Goede voorlichting, prima geregeld en prettige service.

Bedroevend

Offerte maken was binnen no time klaar. Leggen binnen 4 weken. Daarna ging t snel bergafwaarts me de tevredenheid. Netwerk-kabel zou nog gelegd worden, had de monteur niet mee. Factuur betaald, is nog binnen de betaaltermijn 3x een herinnering voor geweest. Geld was binnen, daarna was t gedaan met de service. Netwerkkabel later gelegd, maar 5 meter te kort meegenomen, dus nog steeds geen inzage in de exacte werking. We zijn nu 5 maanden verder, maar er wordt niet gereageerd op de vraag wanneer t afgemaakt wordt. Binnenhalen van t werk is belangrijker dan eerst het werk afmaken. T is jammer, want t product is van kwaliteit. Het credo: "Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst." Kunnen ze wel schrappen.

Geachte heer Vianen, bedankt voor uw review. Graag willen wij van onze kant hierop reageren. • De factuur geeft aan dat er betaald dient te worden binnen 5 dagen en geen werkdagen zoals u aangeeft. De factuurdatum was 5 februari 2021 en is betaald op 12 februari 2021. Ik heb u op de 5e dag een whatsapp bericht gestuurd met de vraag of de factuur misschien op een ander rekening nummer was betaald omdat ik nog geen betaling had mogen ontvangen. • Wat betreft uw reactie op de netwerkkabel. Onze installateur had de kabel al gereed gemaakt voor aansluiting op de modem, op de door u in eerste instantie aangewezen plek. Later heeft u deze plaats gewijzigd waardoor de kabel inderdaad 5 meter te kort was. Deze moest ook aangesloten worden met coax kabel. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en een coax kabel behoord niet tot onze dagelijkse werkzaamheden. Mijn installateur heeft daarom op dat ogenblik besloten om deze installatie uit te besteden aan een externe partij. Helaas blijkt nu dat deze partij nog niet de werkzaamheden heeft gedaan zoals beloofd. Daar gaan wij in de fout, omdat wij er vanuit gingen dat het al gerealiseerd was en geen nacontrole hebben gepleegd. Deze situatie is weer een leermoment voor onze dienstverlening welke wij wel degelijk hoog in het vaandel hebben staan. Zie ook onze andere reviews. Wij zijn wel blij met uw opmerking dat u tevreden bent over onze producten, die wij bij u geplaatst hebben.

Heldere en nette afspraken en vlotte montage

Binnen 6 weken waren de zonnepanelen gemonteerd zoals ze ook hanteren. Montage vlot en vakkundig verlopen. Binnen een aantal dagen waren de zonnepanelen gereed voor gebruik.

Super service

Goede zonnepanelen voor een goede prijs. Dit was voor mij de voordeligste keus. Het plaatsen ging volgens afspraak en volledig naar wens. Naderhand aangemeld voor de app en het instellen hiervan was een fluitje van een cent.

Helder in communicatie, geen gedonder achteraf over meerwerk.

Aanrader!

Prima voorlichting over producten en mogelijkheden, goede service vooraf en achteraf, gemaakte afspraken worden nagekomen, snelle en vakkundige plaatsing en aansluiting.

Ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn Envoy

Na de plaatsing wacht ik nu bijna 3 maanden op mijn Envoy voor de monitoring van de panelen. Bij plaatsing kon deze niet geleverd worden, na herhaaldelijk mailcontact nog steeds niet geplaatst.

Beste Erik, Je hebt volkomen gelijk en wij nemen dan ook de verantwoording volledig op ons. Dit kan en mag niet gebeuren en excuses waarom zijn dan ook overbodig. Vorige week is er besproken dat het ontbrekende artikel om met de app te communiceren via de post naar je toekomt zodat je het zelf kan installeren. Gelukkig heb je geen opbrengst verlies hierdoor gekregen en is de rest wel tot volle tevredenheid geregeld. Wij zijn blij met je opmerking en dat zorgt ervoor dat wij ook scherp moeten blijven ondanks de grote drukte.

Goede informatie en communicatie.

Goede informatie en communicatie.

Van begin tot eind zeer tevreden

Vanaf eerste gesprek tot oplevering heel tevreden. Het zijn deskundige vakmensen.

Duidelijk, zakelijken vriendelijk.

Wij zijn tevreden en hopen dat de administratieve verwerking van de btw-teruggave net zo soepel gaat.

goede dienstverlening

Goed contact en duidelijke antwoorden. goede afspraken.

Goed product en goed geïnstalleerd

Een aantal offertes vergeleken en dit bedrijf was veruit het goedkoopst met wel goede panelen. Het instaleren was een uitdaging op een schuin bitumen dak, maar dit is prima gedaan.

goede service en altijd bereikbaar

Goede informatie over de te leveren zonnepanelen, ook eigen inbreng was geen probleem. Panelen zijn netjes geplaatst en de interactie met mannen die de panelen hebben geplaatst was super.

Vakkundig en snel geregeld allemaal.

Snelle reactie nadat ik op internet het formulier had ingevuld . Duidelijke offerte gekregen en binnen 6 weken na ondertekening geplaatst . Ik heb gekozen voor Enphase met micro-omvormers onder ieder paneel . Ik heb zelf nog even geholpen met de kabelroute onder de vloer , om drie uur in de middag was ik al aan het terugleveren . Leuk dag gehad met het montage team .

Vriendelijk, betrokken, meedenkend en betrouwbaar!

Vanaf het eerste contact tot het leggen van de zonnepanelen zijn wij zeer tevreden. Deskundige mensen die meedenken met ons. En niet onbelangrijk, gewoon vriendelijk en servicegericht. Wij raden ZonZekerFriesland zeker aan!

Prima service, duidelijke communicatie

Fijn persoonlijk contact en snelle service.

ZonZeker is punctueel in het nakomen van afspraken en ontzorgt je bij zowel de aanschaf als de installatie van de zonnepanelen. Ze zijn voiot- tijdens en na de installatie goed bereikbaar voor vragen en informeren je uitgebreid over de mogelijkheden. De installateurs zijn professioneel en de plaatsing vond binnen 2 maanden na akkoord offerte plaats.

Professioneel

Zeer goede voorbereiding en een zorgvuldige uitvoering

Wij komen na wat afgesproken is

Wat ik eerder zei we komen na wat afgesproken is dat is hier zeker van toepassing. Alles is snel en goed geregeld en alle bijkomstigheden daar heb je geen omkijken naar en dat vind ik ook belangrijk .

Prima keuze !

ZonZekerFriesland kan ik overtuigend aanbevelen. Mooie goed werkende panelen die doen wat er is beloofd ,tegen een redelijke prijs. Petje af voor de monteurs, die onder slechte weersomstandigheden de klus in een handomdraai hebben geklaard. Eelko bedankt voor je inzet !

Prettige mensen korte lijnen

Goed adres en advies

over het geheel tevreden

zie hierboven

Geeft een goed uitleg over het product Komt afspraken na. Goede service Goed overleg mogelijk

Wat afgesproken is wordt gedaan!

Vanaf het eerste gesprek tot aan het plaatsen is helemaal prima verlopen.

Prima service en communicatie

De afspraken en het plaatsen van de zonnepanelen is naar wens verlopen.

Over ZonZekerFriesland

Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.