Geachte Heer van Ravensbergen, Bedankt voor uw review. Ik wil hier toch enige kanttekeningen bij plaatsen. Er zijn in totaal 3 offertes voor u gemaakt omdat u zelf twijfelde over het plaatsen van de panelen op een bepaald dakvlak ivm beschermd dorps gezicht. Het klopt inderdaad dat u zelf de situatie op het dak heeft uitgerekend maar dat was naar aanleiding van mijn verzoek ivm de haalbaarheid van het legplan. Het toenmalige installatie team heeft bij u aangegeven dat de dakpannen oud en broos waren waardoor zij het niet geschikt achten om dat dakvlak te betreden. U heeft dat toen uit eigen beweging gedaan en prima uitgevoerd. Uw panelen zijn eind juni geplaatst en de zegel zou inderdaad door ZZFzsm geregeld worden. Ik had deze week iemand gevonden, en u dat ook laten weten, maar u was mij net voor bij Liander. Ik heb wat betreft het zegel een keuze gemaakt voor ZZF en voor u als klant om de panelen wel te plaatsen zodat u nog opbrengst kon genereren ipv het over de zomer heen te tillen voor een nieuwe zegel. Voortaan zal ik de klant hier beter over inlichten.
Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.