WEER HARTSTIKKE GOEDE SERVICE! IN ALLE OPZICHTEN!!!

Op tijd berichtje gestuurd over noodzakelijke keuring. Flexibel in het maken van een afspraak. Volgens afspraak komen halen(!) en teruggebracht(!) We hebben alle vertrouwen in de keuring! Super aardig personeel!!!

Een garagebedrijf dat meedenkt

Camper lekt vet, en dat midden het seizoen. Gelukkig konden wij tussendoor zodat wij geen andere plannen hoefden te maken.

Prima service.

Prima service. Zeer vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor je om uitleg te geven.

Uitmuntende service van een TOP team!

Het team is vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Men zegt wat men doet. En doet wat men zegt. Geen twijfel, dit is SERVICE in hoofdletters!

Een geweldige service!

Autoservice Camps levert een goede service. Ik ben als klant blij met hun!

Zeer tevreden,

Zeer. Behulpzaam, er werd me nl. aangeboden om mijn auto naar huis te brengen daar het voor mij lastig is om steeds hulp van de buren te vragen. Het vertrek van grubbenvorst naar Blerick vind ik dan ook erg jammer maar ook begrijpelijk want jullie hebben er een prachtige locatie gekregen.

Alles volgens afspraak netjes gecommuniceerd en gerepareerd !!

Vakkundig en een goede service.

Voor de APK keuring had ik mijn auto om 08.00 uur gebracht. Om 10.00 uur kreeg ik telefonisch bericht dat hij gekeurd was. Er waren enkele mankementen die verholpen moesten worden om de auto goed te keuren. Ik had de offerte voor de reparatie in mijn mail gekregen en ook via whatsapp. Als ik de offerte goed zou keuren zouden ze direct beginnen met de reparatie. Ik had de offerte bekeken en goedgekeurd. Een paar uurtjes later was de auto gerepareerd en kreeg ik de factuur in mijn mail, ik kon mijn auto afhalen. Daar aangekomen zag ik dat de auto blonk als een spiegel. Ze zeiden: we hebben de auto laten wassen door onze overbuurman Autowascentrum Combat, dit is onze extra service. Ik was uiterst tevreden :)

top service verlening: kwaliteit en klantvriendelijkheid

Kwaliteit niet te evenaren. Inleving naar klant is uitmuntend. Klein en super! Jammer dat de garage niet meer in Grubbenvorst is maar een klein eindje verderop in Venlo industrie garages campus.

Zoals het hoort tezijn, maar waar je het nergens meer tegenkomt

Service gericht, vriendelijk en met vak ervaren mensen

heel goed en snel

zijn goed en snal

Houden zich aan afspraken en denken met de klant mee

Correcte afspraken en zoals altijd perfecte service

Excellent car service.

Very good service, kind service. I recommend it to everyone who needs car maintenance, repair or APK

Mijn eerste ervaring was goed

Ik werd netje geholpen de eerste keer dat we een auto hebben gebracht voor een APK. Alles werd uitlegt en verteld wat hun werk methode was.

ik ben goed geholpen prima service daarvoor mijn dank.

ik ben uiterst tevreden over het resultaat

Snel, kundig en klantgericht

Perfect.

quickly and efficiently, I recommend.:) Thank you.

Snel Geregeld

Hier staat Service nog op de eerste plaats. Vriendelijk personeel, en kwalitatief vakwerk.

Ff schrikken, zo kende ik jullie niet.

Kom de auto halen na telefoontje dat hij klaar is. Factuur niet klaar, stuur ik later wel. Bij controle werkt de ruitensproeier niet, blijkt slangetje los te zijn, momentje hebben we zo verholpen. Klaar, excuses dat we vergeten zijn om hem door de wasstraat te laten gaan en te stofzuigen wat bij de service beurt hoort bij ons. Ontvang een uur later de factuur. A) diagnose laadsysteem 105,61 ondanks dat je het probleem niet gevonden had. B)ruitensproeier reparatie 25,10 incl. de vulling(service van de zaak?).

Wij betreuren het dat uw bezoek aan ons nieuwe bedrijf is tegengevallen. Nogmaals hier onze excuses dat uw bezoek niet goed is verlopen en onze service niet was wat u ervan mag verwachten. Na ons telefonisch contact hebben we de opzet van de factuur gelukkig kunnen verduidelijken. Wij hopen u bij een volgend bezoek weer te kunnen helpen zoals u van ons gewend bent!

Duidelijke afspraken en netjes gewerkt.

Dat er zoveel aan die auto zou mankeren had ik niet verwacht.Maar toch wel allemaal verklaarbaar.De BTW laat je dan wel even schrikken.!!

Prima service en denken vooruit

Prima service en zijn de zaken voor, voor dat het een probleem wordt.

Prima service en conform afspraak

Prima service en goede communicatie.

De nieuwe locatie is goed bereikbaar. De service is top gebleven. Ook fijn dat je kunt appen. Hebt mekaar zo bereikt

Bedrijfsgegevens

Californischeweg 6

5971NV Grubbenvorst

077-7703373

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.