Filters

10

Super!

Ik heb werkelijk weinig bedrijven gesproken die zo eerlijk en degelijke informatie geven. En zal dan ook overstappen naar deze energieleverancier. Als is het alleen al dat ik het ze van harte gun om de klantenservice. :). Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede customer service

De medewerker die mij geholpen heeft (Roos) was uiterst vriendelijk en kundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geholpen door zeer vriendelijk en deskundig personeel

Verfrissend, bij mijn overstap, werkte mijn voormalige energieleverancier niet mee. Ik werd hierbij zeer vriendelijk ter woord gestaan, meegedacht en geholpen. Zo kan het dus ook!!! Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en communicatie

Wij bevonden ons in een bijzonder situatie waar onze huidige leverancier eenzijdig ons contract had opgezegd en wij snel weer aangesloten moesten worden. Na een telefoontje met United Consumers hebben zij zich ingezet en initiatief getoond en wij waren snel weer aangesloten met een contract. Communicatie en service zijn uitstekend,

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Ochtend al met 2 medewerkers gesproken waarbij ik bij beide helaas nog met vragen bleef zitten waardoor ik vanmiddag toch weer heb teruggebeld. Deze dame heeft mij zeer vriendelijk en met veel expertise geholpen. Het zou leuk zijn als jullie de complimenten aan haar persoonlijk overbrengen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ervaringen

Uitstekend en betaalbaar Prima service k

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Goed contract en korting sparen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Geweldig...heel makkelijk sparen. De afgelopen 3 jaar zoveel tegoed bij elkaar had gespaard...zonder er echt iets voor hoeven te doen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en betrouwbaar collectief

Al sinds 2004 uitermate tevreden. Zowel over de service, voorlichting als de scherpe tarieven. Kortom, een aanbevelingswaardig consumenten collectief!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ben heel tevreden met united consumers- energie

Sinds ik lid bij United Consumers -Energie heb ik jaarlijks een een heel aardig bedrag bij elkaar gespaard dit jaar alweer € 700,00 waar ik mijn kinderen en kleinkinderen heel blij mee kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Blij destijds te zijn overgestapt.

Ben niet zo’n veranderaar. Dit was mijn enige overstap in 60j jaar huwelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Stap vandaag nog over naar UC Energie, het loont!!!

Eerst was ik wantrouwend, maar na vele jaren geleden overgestapt te zijn, ben ik nog steeds uiterst tevreden. Transparant en klantvriendelijk. Maar het allerbelangrijkst natuurlijk; goede service voor de beste prijs. Zou hou ik elk jaar geld over om tijdens de feestdagen mijn kinderen en kleinkinderen te kunnen verwennen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima en snel geregeld

Had m’n energie contract zonder veel moeite omgezet naar UC. alles was in no time goed geregeld met een mooie korting voor m'n spaarpot !

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren zeer tevreden met mijn energie rekening bij jullie.

Altijd bereidt met klant mee te denken dankzij jullie advies 3 jaar geen zorgen over mijn energierekening. Ga door met mensen positief te adviseren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en mooi spaarprogramma

Altijd bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima geregeld

Altijd fijn om een spaarpotje te hebben verder heb ik niets te klagen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg fijn geholpen.

Zeer goed geholpen door Kyara.

  • Aanbevelen? Ja
9

altijd correcte behandeling ,heel erg Tevreden

Super Tevreden over UNITED CONSUMERS

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi om klanten gerust te stellen

Ik ben en paar maanden klant van United Consumers geweest. Ik heb een nieuwe contract met 3 jaar looptijd afgesloten, (gelukkig) net voordat de gasprijzen door de plafond gingen. De prijs was aantrekkelijk. Overstap was efficient en makkelijk. Ik ben heel tevreden. Wat ik opvallend vind is dat UnitedConsumers afgelopen week zo vriendelijk was om een email te sturen om te bevestigen dat mijn energiekosten zullen (ondanks de marktsituatie) blijven zoals afgesproken. Natuurlijk is dat contractueel vastgelegd, maar ik vind het mooi om klanten op deze manier gerust te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Disclaimer: ik heb pas sinds kort een samenwerking met United Consumers. Aangezien ik voor het eerst ga verhuizen is alles best wel nieuw voor mij. Gelukkig heeft United Consumers mij tot heden erg goed geholpen, wat het proces aangenamer maakt. Op naar een mooie samenwerking voor in de toekomst!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben uitstekend geholpen bij onduidelijkheid over meterstanden

Na het wisselen van de electriciteitsmeter is er door de netbeheerder een foutieve meterstand doorgegeven. dit had tot gevolg dat de jaarrekening onjuist was. Ik ben door united consumers op een vriendelijke en behulpzame manier geholpen om dit probleem op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantenservice en bereikbaarheid is ouderwets goed!

Snelle en duidelijke toelichting op gevraagde info aangaande verrekening belasting verlaging energie 2022.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima de allereerste dame! mbt energievragen! De tweede Simone! RAMP!!!!

Allereerst: Complex TEVEEL lezen! ipv grafieken/teveel inlog enz nodig om SNEL achter energieverbruik maandelijks te komen. Daarom moest jullie wel bellen! De dame energie allervriendelijkst/geduldig en geef haar graag alle 5 sterren! Moeilijk vind ik feit dat ik via Vereniging eigen Huis heb meegedaan en met mij BEKENDEN: 12 anderen ( ook nog eens 3 ouderen) ook hebben meegedaan en dan bij jullie dus contract zijn aangegaan met zoveel inlogproblematiek! Eenvoudiger visueel maken lijkt mij voor velen! belang! oplossing! Deze dame verbond mij door ivm telefoonvraag abonnement bij jullie, haar naam ontgaan! maar krijgt zeker de 5 sterren! ----------------------------------------------------------------------------------- AFDELING MOBIL: Deze laatste: Simone! regelrechte ramp! liet mij bengelen aan telefoon beslist 12 minuten en kwam nog niet met goed antwoord retour! Daarna nog langer in de wacht, vroeg nl om doorverbonden te worden en dat meldde mevrouw na zoveeeeel minuten muziek .....dat ze dat niet deed. Deze Simone, wiens naam ik pas na 3x vragen kreeg is beslist NIET WINSTGEVEND voor jullie! Raffelt heel snel verhaal af /onduidelijk/ bij herhaling verzocht duidelijk en rustig te praten! en op vragen bleek totale desinteresse! niet bepaald fijn! Ben bij jullie al voor energie maar bedank voor mobiel enz enz enz enz Blijkbaar heet deze Mevrouw: Simons! Helaas kan ik haar geen enkele ster toebedelen! ---------------------------------------------------------------------------------- AFDELING: ENERGIE:Alle lof en Alle sterren! blijkt v. Renate! zij was heel plezierig/inlevend en meedenkend. Alle rust en beschaafde wijze van communicatie. Zij verdient echt alle waardering! ---------------------------------------------------------------------------------- Waardering spreek ook uit voor Mevr: Almedina ( teamleidster klachtenprocedure mobil afdeling). Zeer professionele! duidelijke,ambitieuze medewerkster met groot "HART"voor haar medewerkers en het bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
9

duidelijkheid

Na verontrustende berichten in de pers over contracten die beeindigd zouden worden door energie maatschappijen, was het een geruststelling dat UnitedConsumers zich aan gemaakte afspraken hield. En ons hier per mail van op de hoogte stelde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantasties!!

jullie behandelen mij als Mens en niet als nr. zoveel in de wachtrij..... Bedankt voor jullie empatisch begrip voor mijn leefsituatie

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.