Het heeft mij meermalen geholpen iets extras te doen voor mijzelf en echtgenoot

De eerste keer dat ik er gebruik van maakte was een mooi hoekbureau voor mijn man die toen bij mij vanuit Velp bij mij kwam wonen. Nu ga ik het gebruiken voor 3 implantaten omdat ik op 71 jarige leeftijd nog steeds mijn eigen tanden heb en geen plaatje moet aan laten meten.

Beste Anne-Marie, Bedankt voor je leuke review. We zien inderdaad dat je in totaal al een leuk kortingsbedrag hebt gespaard. Heel fijn om te horen dat je je gespaarde korting voor een goed einddoel kan gebruiken. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Zeer duidelijke uitleg. Dank je wel.

Beste Ton, Bedankt voor het plaatsen van je review. Goede service bieden vinden wij erg belangrijk. Wij vinden het daarom ook erg fijn dat je goed geholpen bent door ons. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Alles klopt en overzichtelijk.

Je merkt er niets van, maar toch spaar je. De site is duidelijk en overzichtelijk. Alles wordt goed en snel behandeld. Top dus.

Beste Ton, Bedankt voor het plaatsen van je mooie review. Wij vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Groetjes Nienke UnitedConsumers

Gaat altijd goed

Geen nare ervaringen tgehad is altijd goed gegaan

Beste Gideon, Bedankt voor uw review! Erg fijn om te horen dat u tot nu toe tevreden bent over ons. Laten we dit nog lang zo houden. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Deze verzekering heeft vrije keuze

VGZ

Beste Erik, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Een goed service ik ben heel tevreden een mooi actie eens per jaar

jullie komen je afspraken na dankjewel

Beste Marijke, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service en de acties/kortingen die u van ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Nvt

Beste Erna, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Flink besparen

Het lidmaatschap van United Consumers heeft mij de laatste jaren heel veel geld bespaart. Ik heb al twee keer een nieuwe Ipad kunnen kopen en nu ook weer een mooi spaarpotje uit laten betalen. Komt bij dat ik heel tevreden ben met mijn zorgverzekering.

Beste Gerry, Bedankt voor de mooie review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent met ons en met het bespaartegoed. Super datu er al 2 Ipads van heeft kunnen kopen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Uitstekend!

Uitstekende service!!

Beste Hamza, Bedankt voor uw uitstekende review! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Het klopt niet wat ik beur

Ik heb bij jullie een heel jaar getankt en heb maar 5,71 euro bespaart hoe kan dat?

Beste Adriaan, Wij berekenen onze tankkorting ten opzichte van de gemiddelde landelijke adviesprijs (GLA). Wanneer je tankt bij een tankstation die met de pompprijs 9 cent of meer goedkoper is dan de GLA, ontvang je nog 1 cent korting per getankte liter. Wanneer je dus 30 liters tankt, ontvang je € 0,30 in jouw bespaartegoed. Hierdoor kan het zijn dat het bespaartegoed lager uitvalt dan je wellicht verwacht. Groet, Derk van UC.

Damian

Dd

Beste Damian, Bedankt voor deze review!! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

zeer goed

ik ben al jaren bij unitedconsumers en blijf dat ook zeer fijn om daar bij te zijn altijd alles op tijd op je pc

Beste Sjef, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u een tevreden klant bent en dat u ook bij ons wil blijven. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

zeer goed

ben al veel jaren bij vgz nooit problemen mee gehad goed service

Beste J.H. Protzman, Bedankt voor uw review. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

NVT

Beste Wil, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Ideaal en nu heerlijk om iets te sparen

Ideale spaarmogenlijkheid!

Beste Janny, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u het korting sparen als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Goede zorg met korting.

We hebben alleen nog de Zorgverzekering via UC omdat deze bij VGZ is en via VGZ alles is te regelen. Zelfs zonder korting is volgens ons VGZ een zeer betrouwbare volledige verzekering met veel contracten. Buitenland dekking is ook prima en zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Met de tandverzekering kun je ook goed worden geholpen.

Beste Fred, Bedankt voor uw mooie woorden voor zowel UnitedConsumers en VGZ. Met vriendelijke groet, Joey UnitedConsumers

geweldig personeel zeer vriendelijk en weten waar ze over praten

NVT

Beste Wil, Bedankt voor uw mooie woorden. Wij doen ons best om goede service te verlenen aan onze klanten. Uw complimenten geven wij door aan onze collega's. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Heel tevreden

Altijd correcte afwerking. Alles goed geregeld. Nooit problemen.

Beste Carla, Bedankt voor de 10 en de mooie woorden. Ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij doen ons best om goede service te verlenen, dus fijn om te horen dat u dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Top ben Jarenlang lid

Ga zo door

Beste Jeanine, Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen we u nog jarenlang zien als trouwe klant. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Super vertrouwd

Altijd keurig op de hoogte gebracht

Beste C. Jorna, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg belangrijk dat klanten een vertrouwd gevoel bij ons krijgen, hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Lekker geld laten uitbetalen voor weinig doen.

Altijd lekker als je bedrag op je rekening gestort is. Mooi meegenomen.

Fijn spaarpotje

heel tevreden over united consumers Zijn al jaren klant en blijven dit ook zeker.Een super pluim verdiend

Beste Harry, Bedankt voor de mooie woorden. Wij doen ons best om goede service aan onze klanten te verlenen. Het doet ons goed om te horen dat u dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Mijn ervaring is boven verwachting en dus ben ik tevreden

Het enig minpunt voor mij is declareren via de app.

Beste Anton, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Naast het declareren via de UC zorg app, kunt u ook declaraties indienen via uw 'Mijn VGZ' op www.vgz.nl. Ook is het mogelijk om declaraties per post op te sturen naar VGZ. Declaraties per post hebben echter wel een langere verwerkingstermijn. Indien wij u ergens mee kunnen helpen, vernemen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Uistekende zorgverzekeraar

Je krijgt echt wat je wordt beloofd.

Beste Hussein, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Over UnitedConsumers - Zorgverzekering