Goede en betrouwbare garage

Zeer behulpzaam bij het afhandelen van mijn reparatie. Blij met zo'n fijne garage in ons eigen dorp.

Goede service en altijd vriendelijk.

Altijd snel goed advies. Er wordt grondig onderzoek gedaan en ze geven een eerlijk advies. Fijn bedrijf met fijne mensen.

Mijn ervaringen zijn tot nu toe prima !

Ik hoef aan het voorgaande niets toe te voegen denk ik

Super service

Gewoon super service , hoe men als klant benaderd word , hoe men als klant op de hoogte word gehouden . De vriendelijkheid van alle medewerkers waar men me in contact komt . Het goed na komen van gemaakte afspraken

Prima!

Duidelijkheid, vriendelijke ontvangst, vlotte afhandeling. Ben zeer tevreden!

Goede, klantvriendelijke service

Goede, klantvriendelijke service

Goed, vriendelijk en behulpzaam

Goed, vriendelijk en behulpzaam

Opdracht uitgevoerd volgens afspraak. Goede communicatie over gereedheid en mogelijke reparaties en ook tijd van ophaling.

Klantvriendelijke benadering en correcte uitvoering

Het is nu de 3de keer dat ik gebruik maak van de mogelijkheden die Autoservice Camps biedt. Vanuit mijn auto technische professionaliteit, kennis en ervaring met werkplaatsen mag ik concluderen dat zij het prima voor elkaar hebben. Het personeel is erg kundig, betrokken en vriendelijk. De klant wordt vriendelijk en voorkomend tegemoet getreden. Respect overheerst. De reparatie wordt kundig en betrouwbaar volgens afspraak uitgevoerd. Constateert men gebreken dan volgt een kundige toelichting en uitgebreide offerte waar niet vanaf wordt geweken. Kortom pluim en zeker aan te bevelen er eens contact mee op te nemen.

Uitstekende service

Er werd vooraf duidelijk gecommuniceerd over eventuele werkzaamheden aan de auto en de kosten daarvan. Er werd niet afgeweken van de afspraken en de service was uitstekend.

topservice

volgens afspraak, reparatiekosten doorgegeven vóór de reparatie, en dezelfde dag nog klaar. Klant tevreden

Goede en eerlijke service!

Goede en eerlijke service!

Prima service.

goede ervaring

ook bedankt voor het naar huis brengen

Heel goede service en eerlijk advies.

Heel goede service en eerlijk advies. Deskundig en aardig personeel.

super

super ontvangen , uitleg, onderzoek auto , nakomen afspraken , en communicatie

Prima contact

Nieuwe online benadering en info, waaronder voortijdig factuur is geweldig

Prima service en goede expertise

service met een plus, expertise van zaken en goede afspraken

Snel en kundig geholpen op locatie

Sta je met pech in de buurt, bel dan met Autoservice Camps!

Goed werk en goede service en communicatie.

uitstekend

Altijd correct geholpen. Auto start altijd direct, ondanks dat ik een zondagsrijder ben. Maak jaarlijks zeer weinig kilometers.

Je wordt snel en deskundig geholpen

prima geholpen

Prettig, ik werd snel geholpen

zeer goed

prima geholpen