Snel en vakkundig!!

Zeer snelle levering. Met inspraak van onszelf keurige plaatsing van de panelen. Netjes gewerkt en opgeruimd. We kunnen niets anders zeggen dan Toppie gedaan!!!

Dikke prima, netjes en beleefd.

Volgens afspraak, mooi op tijd , ging super snel,en netjes.

Aanrader!

Zeer tevreden met de gang van zaken. Richard benaderd met een heel specifiek vraagstuk: namenlijk het plaatsen / leggen van zonnepanelen op een dakconstructie zonder regelwerk, opgebouwd uit EPS isolatie platen. Meerdere bedrijven benaderd in Friesland, geen 1 die zijn afspraken na kwam of überhaupt de uitdaging aan durfde. Maar Richard en co gelukkig wel! Tweemaal zijn zij voorafgaand terplaatse gekomen om de situatie te bekijken, te bespreken en offerte op te stellen. Circa 3 week na tekenen offerte liggen de zonnepanelen mooi op het dak en leveren als de brandweer terug!

Helemaal top

Richard is langs geweest voor bekijken situatie, daarna prima offerte, binnen een week lagen de panelen erop door ROFA, vriendelijk en meedenkend.

Snel en vakkundig

Eerste keer 8 zonne panelen geplaatst nu uitgebreid met nog 6. Snel geleverd en vakkundig geplaatst. We zijn zeer tevreden over ZonZeker Friesland.

snel, goed en probleem oplossend

handige en vriendelijke jongens, goed bereikbaar voor als iets niet helemaal naar wens is. ( miscommunicatie) prima opgelost. netjes gewerkt. en de zonnepanelen werken goed, met app erbij om het resultaat bij te houden.

Hartstikke tevreden

Goede communicatie. Uitvoerende jongens hadden verstand van zaken.

Tevreden!

Snelle reactie, prettig en kundig personeel en snelle levering.

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Duidelijke offerte en afspraken Snelle levering Vakkundige plaatsing

Betrouwbaar en snelle levering

Het bedrijf is kundig, denkt mee en is betrouwbaar. Reageert snel op vragen en komt met oplossingen. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is scherp in vergelijking met andere bedrijven. Mocht iemand zonnepanelen overwegen dan zou ik dit bedrijf zeker aanraden.

Prima aanbieding en prima uitgevoerd

Zoals hierboven beschreven, wij zijn tevreden over de aanbieding en de snelle uitvoering. Prima werk geleverd.

Goede service en prettige communicatie

Laat die zon maar komen!

Geweldig totaal plaatje.

Zowel offerte traject als totale oplevering is door een geweldig team gerealiseerd.

Mijn ervaring met zonzekerfriesland

Goed werk.

zeggen wat ze doen , en doen wat ze zeggen

Alles netjes geplaats en afgewerkt, kortom een dikke pluim.

Kwaliteit, servicegericht, meedenkend. Top bedrijf.

Kan niet anders zeggen dat ik ontzettend goed geholpen ben door Richard. Luistert goed naar wat je wilt. Daar opvolgend zeer vlot met het leveren van een offerte met daarbij alle informatie over de panelen en omvormer wat hij levert. En ik wil ook de jongens van Rofa laadpalen niet vergeten, zij zijn degene die alles installeren. Zij hebben uitstekend werk verricht. Het vervangen van mijn stoppenkast, wat ook nodig was, ging zeer vlot en kundig. Alles is keurig netjes achtergelaten.

Een eerlijk advies en duidelijke afspraken

Na een bezoek bij mij aan huis met een eerlijk advies en duidelijke informatie en een concurrerende offerte besloten de zonnepanelen door ZonZekerFriesland te laten monteren. Dit is na alle tevredenheid en zeer netjes uitgevoerd.

Prima service, snel geleverd, niks op aan te merken.

Naar tevredenheid

Plaatsen van de zonnepanelen ging goed. Alles na afloop netjes opgeruimd De mannen waren zeer voorkomend en goede uitleg .

Prima geplaatst

Snelle en goede afronding van het plaatsen van de panelen.

Snel, adequaat, scherpe prijs

Ging allemaal vlot en goed. Goede prijs, geen gedoe. Tevens makkelijk een meterkast en laadpaal erbij geregeld door hun vaste partner.

Prima, alles volgens afspraak geleverd met heldere communicatie.

Prima, alles volgens afspraak geregeld en heldere communicatie.

Snel en goed.

Op aanraden van mijn collega,voor ZonZekerFreisland gekozen. Ik ben op een keurige en duidelijke manier wegwijs gemaakt in de wereld van zonnepanelen door Richard. Ook zijn team is kundig en snel. Kortom een fijne en betrouwbaare ervaring.

Zeer goede ervaring

Richard kwam langs om alles te bespreken en diezelfde dag nog offerte toegestuurd. Akkoord gegaan met de offerte werden de panelen aantal weken later al geplaatst. Met een top team van veel kennis werden er 15 panelen geplaatst.. Richard en zijn zoon, samen met Rofa laadpalen is er topwerk geleverd.

Helemaal prima!

Fijn contact gehad met Richard. Duidelijk plan gemaakt voor de plaatsing van de zonnepanelen op ons nieuwbouwhuis. Daarna alles goed gepland en alles naar wens gedaan. Ook snel in reageren. Ik zou anderen dit bedrijf aanbevelen.

De Tolve 44

9084BJ Goutum

Over ZonZekerFriesland

Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.