Filters

10

Ik ben een zeer tevreden klant

Ik ben een zeer tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Superblij!

Ik ben zeer tevreden over mijn contract met UnitedConsumers. Goed bereikbaar voor vragen, afspraken kloppen altijd en een heel prettig leesbaar jaaroverzicht. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Nog steeds tevreden. Vriendelijke medewerkers. Leuk om te sparen

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

mijn ervaring, komt een termijn even niet uit of je hebt zelf verkeerd gerekend die maand (is mij overkomen) dan is er niet gelijk een incasso en in contact is veel mogelijk dat op te lossen. omdat ik vroeger(nu ook nog maar gratis)hielp met schulden weet ik dat niet elke energieleverancier zo met klanten omgaat. en ook andere vragen, zoals ik had kan nu beter electrisch verwarmen of toch met cv. kreeg een gedegen en eerlijk antwoord, geen pseudo oplossing. zoals essent op website had staan de temperatuur van cv omlaag doen, want, weet ik uit ervaring(getest) dat ketel dan juist langer draait om huis op temperatuur te krijgen. dus je bespaart niets, je moet alleen langer koukleumen. van die dingen en men reageert ook snel en in correct nederlands, waar het nogal vaak aan schort

  • Aanbevelen? Ja
4

Tariefverlaging maar niet heus

De energie tarieven gaan per 1 juli omlaag met minimale hoeveelheid. De prijs per kwh uur voor terug leveren van stroom gaat van 48 naar 8 cent!! ********** zijn het.

  • Aanbevelen? Nee
2

Dieven, kijk uit van eind afrekenen bij overstappen

Dieven, kijk uit van eind afrekenen bij overstappen! Was bijna 2 jaar klant eind afrekening was altijd oké, maar zodra dat ik wilde overstappen voor de laatste 2 maanden (jan/feb) hebben ze €1400 eindafrekening voor gas en elektra in rekening gebracht! Over de hele 2022 heb ik nog geld terug gekregen, maar gingen mij straffen op momenten dat ik ging overstappen naar andere leverancier.

  • Aanbevelen? Nee
10

In een woord: prima

Gewoon heel goed

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik was jarenlang tevreden totdat….

Ik was jarenlang tevreden klant bij… Ik was jarenlang tevreden klant bij united consumers voor auto en energie, zo tevreden dat ik ook mobiel abonnement bij hen heb afgesloten, maar autoverzekering kon elders veel goedkoper, dus met pijn in mijn hart over gestapt, nu loopt mijn vaste energie contract volgende maand af, in tegenstelling tot 10-15 gedane beloftes. (Men heeft helaas niets geregistreerd), krijg ik geen vast contract, ik moet nu de dure variabele tarieven betalen, nieuwe klanten krijgen wel een gunstig vast contract. Toen ik zei beëindig dan mijn oude contract en sluit een nieuwe af, zo werken ze nl al jaren, werd er verteld dat kan niet. Euh? Dus nu overstappen en weer terug naar de leverancier waar ik ooit begon toen ik op mezelf ging wonen en het is nog voordeliger ook. Jammer united consumers is een goede klant kwijt, benadeel je vaste klanten niet en hou je aan de werkwijze waarop je al jaren werkt. Als nieuwe klant is het leuk, maar in deze tijd komen ze eerder gedane beloftes dus niet na. Ik heb inmiddels een GOEDKOPER vast contract afgesloten, bij een maatschappij die GEEN onderscheid maakt tussen nieuwe en oude klanten. De opmerking vd medewerker toen ik zei ik stap dan over was tja u heeft 3 jaar extreem goedkoop geleverd gekregen, nieuwe contracten voor vaste klanten komen waarschijnlijk juli/augustus, toen ik zei dat een mondelinge overeenkomst bindend was en ik hen daaraan hield en anders op zou stappen, was de botte opmerking, dan moet u dat maar doen. Helaas had ik al een mobiel abonnement via united consumers afgesloten, anders was ik compleet vertrokken, maar zit er met mijn mobiel helaas nog een jaar aan vast. Ik heb jarenlang United Consumers gepromoot, inmiddels niet meer. Op meerdere review site staan meer vaste klanten met hetzelfde probleem, die ook opstappen, dan moet men dus duur ingekochte energie leveren aan nieuwe mensen veel goedkoper dan ingekocht tja.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitmuntend

Goede service Ben zeer tevreden verander niet naar een stroom leverancier

  • Aanbevelen? Ja
8

Wat ben ik blij met united consumers.

De afgelopen jaren heb ik al veel gespaard bij united consumeren. Heel fijn in deze dure tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel verdient

Hoe wil je nog sneller geld verdienen Thuis op je stoel komt het binnenrollen

  • Aanbevelen? Ja
9

Een fijne spaar regeling waarmee we mooie dingen doen

We hebben een aantal pakketten bij United consumers en het mooie is dat je ongemerkt een mooi bedrag bij elkaar spaart. .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg en service.

Goede ervaring met uitleg en de kosten van energie en gas. Ik ben tevreden klant .

  • Aanbevelen? Ja
9

altijd alles goed geregeld

makkelijk al je gegevens inzien leuk spaarpotje goed in prijzen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg

Vriendelijk te woord gestaan , Goede uitleg van de vragen die ik had .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Dat ik zeer goed ben geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer snel en klantvriendelijke reactie

Zeer klantvriendelijk bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima, ook prijs verhouding goed, alleen hoe kan het goedkoper is niet inzichtelijk !

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen enkel min punt.

EEn betrouwbaar bedrijf waar ik graag klant bij blijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

iedere maand word er duidelijk de stand van mijn energie verbruik gegeven. Ik bespaar ook op mijn tank gebruik Zie een dag later of de zelfde dag wat ik bespaart heb. Ben zeer tevreden gr elly van eekert

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk zo'n spaarpotje!

Elke 3 maanden een extraatje, doe er altijd wel iets leuks mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar.

Direkt behulpzaam en transparant. Voelt vertrouwd.gr. Cor.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer Slecht

zeer slechte ervaringen met United Consumers. Er is de vorige keer iets mis gegaan met de meterstanden doorgeven. ik had teveel doorgegeven zodat ik €1352 moest bijbetalen dit truweel ik het jaar daarvoor nog 680 terug kreeg in mijn vast contract die ik toen ook nog had. . toen heb ik gebeld en de juiste meterstanden per mail doorgegeven. hun antwoord was dat ik een foto moet sturen. dit heb ik geprobeerd maar mijn telefoon werkte niet mee. heb dus teruggemaild dat dat niet ging. en vervolgens konden ze niks doen werd er toen terug gemaild. ik heb ze toen laten weten dat ik er wel klaar mee was en als ze het niet willen aanpassen dat het hun zelf geld ging kosten want ik had geen vast contract meer en bij de volgende eindafrekening zal ik het de meterstand die ik toen had doorgegeven(de laatste keer) ook doorgeven net zo lang tot ik er overheen ben. en nu ik de meterstand doorgeef begint het gedonder weer. ze mailen mijn nu wel dat mijn meterstand waarschijnlijk niet goed is doorgegeven. omdat ik nu volgens hun weinig doorgeef. waarom kan er nu wel een mail gestuurd worden maar niet als ik teveel doorgeef wat ze ook zo kunnen zien. en die mail van hun moet ik binnen 2 dagen beantwoorden. en zelf mogen ze er 35 dagen over doen. en de meeste mails die ik verstuurd heb zijn niet eens beantwoord. Het probleem is Nog steeds niet opgelost wat ik heb de juiste eindafrekening nog niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Overstappen

Het overstappen wordt niet goed geregeld. Heb een dikke boete gekregen bij mijn oude leverancier. Ik krijg ook geen gehoor bij de vraag waarom dat het niet geregeld is. 800 euro boete is echt veel geld en wordt met een kluitje het riet in gestuurd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Wanneer je wacht op stress verbazen ze ze jou

Ik heb geen spijt van aanmelden bij United consumers. Waar voor je geld ik zou het meer aanrader weet niet hoe ze het doen Maar als je zuinig bent word je beloond.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.