
Niet iedereen is welkom. Wij, mijn partner en ik, waren te oud. Ik vond en vind dit nog steeds ouderen cq leeftijds discrimatie. Jammer dat dit mogelijk is in Nederland. Ik heb al heel wat jaren een goede relatie met UnitedConsumers met de andere voordelen zoals energie en goedkoop tanken e.d. Dus de slechte ervaringen met VGZ is niet van toepassing op UnitedConsumers.
Beste Henk, Wij vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in relatie tot VGZ. In onze administratie zien wij dat u al geruime tijd klant bij ons bent voor Energie, waarvoor wij u uiteraard hartelijk danken. Wij zien echter geen aanmelding terug via ons zorgcollectief bij VGZ. Hierdoor hebben wij helaas geen inzage in de reden waarom uw aanmelding bij VGZ niet succesvol is geweest. U geeft in uw review aan dat VGZ u mogelijk niet heeft geaccepteerd vanwege uw leeftijd. Wij willen u er graag op wijzen dat iedere zorgverzekeraar wettelijk verplicht is om iedereen te accepteren voor de basisverzekering. Voor aanvullende verzekeringen kunnen wel acceptatiecriteria gelden; bij VGZ geldt dit alleen voor de aanvullende verzekering uitgebreide mondzorg. Het is daarnaast mogelijk dat uw huidige zorgverzekeraar de overstap naar VGZ heeft geblokkeerd. Wij willen u er vriendelijk op wijzen dat u uw beoordeling heeft geplaatst bij UnitedConsumers, terwijl de vermelde situatie niet via ons collectief heeft plaatsgevonden. Wij hebben hier dan ook geen invloed op gehad. Wel zouden wij het zeer op prijs stellen als u uw review zou willen aanpassen of heroverwegen, bijvoorbeeld door uw ervaringen met onze dienstverlening op het gebied van Energie hierin mee te nemen. Alvast hartelijk dank voor uw begrip en moeite. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Originele beoordeling
Niet iedereen is welkom. Wij, mijn partner en ik, waren te oud. Ik vond en vind dit nog steeds ouderen cq leeftijds discrimatie. Jammer dat dit mogelijk is in Nederland.
Beste Henk, Wij vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in relatie tot VGZ. In onze administratie zien wij dat u al geruime tijd klant bij ons bent voor Energie, waarvoor wij u uiteraard hartelijk danken. Wij zien echter geen aanmelding terug via ons zorgcollectief bij VGZ. Hierdoor hebben wij helaas geen inzage in de reden waarom uw aanmelding bij VGZ niet succesvol is geweest. U geeft in uw review aan dat VGZ u mogelijk niet heeft geaccepteerd vanwege uw leeftijd. Wij willen u er graag op wijzen dat iedere zorgverzekeraar wettelijk verplicht is om iedereen te accepteren voor de basisverzekering. Voor aanvullende verzekeringen kunnen wel acceptatiecriteria gelden; bij VGZ geldt dit alleen voor de aanvullende verzekering uitgebreide mondzorg. Het is daarnaast mogelijk dat uw huidige zorgverzekeraar de overstap naar VGZ heeft geblokkeerd. Wij willen u er vriendelijk op wijzen dat u uw beoordeling heeft geplaatst bij UnitedConsumers, terwijl de vermelde situatie niet via ons collectief heeft plaatsgevonden. Wij hebben hier dan ook geen invloed op gehad. Wel zouden wij het zeer op prijs stellen als u uw review zou willen aanpassen of heroverwegen, bijvoorbeeld door uw ervaringen met onze dienstverlening op het gebied van Energie hierin mee te nemen. Alvast hartelijk dank voor uw begrip en moeite. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
We kunnen het zeer waarderen dat in deze dure periode een bedragje kunnen besteden voor een bloemetje of iets dergelijks.
Beste Cor, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je de gespaarde korting zo kunt waarderen. Wij wensen je veel plezier toe met het uitbesteden van de korting. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Mooi extraatje
Beste Jacqueline, Bedankt voor je review! We zijn blij te vernemen dat je er zo tevreden mee bent. Het is inderdaad altijd leuk om een extraatje te ontvangen in de vorm van bespaartegoed. Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Gaat automatisch fijne constructie.
Beste Hans, Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het bespaartegoed van ons. We streven er altijd naar om het voor onze klanten zo gemakkelijk en leuk mogelijk te maken. Veel plezier met sparen! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Wij zijn zeer tevreden met unitedconsumers. Ze helpen je en geven antwoord op al je vragen.
Beste Toon, Bedankt voor je positieve woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en beantwoorden graag je vragen wanneer je ze hebt. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Helemaal prima Niets op aan te merken.
Beste Eva, Wat fijn om te horen! Dank je wel voor je positieve feedback, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Keurig geregeld en keurig aan de tel behandeld
Beste Ineke, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je een top ervaring hebt gehad en dat alles keurig geregeld was. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om dit te delen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Lekker als je zo snel geholpen word. Heel fijn!
Beste Adriana, Bedankt voor je review! Ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Geweldig goed.
Beste Zorica, Bedankt voor je review. Ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent, hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
I.v.m. emailfraude ben ik opeens ingeschreven bij united consumers, niet alleen voor zorg maar ook auto, heb meerdere malen geprobeerd ze te bereiken word niet opgenomen, en eenmaal contact word er ineens niks meer gezegd, en of gemaild. Waardeloze service, ze zouden op onderzoek uit en mijn betalingen tijdelijk stopzetten en toch krijg ik er nog even dikke aanmaning en herrinderings kosten bij. Waardeloze service, en ook nog eens stervensduur.
Beste Kim, Vervelend om te horen dat je last hebt van e-mail fraude. Wij zien dat jouw aanmelding voor de zorgverzekering echter is binnen gekomen via Dyme. Wanneer je bij Dyme registreert en je toestemming geeft, mogen zij je elders aanmelden, zoals je ook bij de registratie hebt doorgegeven. Je hebt hier ook meerdere e-mails ter bevestiging van gehad en tevens een polis. Eind december hebben wij nog twee maal een pakketwijziging van je ontvangen voor een hoger pakket via je 'Mijn UnitedConsumers'. Ook hier heb je uiteraard een e-mails en een polis van gehad. Wij zien dat zowel de autoverzekering als de zorgverzekering reeds is beëindigd en je hierover begin februari al bericht hebt gehad. VGZ heeft de teveel betaalde premie aan je terug gestort, echter wanneer je het hebt laten storneren, heb je het dus 'dubbel' terug gehad en dien je het alsnog aan VGZ te betalen. Je hebt echter wel je (onterechte) korting van de zorgverzekering laten uitbetalen in januari. Dit is een bedrag van € 11,83, welke wij je verzoeken om dit terug over te maken naar IBAN NL21RABO0110426223. Indien wij je nog ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit graag van je Je kan hiervoor bellen naar 040-2350560 of mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Klantenservice is goed. Een groot negatief punt is dat je zelf iedere maand om uitbetaling van je tegoed moet vragen. Het zou heel klantvriendelijk zijn als je kan aangeven dat het tegoed iedere maand automatisch wordt uitbetaald.
Beste J. Bedankt voor je review en je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. We begrijpen je punt over de kortingsuitbetalingen. Indien je maandelijks je korting wil ontvangen kunnen wij dit uit coulance voor je instellen. Per kwartaal, half jaar of per jaar uitbetalen is ook mogelijk. Graag vernemen wij van je wat je wil zodat wij dit voor je kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Originele beoordeling
Klantenservice is goed. Een groot negatief punt is dat je zelf iedere maand om uitbetaling van je tegoed moet vragen. Het zou heel klantvriendelijk zijn als je kan aangeven dat het tegoed iedere maand automatisch wordt uitbetaald.
Beste J. Bedankt voor je review en je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. We begrijpen je punt over de kortingsuitbetalingen. Indien je maandelijks je korting wil ontvangen kunnen wij dit uit coulance voor je instellen. Per kwartaal, half jaar of per jaar uitbetalen is ook mogelijk. Graag vernemen wij van je wat je wil zodat wij dit voor je kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Ik ben erg blij dat ik nooit hoop dat ik zou ontvangen na het invullen van het formulier, heel erg bedankt.
Beste J.P., Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met ons! We doen ons best om alles zo snel en duidelijk mogelijk te regelen, dus het is fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Heel fijn om je spaartegoed op je rekening te kunnen laten bijschrijven. Ik heb er mijn NS jaarkaart mee betaald ! Fijn !
Beste Annette, Bedankt voor je leuke review! Erg fijn om te lezen dat je je gespaarde korting zo goed hebt uitbesteed. Zo wordt sparen ineens heel praktisch én handig. Wij hopen dat je nog veel meer fijne aankopen kunt doen met je gespaarde korting! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Top een extraatje voor de dorst
Beste Jeanine, Bedankt voor het plaatsen van je review. Goed om te vernemen dat je tevreden bent met de korting die wij geven. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Ik wordt altijd correct geholpen als het nodig is.
Beste Ad, Bedankt voor je review en de mooie woorden. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Demi was super helpful answering my questions and helping me change my policy.
Dear Rodrigo, Thank you for posting your review. Very nice to read that your contact with our colleague Demi went so well. I will pass on your compliment to her. Kind regards, Nienke UnitedConsumers
Ben/was zeer tevreden over UC en ben er al lang bij aangesloten. Wel begin ik me mateloos te storen aan al die dagelijkse (soms wel 3 x per dag) push advertentieberichten, die niet alleen super irritant zijn maar ook niet van belang, omdat ik niet overstap naar een andere zorgverzekeraar. Je gaat twijfelen en bel vervolgens (nu twee jaar op rij) of ik goed verzekerd ben bij VGZ. Ja, nee prima hoor u hoeft niets te doen. Waarom ontvang ik dan nog steeds die advertenties dan!!! Ik begin er dus ook klaar mee te raken en overweeg weg te gaan bij jullie. Schijtziek word ik ervan...
Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wij zien in onze administratie dat je bij ons op je account met een ander e-mail adres staat geregistreerd, dan het e-mail adres dat je hier hebt ingevuld. Met het e-mail adres dat je hier door geeft, sta je apart ingeschreven voor het ontvangen van onze nieuwsbrieven, vandaar dat je ook alle nieuwsbrieven over onze zorgverzekering met korting ontvangt. Deze nieuwsbrieven worden uiteraard niet verstuurd op je account waar je reeds de zorgverzekering met korting hebt. Indien gewenst kun je je afmelden voor het ontvangen van de nieuwsbrieven op dit e-mail adres. Zodoende worden er enkel nieuwsbrieven verstuurd die van toepassing zijn op je account. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Ik ben tevreden!!!!
Beste Agatha, Bedankt voor het plaatsen van je review! Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
word altijd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan
Beste Antonius, Heel erg bedankt voor je review en compliment! Goed om te zien dat je tevreden bent :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Goed
Beste Fred, Bedankt voor je review en de 10, heel fijn! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Meer besparen en leuke bonussen
Beste Marianne, Bedankt voor je review! Veel plezier met (het uitgeven van) je bespaartegoed :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Goede zorgverzekering
Beste Alexandra Adriane, Bedankt voor je review en de 10! Heel goed om te zien dat je tevreden bent :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Fijne en leuke sparen en eind van het jaar lekker wat achter de hand met de feestdagen
Beste B. de Vette, Bedankt voor je review. Wij vinden het ook erg fijn dat je via ons verzekerd bent. De gespaarde korting kun je op elk gewenst moment laten uitbetalen. Fijn om te horen dat je het als extraatje gebruikt voor de feestdagen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Grandioos
Beste J.M.E, Bedankt voor je review. Goed om te vernemen dat je onze service en kwaliteit zo goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Mijn ervaring met deze verzekering is positief, en daarbij kun je ook nog een leuk bedrag sparen
Beste W. Bedankt voor het plaatsen van je review en de mooie woorden. Erg fijn om te horen dat je goede ervaringen met ons hebt, hier doen we het voor. We wensen je veel plezier toe met je opgespaarde kortingen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.