Prima geholpen!!

Ik kwam voor de wissel van mijn zomerbanden naar winterbanden. Dit was op zich snel gebeurd maar het profiel op 2 banden was zeer matig. Dhr. van der Breggen had een zelfde maat liggen in jong gebruikte staat. Prima toch..Terwijl ik wachtte konden deze nieuwe tweedehands banden er direct onder te,et worden terwijl dat toch meer werk was als alleen de wissel!!! Weer dik tevreden!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zorgvuldig gedaan, goed uitgelegd en betaalbaar!

Zoals al eerder.. was ook deze onderhoudsbeurt naar volle tevredenheid. Fijn meegedacht, net dat beetje meer gedaan en niet te duur.

Prima onderhoud en zeer klantvriendelijk

Al vele jaren klant en zeer tevreden.

Beste Jan, bedankt voor uw beoordeling. Andersom zijn wij ook blij met trouwe klanten!

Wat een (h)eerlijke garage!!

En weer heb ik een positieve ervaring met deze jongens! Zaterdag problemen met de versnellingsbak van onze Smart, zondagavond neergezet en woensdag met een nieuwe koppeling en een acceptabele factuur weer rijden! Tussen alle andere werkzaamheden door supersnel geregeld! Ik zeg: Goed bezig !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Robert, bedankt voor de wederom goede beoordeling. En over heerlijke garage gesproken, de appeltaart werd gewaardeerd!

Deskundig en maken tijd voor je.

Adequate en deskundige hulp.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor de beoordeling Gert, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Het werk wordt goed gedaan. Klantencontact sober.

Het contact met de klant kan wel wat persoonlijker. Noem de naam van de klant, vertel wat je gedaan hebt en wat je bevindingen waren. Stel eens een vraag, over bijvoorbeeld de vakantiebestemming (APK-camper). Of over de plannen met de auto. Die van mij is 18 jaar oud en heeft bijna 500.000 op de teller. Voor een APK 50 euro rekenen is wel wat aan de hoge kant, als je dat vergelijkt met menig ander garagebedrijf. Anderzijds is een uur werkloon redelijk, vandaar dat ik me conformeer aan de prijs. als ik met pech in de buurt sta, is vd Breggen er ook, zonder kosten in rekening te brengen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Goedendag Hette, bedankt voor het schrijven van de uitgebreide review. We zien u graag tzt weer terug en horen graag hoe uw vakantie is geweest :-)

Eerlijke en betrouwbare garage !

Ik heb mijn Golf gti 35 Edition heen gebracht voor een nieuwe distributieriem ,DSG olie en 2 nieuwe banden, en dat hebben ze allemaal keurig en netjes uitgevoerd !

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! We zien u graag tzt weer terug.

De auto rijdt weer als zeer lang geleden.

Vakkundig werk afgeleverd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat leuk om te lezen! Fijn dat de auto weer zo goed rijdt.

Top altijd goeiee service

Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent.

Topkwaliteit

Van der Breggen is een vakkundige garage, waarbij altijd met je overlegd en meegedacht wordt. Kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ik kan ze iedereen aanraden

Bedankt Marjolein, al klant vanaf het eerste uur ;)

Uitstekende en snelle service, klantvriendelijk

Arend, bedankt dat je een review hebt geschreven. We hebben jullie graag als klant!

Klasse!

Kunnen improviseren. Denken mee. Niet te duur. Kunnen ook lastige problemen aan. Geven niet op :)

Bedankt Tejo, voor de positieve review. We zien je graag weer eens terug met je auto of voor een bak koffie ;-)

Klasse

Deze mensen weten wat ze doen goeie garage goeie service en niet te duur

Bedankt voor uw review! Wat tof om te lezen dat u zo tevreden bent. We zien u graag tzt weer terug.

Prima!

Ik ben wederom prima geholpen, duidelijke uitleg, overleg vooraf voordat er onderdelen vervangen werden

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat jullie tevreden zijn over onze garage!

Prima service!

De monteurs staan gelijk voor je klaar en nemen de klachten serieus. Goede service, aardig personeel!

• Reden bezoek Andere reden

Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent, we zullen het ook doorgeven aan onze monteurs!

No nonesense garage, snelle service en een eerlijke prijs.

Het bedrijf communiceert tijdig en overzichtelijk de kosten die gemaakt dienen te worden. Ze leveren goed werk voor een goede prijs, en met een snelle service.

Beste Maarten, Tof op te lezen dat je zo tevreden bent. Je beschrijf precies wat we graag willen zijn; een garage zonder poespas, maar met goede service! We zien je graag te zijner tijd weer terug.

Prima en goede service.

Positieve ervaring

Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat u positief over ons bent. We zien u graag tzt weer terug.

Prima service, prima prijzen.

Ik kan vrijwel altijd heel vlot een afspraak maken die altijd wordt nagekomen. Fijn, dat ze je echt als klant zien en niet als een nummer. Ze weten wie je bent en zijn heel vriendelijk.

John, wat leuk dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Fijn te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag tzt weer terug!

Tip. Online link naar betalen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hoi Wilma, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor de tip, we gaan kijken of een link om te betalen ook toegevoegd kan worden. Op dit moment staat er wel een QR code bij, waarmee je met de meeste banken kan betalen.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden, ik ben zeer tevreden, ik ben zeer tevreden.

Bedankt Bram! Met zo'n top beoordeling, zijn wij zeer tevreden!

Klantvriendelijk en servicegerichte garage

Voor mij als ex-lease rijder na 40 jaar zelf een garage gezocht. Ondanks het grote aanbod van garages binnen mijn woonplaats toch gekozen voor een garage in een nabij gelegen dorp. Na ophalen auto bleek ik de juiste keuze te hebben gemaakt.

Beste Henk, wat fijn dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Wij vinden het ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag tzt weer terug.

snelle betaalbare service

Na dat ik schade had aan mijn auto snel opgehaald en betaalbaar gerepareerd! dikke duim omhoog!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste familie Hekkert, een schade is al vervelend genoeg! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service en reparatie.

Altijd prima geholpen

Bedankt voor jullie positieve beoordeling! We staan graag tzt weer voor jullie klaar.

Super geholpen vandaag!

Vanmorgen snee in de band wezen beoordelen. Ze hebben direct 2 banden besteld. Leenauto mee gekregen en om 17 uur kon ik mijn auto al weer ophalen. Echt goed bedrijf!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Fijn dat we konden helpen, we staan tzt weer graag voor u klaar.

Deskundig, behulpzaam en meedenkend.

2 auto's in onderhoud. We zijn altijd tevreden. 1 auto was vlak voor onze vakantie stuk. Werd direct een super alternatief geboden.

Bedankt voor uw positieve beoordelingen. We hopen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Over Autovakmeester