Geachte Heer Groeneveld, U heeft een 2 tal zaken na plaatsing van de panelen gemeld. 1e dat een paneel niet gelijkmatig op het dak lag 2e dat de aardlek van de zonnepanelen er af en toe uitging. Het 1e probleem heb ik u, na ruggespraak met de installateur, uitgelegd nl; dat u geen recht dak heeft en wij met onze verstelbare dakhaken het uiterste gedaan hebben om dat zo goed als recht te krijgen. In onze offerte staat dan ook dat het dak in goede staat moet verkeren om een zo goed mogelijk legplan en uitstraling te krijgen. Dat was in uw geval helaas niet aan de orde. Het 2e probleem is in onderzoek van de installateur en waarschijnlijk moet er een zwaardere dan normaal aardlek in geplaatst worden. Deze is in bestelling en dat weet u. Ik vind het daarom nogal voorbarig om aan te geven dat er niet teruggekoppeld wordt op uw vragen.
Geachte Heer Hielkema, Op 2 april 2021 hebben wij bij u de zonnepanelen geplaatst met het Enphase systeem. Om de app te activeren waren een paar handelingen nodig, uit te voeren door mijn installateur want die heeft het beheer daarover. Ergens in dat traject is er wat fout gegaan door het verkeerd plaatsen van een vinkje waardoor het systeem geen app meer kon genereren. Vanaf dat ogenblik is er miscommunicatie geweest tussen mijn installateur en mijzelf en erken ik dat ik daarin in gebreken ben gebleven als eigenaar van Zon Zeker Friesland doordat ik niet adequaat en snel genoeg er voor gezorgd heb dat het zsm opgelost moest worden. Ik betreur deze after sales ten zeerste en ben al een protocol opgestart om herhalingen in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.
Originele beoordeling
Geachte Heer Hielkema, Op 2 april 2021 hebben wij bij u de zonnepanelen geplaatst met het Enphase systeem. Om de app te activeren waren een paar handelingen nodig, uit te voeren door mijn installateur want die heeft het beheer daarover. Ergens in dat traject is er wat fout gegaan door het verkeerd plaatsen van een vinkje waardoor het systeem geen app meer kon genereren. Vanaf dat ogenblik is er miscommunicatie geweest tussen mijn installateur en mijzelf en erken ik dat ik daarin in gebreken ben gebleven als eigenaar van Zon Zeker Friesland doordat ik niet adequaat en snel genoeg er voor gezorgd heb dat het zsm opgelost moest worden. Ik betreur deze after sales ten zeerste en ben al een protocol opgestart om herhalingen in de toekomst zoveel mogelijk te voorkomen.
Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd