Goede voorlichtingscampagne en goedeplaatsing

Goede voorlichtingscampagne en goed geplaatst. Volgende dag al de app wat zeer snel was

Snel en vakkundig

Van offerte tot nazorg prima.

Snelle en goede service

Goede en snelle service

Top!!

Na een duidelijk gesprek met goeie uitleg, besloten we om met Zon Zeker Friesland verder te gaan. We hadden tijd nodig ivm verbouwing maar dat was geen probleem. Montage netjes gedaan en correct personeel. Alles netjes achter gelaten. We zijn zeer tevreden. Super bedankt.

afspraken perfect nagekomen dus grote klasse een aanrader

ben zeer tevreden

Super tevreden!!

Van offerte tot plaatsing en oplevering, Top!! gedaan.

Zeer goede ervaring; zowel vóór, tijdens en ná plaatsing van de panelen

Voor een offerte was Richard snel beschikbaar. Hij gaf je ook de tijd om er rustig over na te denken. Bij anderen kreeg ik het gevoel dat ik snel moest beslissen i.v.m. drukte. Door andere leveranciers werd ik dan ook om de week gebeld. Installatie van de 21 panelen ging snel en vakkundig. Er werd meegedacht over het legplan. Pas nadat alle voor- en nadelen waren besproken werden de panelen geplaatst. Zónder meerprijs duurdere mini omvormers gekregen omdat deze minder storingsgevoelig zijn dan de omvormers die op de offerte zijn opgenomen. Na het plaatsen de installateur ook maar ingehuurd om onze regenpijpen te vervangen voor zinken exemplaren. Puur omdat zij zeer netjes werken en een stukje extra doen zónder hiervoor direct uren in rekening te brengen. Een echte aanrader!! Niet geheel onbelangrijk: de panelen doen prima hun werk

Positieve ervaring

Het eerste contact met Richard verliep erg goed. De afspraken werden goed nagekomen. De monteurs werken netjes en de app om het systeem in te kunnen kijken werd na de oplevering geïnstalleerd. Op dit moment wordt de btw teruggave nog terug gevraagd door Richard. Ook wordt het systeem op afstand in de gaten gehouden of alles blijft functioneren. Wij zijn erg blij met onze keuze

Ik ben tevreden met Zon Zeker Friesland

Professioneel.

Snelle montage en duidelijk uitleg hoe het werkt met de app ook geen overbodige dingen geadviseerd en een extra karweitje voor ons gedaan wat voegwerk aan de schoorsteen ze waren toch op het dak

Prima!

Zeer goede ervaring met ZonZekerFriesland. Goede voorlichting en komen de afspraken na. Ook de monteurs goed, kundig en meedenkend. Al met al een aanrader!

Vlotte vriendelijke service

Graag nog ondersteuning bij installeren van app op pc.

Prima voor elkaar netjes afgewerkt

Vlot en snel geleverd zelf komen de afspraken na

Goede afspraken kundig personeel

Goede uitleg mee denken duidelijke afspraken kundig personeel

Alles goed.

Alles op tijd, deskundig en heel netjes afgeleverd. Helemaal zoals je het graag zou willen hebben.

Perfect....

Goede bedrif....snelle en goede werken

zeer goed gewerkt en alles netjes.

uitbreiding van ons bestaande systeem. mooi geplaatst op de overkapping en prima afgewerkt. nette en aardige jongens.

op het moment niet tevreden

Richard Stillebroer heeft ons deskundig en begrijpbar geadviseerd. De persoonlijke atmosfeer was aangenaam. De offerte fair en stabiel. Geen verrassingen van extra kosten, alles zoals afgesproken. Het montage team heeft prima werk geleverd. Tot zover tevreden. Ik wacht nu vijf weken op de App. De communicatie hier over is langzaam en niet accuraat. Op het moment kan ik niet beter waarderen. Helaas! Hoop op meer transparantie en een spoedige oplossing. 25-09-2020 Vandaag het probleem opgelost, functioneert nu prima! Software kon na een update aangepast worden. Fa. Wijbenga heeft haar best gedaan om via de provider het systeem succesvol te laten werken. Zijn zelf ook gefrustreerd. De installatie van de App was correct en vriendelijk, zoals wij gewend waren mijn de montage Nu vier sterren, heeft ja even geduurd! Aanbevelen: nu ja

Ben bijna tevreden. Wacht al 2,5 mnd op software

Stilleboer gaf een goede uitleg, wat ik bij andere aanbieders miste. De plaatsing ben ik super tevreden over, en die monteurs waren erg vriendelijk. Alleen wacht ik al 2,5 maand op de software om te kijken wat de panelen leveren, al een paar keer een mail gestuurd, maar nog niks ontvangen. Daarom zet ik bij de aanbeveling, Nee.

Keurig, netjes en snel

Netjes gesprek gehad, keurige offerte snelle en prima levering. Deze mensen weten waarover ze spreken en weten wat ze moeten doen!

Offerte en installatie prima maar nazorg zéér slecht!

Wij zijn in het begin bijzonder enthousiast geweest over de benadering, offerte en installatie van onze zonnepanelen. Dit enthousiasme wordt snel minder. De BTW teruggaaf wordt via een extern bedrijf gedaan en dat verloopt verre van vlekkeloos en is nog steeda niet afgehandeld. Ivm een storing van ons draadloze netwerk werkt de Solaredge app niet meer. Hier zijn we al 3! maanden mee bezig om iemand bij ons thuis te krijgen om dit op te lossen. Talloze mails, apps en telefoontjes ten spijt. Wij zijn dan ook verre van tevreden momenteel en eerlijk gezegd behoorlijk geïrriteerd.

Uit de 3 offertes kwam ZonZekerFriesland als beste uit de bus. Tijdens het intake gesprek kwam de vakkundigheid en deskundigheid van de verkoper duidelijk naar voren. Vooral gaat mijn dank uit naar de installateurs die bij eventuele complicaties met een goede oplossing komen. Na de oplevering is de aftersale ook uitstekend. Bij eventuele uitbreiding van het aantal zonnepanelen zal ik dan ook weer zeker van dit bedrijf gebruik maken.

Richard kwam met een betrouwbaar verhaal.

Alles prima geregeld.persoonlijk kontakt was ook prettig.afwerking was niet helemaal naar onze zin, maar na overleg gelijk naar wens opgelost.wij zijn tevreden.

Goede en vriendelijke uitleg, vakkundig personeel met top afwerking....

Over ZonZekerFriesland

Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.