Geachte Heer van Ravensbergen, Bedankt voor uw review. Ik wil hier toch enige kanttekeningen bij plaatsen. Er zijn in totaal 3 offertes voor u gemaakt omdat u zelf twijfelde over het plaatsen van de panelen op een bepaald dakvlak ivm beschermd dorps gezicht. Het klopt inderdaad dat u zelf de situatie op het dak heeft uitgerekend maar dat was naar aanleiding van mijn verzoek ivm de haalbaarheid van het legplan. Het toenmalige installatie team heeft bij u aangegeven dat de dakpannen oud en broos waren waardoor zij het niet geschikt achten om dat dakvlak te betreden. U heeft dat toen uit eigen beweging gedaan en prima uitgevoerd. Uw panelen zijn eind juni geplaatst en de zegel zou inderdaad door ZZFzsm geregeld worden. Ik had deze week iemand gevonden, en u dat ook laten weten, maar u was mij net voor bij Liander. Ik heb wat betreft het zegel een keuze gemaakt voor ZZF en voor u als klant om de panelen wel te plaatsen zodat u nog opbrengst kon genereren ipv het over de zomer heen te tillen voor een nieuwe zegel. Voortaan zal ik de klant hier beter over inlichten.
ZZF betreurt de gang van zaken zoals die door de Heer de Jong geschertst wordt. Helaas is dit een reactie van zijn kant en mede gevoedt door de vakmensen die toen aanwezig waren zonder vooraf een reactie van ZZF te vragen waardoor deze hele review discussie ver van de werkelijke situatie afstaat. ZZF zoekt bewust de discussie niet via dit kanaal maar gelooft nog steeds in een oplossing via persoonlijk contact. Helaas is ZZF gedwongen om toch dit medium te gebruiken. De goede zaken worden niet of nauwelijks besproken. ZZF heeft nav bovenstaande reeds verregaande maatregelen getroffen om dit niet nog een keer te ondervinden en zal in de toekomst nog betere afspraken bespreken en vastleggen om bovenstaande situatie niet meer voor te laten komen.
Originele beoordeling
Geachte Heer de Jong uit Heeg, Bedankt voor uw reactie maar ik wil daar toch wel enkele nuances in aanbrengen. Op het moment van 1e bezoek waren de maatvoeringen van de toen aanwezige panelen kleiner dan op het moment van plaatsen waardoor het beoogde legplan niet volledig gehaald kon worden. de geplaatste panelen waren wel van hetzelfde merk en hadden ook een hogere WP. In eerste instantie gaf u aan om het dak zoveel mogelijk vol te leggen ivm uw verbruik. Op het moment van plaatsen konden we wel meer panelen leggen maar was het met het oog op mogelijke verkoop van de woning niet esthetisch. Uiteraard zijn mijn mensen en ook ik teleurgesteld dat het anders gaat dan gepland. Het verkorten van de betalingstermijn van 5 dagen naar 3 dagen is GEEN cashflow probleem maar puur een gevolg van de aangescherpte betalings termijnen van mijn leveranciers. Ik ben gelukkig nog steeds in de gelegenheid om GEEN aanbetaling te vragen terwijl heel veel andere partijen dat wel moeten doen. Ik vind het daarom ook vreemd dat u ons bedrijf niet aanbeveelt terwijl u via ons een laadpaal en een nieuwe groepenkast heeft aangeschaft en deze werken naar behoren.
Geachte Heer Elzinga, Bedankt voor uw reactie. ik moet echter wel een aantal kanttekeningen plaatsen bij uw commentaar. 1e Wij hebben 2x de plaatsingsdatum verzet, de reden was in 1 geval de weersomstandigheden en in het 2e geval geen personeels tekort maar ziekte. Op 10 februari zijn inderdaad uw panelen geplaatst door een nieuw installatie team. Uw systeem is op die dag ook werkend opgeleverd en de app moest inderdaad nog komen. Ik heb u ook al eerder laten weten dat ik een nieuwe installateur heb en deze is nog niet ervaren genoeg om de app te maken. Ook heb ik aangegeven dat ik daar mee bezig ben. Dit alles voor uw review. U heeft gelijk dat het wat langer duurt maar aan de andere kant heeft u binnen 3 maanden na opdracht uw panelen op het dak.
Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.