Filters

1

Belachelijke constructie

Super irritant dat je een hogere premie betaald, die dan in een spaartegoed komt. En dan wordt je ook nog gefeliciteerd met de door jezelf te initiëren uitkering. Reden voor mij om volgend jaar zeker een andere zorgverzekering te kiezen, ook als deze duurder is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Attent en behulpzaam

Door een miscommunicatie toch goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige en zeer vriendelijke service

Ik ben ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen. Ik ben erg tevreden over de snelle en adequate hulp.

  • Aanbevelen? Ja
9

Wat een service!

Zojuist met medewerker Pascale gesproken. Helaas kon zij mij niet helpen aan een passende verzekering maar ze heeft alle moeite en tijd genomen om mee te denken. Echte service!

  • Aanbevelen? Ja
10

direct, correct, onmiddellijk en doeltreffend, daar verlangen we allemaal naar.

Weken bezig geweest iets te vragen aan de zorgverzekeraar. SamChat, SamanthaChat konden mij niet helpen en wisten, ondanks mijn talloze duidelijke 'zoekwoorden' niet waar ik het überhaupt over had. Op 9 december een ouderwetse brief geschreven met mijn probleem en per PostNL verzonden naar het opgegeven postadres. Ruim een maand later had ik nog geen reactie en volkomen teneinderaad UnitedConsumers gemaild, die onmiddellijk en doeltreffend actie ondernam. Omdat ik niet aan UC had medegedeeld om welke zorgaanbieder het ging konden zij de zaak niet verder behandelen maar zorgden er voor dat ik de volgende morgen al door de zorgaanbieder werd opgebeld. Die wees mij de weg - die even later een omweg bleek- maar uiteindelijk kreeg ik toch het antwoord dat ik nodig had en dat de zaak voor mij oploste.

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

Sorry maar na jaren via jullie een zorgverzekering te hebben,en dan uiteindelijk maar 94 euro opgebouwd te hebben,is tich wel heel erg triest,dus dit us het laatste jaar dat ik me via jullie verzeker

  • Aanbevelen? Nee
10

goede ervaring

beste ervaring goede colletive verzekering

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel Tevreden al jarenlang

al jaren een hele goede ervaring met U C eerst met brandstof en energie en in een later stadium ook met de zorgverzekering al met al een leuk spaarpotje voor onverwachte dingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij dat ik elke keer mijn spaar te goed krijgt

Bedankt voor het overmaken van mijn spaar tegoed elke keer val het mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede organisatie

Altijd perfect geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Je bent vertrouwd met je eigen zorgverzekering en spaart een leuk bedrag!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed bereikbaar en heldere informatie over de kortingen

Eerlijke informatie of ik er wat aan heb om een verzekering via UC te laten lopen. Ik heb een leuk spaarpotje aan het eind van het jaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en kundig advies, en heel vriendelijk

Ik belde omdat ik mijn verzekering wilde aanpassen om meer kosten te besparen, ik kreeg zeer kundig en bruikbaar advies en mijn wijziging werd direct door UC doorgezet naar VGZ. Hier word ik blij van :)

  • Aanbevelen? Ja
5

misleiding bij aanvullende verzekeringen

De aanvullende verzekering komt overeen met een ‘UITGEKLEED’ pakket van VGZ tegen HOGERE premie. Hierover krijg je dan wel genereus 15 % korting. Maar voor de werkelijke korting (ongeveer 5 %) accepteer je minder dekking (voor o.a. fysiotherapie). De tandverzekering van UC maakt het nog bonter. Deze is niet alleen bijna 14 % duurder dan VGZ maar ontbeert de bij VGZ standaard aanwezige tandongevallenverzekering. Hierover krijg je dan 15 % korting, dat dan wel. En oh ja, let op dat speciale aanbod. De uit de polis weggehaalde tandongevallenverzekering krijg je als je je pakket wijzigt er nu weer “gratis” bij. Gevalletje voor RADAR, Consumentenbond of Reclame Code Commissie Hoezo “Nu dezelfde VGZ-polis met 15 % korting” . Alleen aan te bevelen vanwege de korting op premie basisverzekering en/of indien de uitgeklede dekking je niet raakt (hoop je)

  • Aanbevelen? Ja
8

Er is snel en adequaat op mijn mail gereageerd.

In de bevestiging die ik van u heb gekregen omtrent onze zorgpolis stond bij onze jongste zoon genoemd dat hij geen basisverzekering had. Ik schrok hier heel erg van en belde, aangezien het telefonisch heel druk was werd mij verzocht een mail te sturen. Op die mail is binnen een half uur gereageerd met een bevestiging dat mijn zoon wel verzekerd is. Een pak van mijn hart.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vertrouwbaar

Goed en kan lekker geld sparen voor leuke dingen of uit betaling om zelf iets leuks mee te doen

  • Aanbevelen? Ja
8

Top al jaren

Goede voorwaarden

  • Aanbevelen? Ja
5

Klantenservice ondeskundig

Als je belt wordt je door UC verwezen naar VGZ en omgekeerd. Erg onwetende medewerkers. Als je een denkt dit kan toch niet kloppen en je belt nog eens dan krijg je een andere medewerker met een ander verhaal. Na 26 jaar supertevreden bij VGZ ga ik nu toch voor een andere aanbieder. Volgens de polis heb ik recht op vergoeding voor een complete bril een keer inde 3 jaar. Vantevoren gecheckt bij UC. Bedrag maakt niet uit als het maar bij een aangesloten opticien is. Vervolgens blijkt dat je dan alleen voor de allergoedkoopste opties kunt kiezen tot max 180 euro! In mijn geval werd zelfs maar 99 euro vergoed. Na heel veel telefoontjes heb ik het opgegeven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlugge en adequate reactie op een gecompliceerde vraag mijnerzijds

In verband met het eventueel overstappen van zorgverzekeraar wilde ik aan de weet komen welke zorgverzekeraar eventueel een bijdrage uit basisverzekering handhaaft als een gehoorapparaat wordt aangeschaft buiten de categorie 1 t/m 5 van het "hoorprotocol" als de meer kosten voor eigen rekening worden genomen. Binnen de zeer beperkte tijd welke nog beschikbaar was om over te stappen werd op zeer begrijpelijke wijze uitgelegd wat de basisregels zijn en dat overleg mogelijk is als daar en goede reden voor is. Ik heb meerdere verzekeraars benaderd; sommige reageerden niet, anderen wezen iedere mogelijkheid af en weer anderen maakten zich er met een Jantje van Leiden vanaf.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ontoegankelijk.

Nooit een inlogcode ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
3

super goed

super goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

UnotedConsumers maakt waar wat ze beloven. Ben ontzettend tevreden over de korting die ze geven

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service en korting

Super kortingen en service

  • Aanbevelen? Ja
8

verdiend zeker 4 sterren

klant vriendelijk en lekker sparen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Zorgverzekering

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.