
goed bereikbaar voor vergen en goede afhandeling van deelnemerschap
Beste Ruth Harmsen, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve beoordeling. Wij vinden snelle en goede bereikbaarheid erg belangrijk. Fijn om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumer
krijg veel korting. en men helpt goed.
Beste M.H.P. van der Heijden, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de korting en onze service. Wij wensen u veel plezier toe met uw gespaarde korting. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Heel weinig keuze qua zorgaanbieder.
Beste Andrea, Bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. Wij zijn een collectief van VGZ. Hierdoor is het inderdaad alleen maar mogelijk om voor VGZ te kiezen en niet voor andere verzekeraars. We zien dat u momenteel aanvullend verzekerd bent met de middelste pakketten, hiervoor betaalt u ook meer. Indien gewenst kunnen we vanaf half november met u meekijken of het goedkoper kan door andere pakketten met ingang van 1-1-2021 te kiezen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
korting op zorgverzekering en tanken,heb al veel gespaard
Beste Maria, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier toe met uw gespaarde korting. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Al jaren lid en altijd correct behandeld en een leuk spaarpotje
Beste J. de Vries, Wat een mooie titel heeft uw review, hier doen we het voor! Bedankt voor het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
per email een paar keer om een reactie gevraagd geen reactie van u
Beste Rini, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij vinden het vervelend om te horen dat u geen reactie heeft gehad op uw e-mail. Wij beantwoorden onze e-mails, gericht aan de afdeling zorgverzekering, namelijk altijd binnen 24 uur op werkdagen. Kunt u controleren of deze naar het juiste e-mail adres zijn gestuurd, [email protected] ? Indien gewenst kunt u ons ook even bellen om uw vraag te stellen of kunnen wij u bellen. Hiervoor vernemen wij graag uw telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Heb medicijnen die in doordrukstrips zitten en deze zijn ook in potjes te verkrijgen maar zijn iets duurder 2 euro per 3 mnd. Omdat ik wordt behandeld voor borstkanker krijg ik de medicijnen niet uit de strips gedrukt doordat mijn vingertoppen zijn aangetast. Ik heb nu de medicijnen zelf betaald in de potjes een bedrag van 32,85 euro. Voor 3 mnd. Na een lang telefoon gesprek mag ik dan uiteindelijk de potjes van VGZ als mijn huisarts op het recept zet dat ik ze niet uit de doordrukstrips krijg door mijn handen. VGZ laat zich voor staan dat ze goed zijn voor de behandeling van borstkankerpatienten maar in de praktijk laten ze het afweten. V
Beste Anneke, Bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. Uw beoordeling gaat over VGZ in plaats van UnitedConsumers. Wij vinden het vervelend om te horen dat u in eerste instantie geen goede ervaring met VGZ heeft gehad. Goed om te horen dat het nu opgelost is, helaas wel na een lang telefoongesprek. In het vervolg kunt u ook contact met ons opnemen wanneer u er niet met VGZ uit komt. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Ik was heel erg tevreden op de VGZ verzekering die ik via united consumers afsloot in het eerst jaar, De korting was in het eerste jaar 10%. Na dat jaar is het vertrouwen weggezakt nu het 4% is geworden. Meer dan de helft van de korting is verdampt. Wat ik heel jammer vind.
Beste Abdel, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Het klopt inderdaad dat de korting per 1-1-2020 is verlaagd, hier hebben wij echter geen invloed op. De overheid heeft besloten om de maximale collectiviteitskorting te verlagen naar 5% in plaats van 10%. Via ons VGZ collectief ontvang je 4% korting en via ons UC collectief 5%. Over ons UC collectief hebben we je op 18 november geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Ik was overgestapt naar VGZ en ben nu nog steeds op zoek hoe alles werkt. Het is dus heel groot...bij CZ wist ik precies hoe en wat. Ik wou maandelijks minder betalen aan mijn premie, maar zulke dingen zijn niet 1 , 2, 3 geregeld. het zal vast een keer lukken met vriendelijke groet, Katrien Thoen
Beste Katrien Thoen, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat het even wennen is om de informatie te vinden wanneer u overstapt. Indien wij u ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit graag van u. Indien gewenst kunt u ook de UC Zorg App downloaden. Hiermee kunt u ook gemakkelijk informatie inzien en declaraties indienen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
ik heb me zelf voor 1jan. aangemeld voor korting van 6 euro per maand omdat ik ww in ging.maar heb nu naar 4 maanden nog geen korting gezien en/of er iets verrekend is.kan het nu goed gebruiken.hoop dat het op gelost word.het gaat nu om 24 euro.maar voor mij nu halve week eten
Beste S.V.W. Verweij, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Wij hebben u reeds op 11 februari uitgelegd waarom de korting (nog) niet volledig in uw bespaartegoed staat. Indien u hier nogmaals informatie over wilt vernemen wij dit graag van u. Momenteel staat er € 6,00 aan korting in uw bespaartegoed, dit kunnen wij aan u uitbetalen tussen 15 en 20 mei. Indien u dit wilt vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Inmiddels loopt mijn zorgverzekering goed, naar veel kinderziektes in aanloop. Toch minpunt. De offerte voor autoverzekering werd een chaos, doordat dit blijkbaar steeds door een ander werd behandeld. Het was of verkeerd aantal jaren rijbewijs, of schadevrije jaren klopte niet, dan weer nadat ik belde hierover toch weer foute opgaves etc. etc. Ben daarom bij mijn duurdere, maar duidelijke en betrouwbare autoverzekering gebleven. In 3 minuten tijd 12 mail sturen maakt iets nie toverzichtelijk, maar veroorzaakt chaos.
Beste Anny van Gend, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Deze gaat echter over de autoverzekering en u plaatst de beoordeling op de pagina van de zorgverzekering. Wij zullen dit daarom voor u doorgeven aan de afdeling autoverzekeringen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de offerte veel e-mails oplevert en niet soepel verloopt, onze excuses hiervoor. Indien u nog telefonisch benadert wil worden door ons en een goede offerte wil vernemen wij dit graag van u. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar [email protected] t.a.v. Nienke. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Ik vindt dat er heel veel energie wordt gestoken ik bijkomende kortingsacties, met de daarbij behorende mail. Storend en niet effectief! Schoenmaker houd je bij je leest! De kortingen welke ik krijg, moet ik zelf ophalen. Die moeite wil ik niet doen. Onduidelijke constructie. Ook wat de declaraties betreft. Daar zit een laag administratie tussen. Dat verslechtert de service! Daar is de klant niet mee gebaad.
Beste Bram, Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Wel vinden wij het fijn dat u dit met ons deelt. Het klopt dat wij wekelijks nieuwsbrieven sturen over de producten die wij aanbieden. Indien u deze niet wenst te ontvangen kunt u zich onderaan de nieuwsbrief via 'afmelden nieuwsbrief' eenvoudig afmelden. Uiteraard kunnen wij dit ook voor u doen. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar [email protected] t.a.v. Nienke. De korting kunnen wij maandelijks automatisch aan u uitbetalen. Mocht u dit ook willen dan kunt u hiervoor ook mailen naar [email protected] t.a.v. Nienke. Declaraties verlopen via VGZ, hier hebben wij geen inzage in inverband met de privacy van de klanten. Indien u er met VGZ niet uitkomt willen wij u graag helpen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Jullie geven een bedrag wat je achteraf pas krijgt. Men geeft niet het juiste bedrag wat je per maand moet betalen. Om de ruin leiden noem ik het. Ook de korting van de zorgverzekeraar moet ik iedere maand aanvragen of jullie het op mijn betaal rekening willen storten iedere maan opnieuw, niet prettig!! Vandaar dat ik met jullie geen verder diensten ga doen.
Beste Pieter, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Het klopt dat op onze website de bedragen inclusief de korting wordt weergeven, dit staat er uiteraard wel bij vermeld. Indien gewenst kunnen wij voor u de korting maandelijks automatisch aan u overmaken. Om dit in orde te maken ontvangen wij graag een e-mail van u. U kunt deze sturen naar [email protected] t.a.v. Nienke. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Originele beoordeling
Jullie geven een bedrag wat je achteraf pas krijgt. Men geeft niet het juiste bedrag wat je per maand moet betalen. Om de ruin leiden noem ik het. Ook de korting van de zorgverzekeraar moet ik iedere maand aanvragen of jullie het op mijn betaal rekening willen storten iedere maan opnieuw, niet prettig!! Vandaar dat ik met jullie geen verder diensten ga doen.
Beste Pieter, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Het klopt dat op onze website de bedragen inclusief de korting wordt weergeven, dit staat er uiteraard wel bij vermeld. Indien gewenst kunnen wij voor u de korting maandelijks automatisch aan u overmaken. Om dit in orde te maken ontvangen wij graag een e-mail van u. U kunt deze sturen naar [email protected] t.a.v. Nienke. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Jammer dat het gehalveerd is
Beste Angelique, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Wij vinden het ook erg jammer dat de korting minder is dan voorgaande jaren. Helaas heeft de overheid besloten om per 1-1-2020 de wettelijke maximale collectiviteitskorting te verlagen naar 5% (in plaats van 10%). Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Nadat je je heb aangemeld wordt alles duurder en krijg je steeds minder korting
Beste Nico, Helaas heeft VGZ en alle verzekeraars in Nederland de premies inderdaad verhoogd de afgelopen jaren, dit in verband met de stijgende zorgkosten. 15 jaar lang hebben wij de maximale collectiviteitskorting gegeven van 10% op de basisverzekering. Helaas heeft de overheid dit jaar besloten om de maximale collectiviteitskorting te verlagen naar 5%. Hier moeten wij ons dan ook aan houden. Om onze klanten tegemoet te komen hebben we er juist voor gekozen om 15% korting op de aanvullende verzekeringen aan te bieden. Hopelijk geeft dit u wat meer duidelijkheid waarom de korting minder is. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Verspillend bedrijf
Beste Robert, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Kunt u aan ons aangeven waarom u niet tevreden bent. Indien wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Zie boven
Beste Ger Wolfs, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. U plaatst uw beoordeling over Energie, echter plaatst u deze op de pagina van zorgverzekeringen. Graag willen wij het wel voor u nakijken en u helpen. Op uw e-mail adres zien wij geen energie aanmelding terug. Kunt u ons een e-mail sturen aan zorg@unitedconsumers t.a.v. Nienke met uw postcode en huisnummer, dan kijken wij het even verder voor u na. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
zeer goede service, mocht er iets bijzonders zijn
Beste Gerard, Wauw! Bedankt voor deze mooie review en de 10! Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
\bovenstaande zin behoeft geen verder betoog.
Beste J. Blokland, De titel zegt inderdaad genoeg. Bedankt dat u onze service een 10 geeft! Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
Een goede keuze gemaakt. Ben zeer tevreden
Beste Ellen, Goed om te zien dat u blij bent met uw keuze voor UnitedConsumers :) Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
Sinds januari 2020 zijn mijn man en ik lid via United Consumers van de zorgverzekering VGZ. Er moest het een en ander geregeld worden en dan werd ik iedere keer goed te woord gestaan. Het is tevens fijn dat je via United Consumers ook wat kunt sparen. Mijn visie is tot nu toe positief
Beste Dorothea, Wat een mooi compliment voor onze klantenservice, bedankt! Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
ik heb prima ervaring met UnitedConsumers
Beste K. Hoffman, Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
klantvriendelijk en service en altijd behulpzaam
Beste Peter, Service vinden wij heel belangrijk, hiervoor doen wij ons uiterste best. Bedankt dat u onze service een 9 geeft! Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
geen extra aanvulling
Beste Ad, Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
Behulpzaam en goede service
Beste Josephine, Bedankt dat u onze klantenservice waardeert met een 10! Goed om te zien dat onze klanten tevrenden zijn :). Met vriendelijke groet, Inge Klantenservice UnitedConsumers
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.