Filters

8

prima

Heel correcte behandeling van Wendy. Veel geduld en zij belde precies op de afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenken en oplossingen aanreiken

Vriendelijk en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar

Al heel veel jaren klant en dat zal ook wel zo blijven

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal goed en zeer tevreden

Heb al enkele jaren de ziekenfonds verzekering naar tevredenheid en daarom gekozen om ook de energie bij hen te regelen. Zal ook goed zijn. Heb het volste vertrouwen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig en correcte benadering.

Ik ben erg tevreden over united consumers. Alles wordt goed afgehandeld en er wordt meegekeken met de client. Voelt als een warm bad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Clear communication. Language friendly.

Solved the issue with immediate solution.

  • Aanbevelen? Ja
1

Verdient nog geen eens 1 ster

Bedrijf wat zijn afspraken totaal niet nakomt. Afspraken schriftelijk bevestigd en met een regeling komt. Puntje bij paaltje houden zij zich hier niet aan. Collega aan de telefoon doet valse beloftes en door een noodfonds wordt dit bedrijf er zelf alleen maar beter door. Een teamleider die zich stellig bij zijn standpunt houdt en niet meebeweegt in mijn situatie. Een compensatie doet wat totaal niet overeenkomt met de eerdere gemaakte afspraken. Ook toegeven dat zij hier beter van worden en het goed voor het bedrijf is. Pas op met dit bedrijf en hou goed in de gaten of zij niet ineens het verwachte verbruik aanpassen. Hierdoor moet jij in het eind van het jaar 700/900 terugbetalen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Jaarafrekening komt laat

Klantenservice is goed bereikbaar. Na telefonisch contact met uitleg waarom deze keer de jaarrekening later is mijn beoordeling aangepast.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima organisatie.

Prima geregeld. Geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte service

Ik ben nu al 5 maanden klant van UC, en ik heb nog geen enkel verbruiksoverzicht van energie ontvangen. Al diverse keren aangegeven via mail, maar er wordt geen enkele actie ondernomen. Ik ben hier zeer ontevreden over!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel leuk om te sparen

Ik vind het leuk dat je af en toe een bedrag kan laten uitbetalen altijd een verrassing

  • Aanbevelen? Ja
10

heel tevreden met united consumers

overzichtelijke nota`s ,goed en snel met b.v vragen beantwoorden of advies ,kortom al vele jaren erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

De klantenservice is erg prettig en professioneel

Klantenservice neemt snel de telefoon op, is vriendelijk en kundig

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet klantgericht ,toch contact gehad en goed geholpen

Neem ruim 22 jaar energie af bij U.C naar nu kan ik pas na afloop van mijn 3 jarig contract een nieuw vast contract afsluiten. Terwijl ik wel van andere leveranciers de cijfers krijg.. Zo NIET KLANTVRIENDELIJK.. ik wordt hier, in deze tijd, erg zenuwachtig van. Eerder altijd zo goed en vriendelijk geholpen WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG. ZO JAMMER. Ik ben terug gebeld , en heb een nieuw contract aangeboden gekregen, die ik graag wilde. Dus top gedaan ,DAAN.

  • Aanbevelen? Nee
7

Trouwe klant wordt niet beloond bij verleging contract

Ik ben bijna 4 jaar lang klant van U.C. en tot volle tevredenheid. U.C. heeft mij onlangs een aanbod gedaan om mijn contract te verlengen. Het aanbod kwam, op basis van het door U.C. geschat jaarverbruik, uit op een maandtermijn van euro 209,85 1 jaar vast. Via Gas/licht.com was er op dat moment aan aanbieding van U.C. op basis van hetzelfde verbruik van euro 175,04 per maand 1 jaar vast. Bij navraag bleek dat aanbod alleen te gelden voor nieuwe klanten. Het is teleurstellend dat bestaande klanten vanuit coulance niet een beter aanbod krijgen aangeboden van U.C. want een verschil van bijna euro 35,- per maand vind ik substantieel. Ik wil graag klant blijven bij U.C. maar wordt nu min of meer gedwongen over te stappen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige klantenservice

Net overgestapt en meteen een hele positieve ervaring met de klantenservice. Open to 21:00. Ik bel om 20:57, omdat mijn termijn bedrag ineens verhoogd werd. Om 21:01 was ik aan de beurt. De verhoging was gebaseerd op historische cijfers en ze kunnen natuurlijk niet weten dat ik onlangs een warmtepomp aangeschaft heb. Het termijn bedrag is meteen aangepast en ik heb deze bevestiging meteen per mail ontvangen. Ik ben blij verrast dat er om 21:00 nog een medewerker mij te woord wilde staan en dat binnen enkele minuten mijn vraag beantwoord is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Voordelig en goede website

Aantrekkelijke kortingen en goede website

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig bedrijf

Ik heb al verschillende jaren een zeer goede ervaring met United Consumers. Wat ze telefonisch beloven maken ze ook waar. Ze doen hun uiterste best om de klanten zo goed mogelijk te informeren. Ik kan deze maatschappij iedereen aanraden

  • Aanbevelen? Ja
2

geen 10% korting meer bij vast contract

af 01-01-2023 geen 10% korting door prijsplafond ? vanTarieven en kortingsregeling UnitedConsumers Energie hanteert vaste leveringstarieven. Deze tarieven gaan in vanaf de startdatum van levering, staan vast gedurende de looptijd van uw overeenkomst en zijn niet onderhevig aan prijswijzigingen. Deze tarieven zijn gebaseerd op de gemiddelde vaste leveringstarieven van de tien grootste energieleveranciers van Nederland. Hierop geven wij u jaarlijks 10% verbruikskorting. Na het eerste uitgediende contractjaar ontvangt u een eenmalige welkomstbonus van € 60,00 voor stroom. Bovenstaande korting ontvangt u via het UnitedConsumers Kortingsprogramma op uw kortingstegoed en is inclusief btw.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een prettige ervaring!

Dit heb ik bij andere energiebedrijven nog nooit meegemaakt, een leuke geste!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Uitsekend!

  • Aanbevelen? Ja
9

Als u de sprong maakt om over te stappen, komt u er zelf achter, gewoon goed!

Ik wil niets anders meer.al jaren een goed bedrijf.klant vriendelijk nummer 1 Waag de sprong en je hebt de hoofd prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk

Altijd snelle afhandeling en vriendelijke medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Heldere en duidelijke uitleg! Nam de tijd voor je om alles goed uit te leggen. Top service. Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

United Consumers is een heel klantvriendelijk bedrijf. Heb je vragen, ze nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden. Ook geen lange wachttijden aan de telefoon. En het bespaarsysteem is een cadeautje erbij. Ongemerkt spaar je een mooi bedrag bij elkaar, wat je kunt gebruiken om iets voor jezelf te kopen of om je energie mee te betalen. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.