Filters

10

Fijn dat jullie mijn telefoon-oproep zo snel en goed beantwoorden!

Heel prettig om al na een paar seconden een vriendelijke en deskundige medewerker te kunnen spreken! Die ook even tijd nam om het antwoord op mijn niet-standaard vraag op te zoeken. en dat duidelijk uit te leggen. Als nieuwe energie-klant is daarom mijn oordeel "uitstekend"!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet luisteren naar argumenten. Klantvriendelijk -1

Ons vaste energie jaarcontract wordt met 257% verhoogd terwijl de energiebelasting en netbeheerderskosten stijgen met 31%. Wij hebben geen problemen met een acceptabele verhoging! Proberen duidelijk te maken dat wij zonnepanelen hebben en dat historisch verbruik niet juist is. Daarnaast spelen wij met de opbrengst van de zon en het opladen van onze zakelijke elektrische auto. Je kan op de website wel je maandbedrag aanpassen naar boven met 200% maar naar beneden maar met 15% en dan gebaseerd op wat UC bepaalt. Klantvriendelijk?, bij andere energiebedrijven konden wij zelf het bedrag bepalen zonder restricties. Elk jaar hebben wij geld teruggekregen, welk belang wordt hiermee gediend, niet het klantbelang.

  • Aanbevelen? Nee
1

Na uitgebleven betalen zeer slecht geholpen

De aanvraag tot uitbetaling van het 'spaartegoed' is netjes op tijd gedaan via de website. Het tegoed is niet uitbetaald. Pas nadat ik contact heb opgenomen werd ik er van beschuldigd dat ik een foutief bedrag heb aangevraagd. Als klant kun je het bedrag helemaal niet aanpassen. Het bedrag wordt nu pas een maand later uitbetaald terwijl het de termijn twee dagen geleden al is verlopen. Er werd niet meegedacht. Er werd geen verontschuldiging aangeboden. Er werd alleen maar verdedigd waarom united consumers niet fout zat. (Wat ze wel zaten).

  • Aanbevelen? Nee
9

Al vanaf het begin bij United Consumers gebleven en nog nooit problemen gehad met deze organisatie!

United Consumers komt bij mij eerlijk en betrouwbaar over. Ik hoef eigenlijk maar weinig te doen want alles loopt daar op rolletjes. Ben al vanaf 2 Dec. 2013 klant en heb de indruk dat daar met plezier gewerkt wordt, en ze geven voldoende en duidelijke informatie. Altijd vriendelijk als je vragen zou hebben en dat maakt mij een tevreden klant! Groetjes, Johan V.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

De communicatie tussen United Consumers en ons als klant gebeurt op een prettige manier,graag zo doorgaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf.

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf en word altijd goed geholpen en correct te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende leverancier voor gas en elektriciteit.

-

  • Aanbevelen? Ja
9

ben erg tevreden

Duidelijk en kan met eventuele vragen altijd terecht

  • Aanbevelen? Ja
4

Positief verrast door belletje van united consumers.

Gistermorgen telefoon gehad ,dit nav mijn ongenoegen over de niet gegeven verbruikskorting. De medewerkster heeft mij keurig uitgelegd ,hoe het kortingsysteem werkt. Ik heb mijn ongenoegen duidelijk kunnen maken. Uiteindelijk tot een goede oplossing gekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Heel goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, heldere communicatie, prima prijs.

Top service, ook telefonisch! Heldere communicatie, eerlijk en zonder poespas! Fijn dashboard als je inlogt. Prima energieprijzen

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet oké

Aflopen energie contract. Week ervoor geen verlenging mogelijk ook niet voor een week later. Dus andere leverancier

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren, omdat de klant nog altijd koning is bij UC

Eind 2005 overgestapt van #Nuon, na een naheffing van 1500,00 voor een 1 persoonshuishouding. Met de opvolgende jaarrekening van UC met het zelfde maandbedrag als voorheen bij Nuon, kreeg ik zelfs 200 euro terug...een duidelijk voorbeeld dat Nuon de zaak belazerde.....sindsdien een uiterst tevreden klant bij UnitedConsumers, ze zijn altijd scherp geprijsd, bieden een zeer goed bereikbare klantenservice, die altijd vriendelijk, meedenkend en kundig is, en als trouwe klant wordt je altijd beloond met een bonus. En gedurende afgelopen jaren met die enorm hoge energieprijzen, bewezen ze duidelijk een goed inkoopbeleid te hanteren want de exorbitante bedragen die sommige niet UnitedConsumerklanten te verduren kregen zijn mij zelfs met een variabel contract gelukkig bespaard gebleven en heeft mijn vertrouwen in UnitedConsumers enkel nog meer versterkt, en raad ik daarom iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

de door mij gemaakte fout in een aanmelding

de door mij gemaakte fout bij het aanmelden van een nieuwe klant , onze zoon voor Gas en Electra . Heeft de werknemer, (Dame) mijn fout telefonisch gecorrigeerd Ben zelf te oud 89 om dat digitaal te kunnen prima service kees verkerk

  • Aanbevelen? Ja
2

NIET DOEN! Je word kapotgeslagen met mailtjes

Overgestapt naar energie via united consumers. Lage tarieven dus klonk goed. Ik word nu echter helemaal gek van alle mailtjes van united consumers. Ik heb me al uitgeschreven voor de nieuwsbrieven maar krijg nog steeds berichten over zorgverzekeringen etc. Etc. STOP HIER EENS MEE!

  • Aanbevelen? Nee
10

heb prima ervaringen met UnitedConsumers Energie

Correcte behandeling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Staan altijd klaar voor advies

Ben al vele jaren tot grote voldoening klant bij united consumers.Waar voor hartelijk dank. Math Konings

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppie

Altijd prima en lekker sparen voor de kerstkadootjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring is heel goed en ik ben al jaren bij united consumers

Ik ben al jaren bij united consumers en ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zijn goed

Ik heb geene negatieve erfahring

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede voorlichting

Goede voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Komen gemaakte afspraken altijd na.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijkheid en goede surves

Ik heb bijna alles bij u.c , korting en prijzen zijn aantrekkelijk. Advies op maat ,en eerlijk advies , dat vind ik supper belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke bekwame medewerker

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Het blijft voor ons toch wel weer dat het gaat om goed luisteren en dan uitvoeren .Bedankt voor de moeite. Groetjes van ons Ria Alphons

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.