Ed heeft gewoon een prima bedrijf en een prima team

Ed heeft gewoon een prima zzak en een prima team

Klantvriendelijk!

Geen verdere berschrijving nodig, lijkt me…

Super service

Autoservice Camps heeft me super uit de brand geholpen. Ik heb een les auto en daar kwam een defect aan terwijl ik die week ook examen had. Ze hadden het erg druk maar waren bereid om toch nog met een goede oplossing te komen. Door hun bereidheid ben ik 100% geholpen. Een echte aanrader dus.

Prima communicatie

Werd correct geholpen. Duidelijk geïnformeerd. Afhalen auto is ideaal gezien de ruimere openingstijden van het tankstation. Beetje vreemd wel; eerst een factuur, dan overleg en dan een ‘eind’ factuur.

Hoi Ralph, dank voor jouw positieve reactie! Wij sturen tijdens de reparatie altijd eerst een offerte. Nadat we deze doorgesproken hebben en (deel) akkoord hebben ontvangen gaan wij aan de slag met repareren.

Goede service en duidelijke communicatie

Zie hierboven

Onmiddellijke reparatie ondanks de drukte

Er was wat vergeten bij de beurt. Niets ernstigs overigens. Dat werd na een telefoontje snel en onmiddellijk alsnog uitgevoerd.

Goede service en advies.

prima garage met goede service

Auto gebracht voor apk en beurt. Werd netjes gebeld voor de extra kosten die aan de auto moesten gebeuren. Goed bedrijf met vriendelijke medewerkers.

Uitstekende service

Afspreken, brengen, halen. Tussendoor de afgesproken service uitgevoerd.

heel goed

netje en goed klanten

Altijd behulpzaam en betrouwbaar

Leveren goede service, ze denken mee met de klant en zorgen voor veilige kilometers. Naast onderhoud geven zij hun eigen extra service.

Top.

Goed team goede sfeer

Prima garage. Altijd perfect geholpen.

Top garage met met persoonlijke aandacht en goede service.

Deskundig en Klantgericht

Goed gevoel bij uitgevoerde servicebeurt. Tevens hoor je waar je een volgende keer evt. rekening mee moet houden mbt gebreken.

Heel tevreden

Werd snel geholpen. Goede uitleg over gebreken.

Wederom top.

Goede service en snelle afhandeling.

nog goed

Ondanks dat ik qua tijd en service zeer goed ben behandeld, schrok ik van de rekening qua hoogte. Na een grote beurt meteen weer een dure reparatie kwam wel even binnen. Nogmaals over de service en klantgerichtheid niets dan lof.

Top bedrijf

Goede service, vriendelijk team wordt geleid door de eigenaar die zeer sympathiek overkomt en een goed geolied bedrijf heeft neer gezet.

Vriendelijk correct en snel

Goede snelle communicatie Aanrader

Het zou mooi zijn als bij grotere reparaties, wij als klant, een begroting of indicatie krijgen van de kosten die een dergelijke reparatie met zich mee gaat brengen. De onderdelen worden wel aangegeven maar de uren blijken achteraf veelal de grootste kostenpost.

Goede services en duidelijke communicatie

Goede services en werd goed meegedacht op welke manier het probleem opgelost kon worden

Goede klantenservice

Je wordt erg vriendelijk en direct geholpen en proberen je niets op te dringen. Werknemers denken mee.

Duidelijk overzicht gekregen van de werkzaamheden die gedaan kunnen en moeten worden. Foto’s maken dit voor de leek ook wat duidelijker. Evt. bij ophaling kort bespreken wat er wel of niet gedaan is.

Super snelle service weer!

Super snelle service weer!