Filters

1

slecht

ik ben nu bijna 2 maand klant en heb nog steeds geen enkel inzicht in mijn energieverbruik. meerdere keren heel lang geprobeerd om telefonisch contact te krijgen. Op email wordt gereageerd dat de antwoord tijd 31 dagen is !!! Belachelijk. In deze dure energietijden moet je kunnen zien wat het verbruik is. telefonisch wordt gezegd dat het erg druk is???

  • Aanbevelen? Nee
10

Klantvriendelijk

Service is zeer goed en duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
4

Ineens meer dan een verdubbeling van maandbedrag

Ik heb alleen stroom ( al meer dan 10 jaar), het maandbedrag werd ineens €588,00, kon het op dat moment niet naar beneden bijstellen. Bedrag is gebaseerd op de laatste maanden, terwijl ik in de zomermaanden bijna niets gebruik.

  • Aanbevelen? Nee
1

US houdt geen rekening met vaste klanten

Per 1 januari van dit jaar zijn de prijzen van mijn variabele contract bij UC sterk gestegen, terwijl nieuwe klanten per diezelfde 1 januari nog niet de helft betalen. Telefonisch contact daarover bracht geen oplossing. Daarom dus per direct overgestapt naar een leverancier die wel mee dacht in oplossingen.

  • Aanbevelen? Nee
9

perfeke service,goede prijs ik kan mijn eigen prijs bepalen,zeer klantvriendelijk

in mijn opinie is er geen betere energieleverancier,ook de wachttijden zijn heel kort dat is een relieve,

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, altijd bereikbaar.

Als ik iets moet regelen is dat makkelijk, even bellen en het is geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super top

Heel vriendelijk, top service, snel antwoord op m’n vraag, super tevreden,

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig relaxed contact ....

Fijn te woord gestaan en meteen de oplossing bedacht en verwerkt. Daarna direct mail met de bevestiging, top. Waardevolle en duidelijke medewerkster, zeker in deze soms warrige en wisselende energiemarkt, prijsplafonds en dergelijke. Mijn weekend weer goed .. mvrgr .. Marcel

  • Aanbevelen? Ja
9

top uitgelegd

de klantenservice heeft naar mijn vraag en probleem geluisterd. hierna heeft ze duidelijk het probleem uitgelegd en de vraag duidelijk uitgelegd. door het prijsplafond was het voor ons onduidelijk v.w.b. maandbedragen en verbruik. alles is nu duidelijk en helder voor ons, prettig gesprek

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppy

Kreeg uitstekende uitleg en advies naar aanleiding van mijn gestelde vraag,

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht

Met zonnepanlenen moet ik nu ineens in plaats van 220 Euro per maand 430 Euro per maand betalen. Vergelijk ik mijn verbruik plus teruglevering op gaslicht.com en bij ANWB Energie dan komt mijn totale maandbedrag voor energie nergens hoger dan 140 Euro per maand. Per jaar gebruik ik 220 kuub gas, 6550kWh elektriciteit en mijn zonnepanelen leveren 3550 kWh elektriciteit terug. Ik ga zo snel mogelijk naar een energieleverancier die door gaslicht.com wordt aanbevolen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel, accuraat en klantvriendelijk

Er is was een misverstand over het in gebreken blijven van een maandbetaling. Hoewel voldaan aan de verplichting had ik er beter aangedaan om wat meer aanvullende info (postcode en huisnr.) te verstrekken. Binnen 24 uur was het misverstand opgelost. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechtste ervaring ooit

Ik heb een offerte opgevraagd in november waarin ze nog lagere prijzen hanteerden. Vanaf 1 december hanteren ze dus hogere nieuwe tarieven. Telefonisch is mij verteld dat ik binnen het termijn zat en dat ik kon reageren op mijn offerte. Zij hebben zonder te kijken de nieuwe (hogere) prijzen gehanteerd. Toen ik eenmaal in het systeem van ze kon om alles te controleren, zag ik hun fout en heb ik contact met ze opgenomen. Echter doet hun klantenservice hier niks aan en zijn we een maand verder. Enige optie is om te veranderen van energieleverancier. Echter raad ik United Consumers af! Ze maken fout na fout: telefonisch hebben ze het toegegeven en aangegeven dat ze het zouden verhelpen, ook dat gebeurd niet en moet je er weer achteraan gaan. Uiteindelijk wordt er niks verholpen en zeggen ze alleen: je had eerder (binnen 14 dagen na het ontvangen van je contract) moeten bellen, maar het contract had niet duidelijk staan om hoeveel kWh het zou gaan en in mijn offerte juist wel, dus als leek zie je niet snel dat ze een fout hebben gemaakt waardoor je het pas ziet als je eenmaal in het systeem kan (waar natuurlijk een opzegtermijn aan vast zit dus dan ben je al snel een maandje verder). Kortom: ik raad het iedereen af en ze hebben een hele slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
9

het is een SUPER organisatie

ik ben al jaren klant met 100& tevredenheid de super persoonlijke benadering ((niet eerst 6 wachtende voor u ))de rustige gesprekken aan de telefoon ik heb er bijna alle verzekeringen lopen toppy en dan nog eens het spaarplan wat automatisch bij geschreven word rond uit klasse een super tevreden klant mijn naam G.Verlinden...

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Goede communicatie, altijd bereid voor vragen te beantwoorden . Snel handelen , Kortom een fijn bedrijf . Nu

  • Aanbevelen? Ja
1

United Consumers is duur

United Consumers houdt vast aan het maximum terwijl energieprijzen sterk gedaald zijn. Dit is oplichting!

  • Aanbevelen? Nee
7

helaas nog wat onduidelijk ivm tarieven maar voor de rest, 2022, prima geregeld

Mijn contract liep af op 19/12/22; ivm de plafonds is het zeer onduidelijk wat het gaat worden; bijv. is mijn elektra voorschot van 40 naar 152 euro per maand gegaan, terwijl ik over 2022 ruim 700 euro terug krijg??? Ik vind dat onbegrijpelijk. Ook het antwoord op mijn vraag hoe dat kan, was nou niet duidelijk voor mij, dus liet/laat ik het maar zo en wacht de maanden januari en februari maar af. Volgens jullie heb ik een variabel contract, dus hoop ik, dat het gasvoorschot, zeker nu de gasprijs gedaald is, ook evenredig gaat dalen??? En natuurlijk ook het elektra voorschot; dat ook behoorlijk is verhoogd, maar daar berust ik voorlopig in. De komende maanden zal het uitwijzen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig die stortingen.

Ik wil u vragen om de uitbetalingen voortaan per kwartaal aan mij over te maken.[

  • Aanbevelen? Ja
10

Zijn klantvriendelijk en doen wat ze beloofd hebben !

Fijne maatschappij! Duidelijk , en doen wat ze beloven!!! Ik blijf hier klant!!

  • Aanbevelen? Ja
9

klant vriendelijk .

Altijd correct en geven goede en eerlijke antwoorden op de vragen .

  • Aanbevelen? Ja
10

uiterst positief

snelle verwerking en aantrekkelijke kortingen

  • Aanbevelen? Ja
8

Jammer van de emioticons

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos, heb goede ervaringen met UC

Misschien niet de goedkoopste, maar ook zeer zeker niet de duurste, Heb zeer goede ervaringen met United Consumers, en kan het iedereen aanbevelen. Want de prijs is niet alleen het belangrijkste, maar zeker ook de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede uitleg bij uitleg wordt je vriendelijk te woord gestaan. En zelf met punten sparen is toch een goede meekomer in deze moeilijke tijd waar we het allemaal veel zuiniger aan moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed ,maar kan beter ???

het zou leuker zijn dat u.c. telefonisch beter bereikbaar zou zijn dan kun je persoonlijker iets overleggen. bij deze willen wij u vragen of u onze mail hebt gelezen om ons tarief aan te passen ????????????

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.