Geachte Heer Elzinga, Bedankt voor uw reactie. ik moet echter wel een aantal kanttekeningen plaatsen bij uw commentaar. 1e Wij hebben 2x de plaatsingsdatum verzet, de reden was in 1 geval de weersomstandigheden en in het 2e geval geen personeels tekort maar ziekte. Op 10 februari zijn inderdaad uw panelen geplaatst door een nieuw installatie team. Uw systeem is op die dag ook werkend opgeleverd en de app moest inderdaad nog komen. Ik heb u ook al eerder laten weten dat ik een nieuwe installateur heb en deze is nog niet ervaren genoeg om de app te maken. Ook heb ik aangegeven dat ik daar mee bezig ben. Dit alles voor uw review. U heeft gelijk dat het wat langer duurt maar aan de andere kant heeft u binnen 3 maanden na opdracht uw panelen op het dak.
Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.