Goed product en goed geïnstalleerd

Een aantal offertes vergeleken en dit bedrijf was veruit het goedkoopst met wel goede panelen. Het instaleren was een uitdaging op een schuin bitumen dak, maar dit is prima gedaan.

goede service en altijd bereikbaar

Goede informatie over de te leveren zonnepanelen, ook eigen inbreng was geen probleem. Panelen zijn netjes geplaatst en de interactie met mannen die de panelen hebben geplaatst was super.

Vakkundig en snel geregeld allemaal.

Snelle reactie nadat ik op internet het formulier had ingevuld . Duidelijke offerte gekregen en binnen 6 weken na ondertekening geplaatst . Ik heb gekozen voor Enphase met micro-omvormers onder ieder paneel . Ik heb zelf nog even geholpen met de kabelroute onder de vloer , om drie uur in de middag was ik al aan het terugleveren . Leuk dag gehad met het montage team .

Vriendelijk, betrokken, meedenkend en betrouwbaar!

Vanaf het eerste contact tot het leggen van de zonnepanelen zijn wij zeer tevreden. Deskundige mensen die meedenken met ons. En niet onbelangrijk, gewoon vriendelijk en servicegericht. Wij raden ZonZekerFriesland zeker aan!

Prima service, duidelijke communicatie

Fijn persoonlijk contact en snelle service.

ZonZeker is punctueel in het nakomen van afspraken en ontzorgt je bij zowel de aanschaf als de installatie van de zonnepanelen. Ze zijn voiot- tijdens en na de installatie goed bereikbaar voor vragen en informeren je uitgebreid over de mogelijkheden. De installateurs zijn professioneel en de plaatsing vond binnen 2 maanden na akkoord offerte plaats.

Professioneel

Zeer goede voorbereiding en een zorgvuldige uitvoering

Wij komen na wat afgesproken is

Wat ik eerder zei we komen na wat afgesproken is dat is hier zeker van toepassing. Alles is snel en goed geregeld en alle bijkomstigheden daar heb je geen omkijken naar en dat vind ik ook belangrijk .

Prima keuze !

ZonZekerFriesland kan ik overtuigend aanbevelen. Mooie goed werkende panelen die doen wat er is beloofd ,tegen een redelijke prijs. Petje af voor de monteurs, die onder slechte weersomstandigheden de klus in een handomdraai hebben geklaard. Eelko bedankt voor je inzet !

Prettige mensen korte lijnen

Goed adres en advies

over het geheel tevreden

zie hierboven

Geeft een goed uitleg over het product Komt afspraken na. Goede service Goed overleg mogelijk

Wat afgesproken is wordt gedaan!

Vanaf het eerste gesprek tot aan het plaatsen is helemaal prima verlopen.

Prima service en communicatie

De afspraken en het plaatsen van de zonnepanelen is naar wens verlopen.

Kundig

ZonZekerFriesland heeft bij mij 24 zonnepanelen geplaats. Dit hebben zij professioneel en kundig gedaan. Als ik weet zonnepanelen zou plaatsen zou ik zeker weer met Zonzekerfriesland in zee gaan.

Na goede voorbereidingen in een gesprek alles direct geregeld.

Mijn zwager had alles uitgezocht welke de beste zonnepanelen leverancier is in Friesland en aan welke voorwaarden die moest voldoen om tot de juiste beslissing te komen. En dat was ZonZekerFriesland dus.

It Koe net better.

het kon niet beter. Begin december contact gezocht, afspraak gemaakt voor een paar dagen later. De aanbieding maar zeker ook de deskundigheid kwamen heel goed op ons over. Na akkoord gaan met de aanbieding werd een datum voor het leggen van de panelen gepland. Na wat overleg ( omdat wij ook niet altijd kunnen) werd dat 1 februari. ook het plaatsen verliep heel voorspoedig, en om 12 uur telde de meter de eerste geleverde stroom. Nu ruim 14 dagen later en na een paar dagen mooi winterweer telt de meter al aardig aan. De eerste week mistig en donker weer maar vorige week ging dat een stuk beter. Kortom wij zijn zeer tevreden over de gehele procedure vanaf het moment dat we contact met elkaar kregen verloopt alles naar wens.

Goede voorlichtingscampagne en goedeplaatsing

Goede voorlichtingscampagne en goed geplaatst. Volgende dag al de app wat zeer snel was

Snel en vakkundig

Van offerte tot nazorg prima.

Snelle en goede service

Goede en snelle service

Top!!

Na een duidelijk gesprek met goeie uitleg, besloten we om met Zon Zeker Friesland verder te gaan. We hadden tijd nodig ivm verbouwing maar dat was geen probleem. Montage netjes gedaan en correct personeel. Alles netjes achter gelaten. We zijn zeer tevreden. Super bedankt.

afspraken perfect nagekomen dus grote klasse een aanrader

ben zeer tevreden

Super tevreden!!

Van offerte tot plaatsing en oplevering, Top!! gedaan.

Zeer goede ervaring; zowel vóór, tijdens en ná plaatsing van de panelen

Voor een offerte was Richard snel beschikbaar. Hij gaf je ook de tijd om er rustig over na te denken. Bij anderen kreeg ik het gevoel dat ik snel moest beslissen i.v.m. drukte. Door andere leveranciers werd ik dan ook om de week gebeld. Installatie van de 21 panelen ging snel en vakkundig. Er werd meegedacht over het legplan. Pas nadat alle voor- en nadelen waren besproken werden de panelen geplaatst. Zónder meerprijs duurdere mini omvormers gekregen omdat deze minder storingsgevoelig zijn dan de omvormers die op de offerte zijn opgenomen. Na het plaatsen de installateur ook maar ingehuurd om onze regenpijpen te vervangen voor zinken exemplaren. Puur omdat zij zeer netjes werken en een stukje extra doen zónder hiervoor direct uren in rekening te brengen. Een echte aanrader!! Niet geheel onbelangrijk: de panelen doen prima hun werk

Over ZonZekerFriesland

Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.