uitgestapt of de monteur was al bezig. Het moet toch niet veel gekker worden.

Super service

Gewoon duidelijk no nonsens

Wordt prima en netjes afgehandeld

OK. :-)

Zeer tevreden.

Duidelijke en eerlijke informatie wat betreft reparatie. Vriendelijk

Altijd goede service !

Altijd correct, flexibel en behulpzaam ! Fijne garage om te komen !

Duidelijk, snel en tranparant

Het is makkelijk om snel een afspraak te maken. De afspraken worden altijd nagekomen en als er onverwachte gebeurtenissen zijn worden die duidelijk terug gekoppeld en opgelost.

Goed en betrouwbaar

Fijne persoonlijke benadering.

Nemen klacht(en) serieus, en proberen die vervolgens op te lossen wat vanuit technisch oogpunt niet vanzelf sprekend was.

Top bedrijf

Ik kwam met een spoed vraag, was binnen 2 uur geregeld. Personeel is altijd vriendelijk en legt de dingen goed uit.

Afspraak is afspraak

Vakmanschap en service