Keurige installatie van onze zonnepanelen, vakkundige installateurs

Na duidelijke uitleg van Richard Stillebroer omtrent de mogelijkheden is alles keurig geïnstalleerd en maken wij nu ook dankbaar gebruik van de energie van de zon. Zodra we ook de app hebben kunnen we ook zien wat de opbrengst is. We bevelen dit bedrijf zeker aan!

Kennismaking Gesprek goed uitvoering en nazorg laat te wensen over

Goed en duidelijk advies vooraf Alleen bij de montage waren wel een aantal dingen, ook wordt er niet teruggekoppeld op mijn vragen

Geachte Heer Groeneveld, U heeft een 2 tal zaken na plaatsing van de panelen gemeld. 1e dat een paneel niet gelijkmatig op het dak lag 2e dat de aardlek van de zonnepanelen er af en toe uitging. Het 1e probleem heb ik u, na ruggespraak met de installateur, uitgelegd nl; dat u geen recht dak heeft en wij met onze verstelbare dakhaken het uiterste gedaan hebben om dat zo goed als recht te krijgen. In onze offerte staat dan ook dat het dak in goede staat moet verkeren om een zo goed mogelijk legplan en uitstraling te krijgen. Dat was in uw geval helaas niet aan de orde. Het 2e probleem is in onderzoek van de installateur en waarschijnlijk moet er een zwaardere dan normaal aardlek in geplaatst worden. Deze is in bestelling en dat weet u. Ik vind het daarom nogal voorbarig om aan te geven dat er niet teruggekoppeld wordt op uw vragen.

Klantvriendelijk en komen afspraak na

Zie vorige opmerking

Zonnepanelen keurig gemonteerd. Door corona de panelen wel later dan gepland. Goede en vriendelijke monteurs .

Heldere uitleg vooraf en regelmatig ontact tijdens uitvoering

Heldere uitleg vooraf Kennis van zaken Overleg tijdens aanleg

Prima tevreden

Na uitstel van plaatsing door Corona en lang wachten op een volgende afspraak toch dik tevreden na plaatsing.

Top systeem!

Goede ervaring! Persoonlijke, snelle en vakkundige mensen. In het offerte traject snel een scherpe offerte binnen. Eenmaal akkoord kon de installatie al snel beginnen. Ondanks dat het weer enorm tegenviel op de dag van installatie, kon men enkele dagen later het systeem alsnog in bedrijf stellen. Er wordt snel gereageerd op e-mail en telefoon, erg fijn! Lekkere 'no nonsense' mentaliteit zonder fratsen of addertjes. Ik had na de installatie nog een probleem met de Envoy unit, dit is na een mailtje direct de volgende dag al verholpen. Ik heb een systeem laten installeren met micro-omvormers en 8x een 360Wp paneel en de opbrengst is erg goed. Ik heb er alle vertrouwen in dat het de verwachtte opbrengst gaat overtreffen. Het Enphase systeem ziet er zeer robuust uit en wekt absoluut vertrouwen met een goede en duidelijke app en de mogelijkheid dat Zonzeker Friesland het systeem op afstand kan monitoren. Hier kan je gerust zaken mee doen.

Een mooie set voor een goede prijs

Mijn ervaring is dat ze weten waar ze over praten En de installatie is zeer deskundig geplaatst Naar onze ervaring is dit een goede leverancier in zonnepanelen.

vlot en duidelijk

Na het verzoek om informatie kwam al vlot de vertegenwoordiger langs en die had een helder verhaal zonder loze beloftes of gouden bergen. Na een offerte te hebben gekregen met daarbij veel info over alle ins en outs was ons besluit niet moeilijk. Daarna afspraak voor montage gemaakt en dat gebeurde op de afgesproken dag/datum en was in een ochtend geregeld. Hierna was het iets langer wachten op de app die de opbrengst van de panelen registreert maar na 1 mailtje was ook dat vlot geregeld. Kortom, duidelijke taal en afspraken die goed werden nagekomen en een vlotte montage met goede aftersales. Wij zijn tevreden.

Professionele en duidelijke voorlichting. Duidelijk en snelle afspraken en snelle plaatsing.

Er waren wat problemen met het monitoren van het systeem en het oplossen hiervan. Is nu opgelost!

Geachte Heer Hielkema, Op 2 april 2021 hebben wij bij u de zonnepanelen geplaatst met het Enphase systeem. Om de app te activeren waren een paar handelingen nodig, uit te voeren door mijn installateur want die heeft het beheer daarover. Ergens in dat traject is er wat fout gegaan door het verkeerd plaatsen van een vinkje waardoor het systeem geen app meer kon genereren. Vanaf dat ogenblik is er miscommunicatie geweest tussen mijn installateur en mijzelf en erken ik dat ik daarin in gebreken ben gebleven als eigenaar van Zon Zeker Friesland doordat ik niet adequaat en snel genoeg er voor gezorgd heb dat het zsm opgelost moest worden. Ik betreur deze after sales ten zeerste en ben al een protocol opgestart om herhalingen in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.

Helemaal content met de behandeling.

Duidelijke uitleg en goede uitvoering.

Blij mee

Snelle service

Goede communicatie en snel reactie bij vragen. Plaatsen van de zonnepanelen ging vlot door vriendelijk monteurs

Een goed en betrouwbaar bedrijf

Je weet na het gesprek gelijk waar je aan toe bent, maar niet alleen bij gesprek kwaliteit leveren maar ook bij de montage van de zonnepanelen hebben de monteurs Kwaliteit geleverd!

De voorbereidingen waren prima. Het gesprek vooraf ook goed. Het was alleen jammer dat met de montage van de zonnepaneelen een werknemer veel te laat kwam opdagen. De panelen werken wel goed .

Komen afspraken na en goede installatie. Vakmensen

Ervaren vakmensen voor snelle en zorgvuldige installatie van het systeem. Komen afspraken na.

Alle afspraken prima nagekomen

Goede voorlichting over panelen en omvormers. Deskundig installatie personeel

Een echte aanrader

Wij hebben afgelopen herfst zonnepanelen besteld bij zonzeker friesland en zijn ontzettend goed geholpen. Er werd goed meegedacht, prijs kwaliteit verhouding is erg goed en installatie mannen hebben het goed gedaan. Zeker een aanbeveling

Ik ben in alle opzichten tevreden.

Het bezoek van dhr. Richard Stillebroer heeft alles duidelijk gemaakt.

Duidelijk en snelle levering

Duidelijke afspraken en snelle plaatsing.

Ziet er goed uit!

Mee denkend en snelle geleverd&geplaatst!

Wat beloofd gebeurt.

Richard is langs geweest een vlotte prater en goeie verkoper. Nog belangrijker hij komt met een goed product Enphase en een nette bijbehorende offerte. De monteur die langs komt voor installatie is een hele nette werker en maakt het geheel waar wat door Richard verkocht is.

Snel en duidelijk contact , prima werk geleverd

Voor zonnepanelen zocht ik offertes via internet. Hierop was Richard de eerste en duidelijkste met een scherp aanbod. Het contact was snel en helder. We hebben gekozen voor 14 panelen met micro omvormers. installatie door de jongens is prima en met prettige sfeer. Ook de afhandeling met de "App" en belastingteruggave verliep snel. Dik tevreden!

prima ervaring, goede info vooraf en duidelijke uitvoering achteraf

Wij hebben een moeilijk dak maar de installateur heeft dat zeer goed opgelost. Er was sprake van wat meerkosten maar Richard (de eigenaar) had aangegeven dat die voor rekening van Zon Zeker Friesland zou komen. BTW teruggave ook al in werking gezet. Kortom een goede ervaring voor een zeer goede prijs.

Over ZonZekerFriesland

Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.