Filters

10

goed meedenkende mensen

na problemen goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
1

Het zijn **********, wees gewaarschuwd.

Dat spaarsysteem van ze is systematische oplichting. Ten eerste krijg je het bespaarde bedrag niet automatisch uitbetaald, dit moet je speciaal aanvragen en daarna gaan zij je aanvraag beoordelen. Veel mensen zullen dit niet weten en ook ik nam aan dat het spaartegoed automatisch zou worden verrekend met mijn eindafrekening. Als je daar eenmaal achter bent zeggen zij toe het tegoed te verrekenen met de eindnota, maar dat doen ze vervolgens niet. Nadat jij ze daarop attent hebt gemaakt beweren zij doodleuk dat de verrekening al heeft plaatsgevonden en het nieuwe openstaande spaartegoed €0,- is. Veel mensen zullen aannemen dat dit waar is en op dit punt alsnog afhaken. Daarna krijg je een mail hoe ingewikkeld het allemaal is met afdeling zus en afdeling zo en dingen die elkaar kruisen en interne controles die moeten plaatsvinden. En heel opvallend; “de teruggave van het bespaartegoed is destijds blijven hangen omdat u geen klant meer bent” Wablief? Maar goed, over twee maanden zouden ze “een 0- nota toezenden waar het bedrag op zal worden toegevoegd.” We praten over een bedrag waar ik op dat moment al 8 maanden wachtte. Maar opnieuw betalen ze niet en nu beantwoorden ze niet eens je mails meer. Bovendien is het spaartegoed in het overzicht verdwenen als ware het uitbetaald. Nadat ik op sociale media hierover klaagde kreeg ik alsnog een reactie, maar niet die waarop ik hoopte, want ze weigeren nog steeds te betalen, daar hebben ze vast een hele goede reden voor. Volgende maand is het een jaar geleden dat ik het spaartegoed had moeten krijgen. Als ze maar lang genoeg wachten hoeven ze het helemaal niet meer te betalen, want dan ben ik dood en begraven, een mooi verdienmodel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alsnog tevreden.

Hadden een verschil van inzicht mbt verbruikskorting. Na een telefoontje van hun kant,alles prima opgelost. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Door andere energie leverancier gebeld met nieuw aanbod. Geachte heer Van Gaalen, U heeft zojuist een offerte aangevraagd voor het product Gewoon Energie 1 jaar vast - 12.ACQ. Klik op onderstaande knop om uw offerte te bekijken. Wij kijken ernaar uit om u van een nieuw en scherp energiecontract te voorzien! Offerte bekijken Met vriendelijke groet, Nationale Energiebeheer 073 202 0051

  • Aanbevelen? Ja
10

B

ste keuze ooit gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Altijd correct antwoord op mijn vragen En sparen is een leuke bijeenkomst

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima medewerkers en service

Wij zijn al jaren klant en zijn altijd zeer tevreden , bij telefonisch contact altijd netjes en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vakkundig persoon.

Hier kan geen chatbot ter wereld tegen op. Zeer vakkundig persoon die kan multitasken en hij weet precies hoe hij je kan helpen. Hij luitsert goed en spreekt ook uit ervaring wat verbinding makkelijk maakt. Een perfecte coach voor trainingen. Het word tijd voor opslag voor Toine en als ik een eigen bedrijf zou hebben had ik hem zeer waarschijnlijk gekaapt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima energiebedrijf met goede service

Nooit problemen gehad met het bedrijf, goede communicatie en een voordelig 3 jarig contract.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen!

Ik had een zeer vriendelijke, behulpzame en bekwame medewerker aan de lijn. Ook was de wachttijd zeer kort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzame klantenservice!

Nauwelijks wachttijd en heel prettig contact. Alles wordt helder uitgelegd en indien nodig meteen aangepast.

  • Aanbevelen? Ja
10

Juiste balans persoon & functie

Wat een verademing, wat een aanrader: uitstekend team, juiste aandacht en dito samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzame en deskundige medewerker die rustig de tijd nam om alles uit te leggen

Vriendelijk, rustig, zorgvuldig en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en duidelijk hulp

Deze beste man was een duidelijke en goede hulp bij al me vragen en dacht mee en snapte ook de situatie van 2024 en dus ook die van mij en gaf er een passend aanbod op waar ik zeker mee kan leven. Dit is de rede dat ik bij UnitedConsumers blijf

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon prima

Ik had een vraag hoe men mijn energie die ik terug lever nu berekent, omdat er verschillen zaten wat ik.thuis zelf zie ( solar edge ).ap en wat ik op de maandelijkse opgave zie van United Consumers En dat werd prima uitgelegd..

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Vriendelijke werknemer

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed gesprek

Goed gezellig meedenkend al met al een aardige kundige man die ik aan de lijn had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Als je belt nemen ze super snel op.. ik ervaar dat ik duidelijk en snel word geholpen.. ook wanneer de uitkomst van een nota teveel word..helpen ze je om toch alles netjes voor elkaar te krijgen. Ze helpen je echt! Ik zit er al jaren bij.. ga ook niet meer weg. Prima ervaring. Vandaag zeer goed geholpen door een dame Lisa..ook verstand van zaken en het was super snel geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

service snel persoonlijk contact

Persoonlijk contact, service en vriendelijkheid waren ooit heel normaal. Maar waar vind je dat nog in de huidige gedigitaliseerde, onpersoonlijke, afstandelijke, snel-snellere en meestal (niet werkende) zeer klantonvriendelijke chatbots tijd? Mijn al langere ervaring met UC voelt daarom meer en meer als een verademing. Als je belt, heb je hooguit binnen slechts enkele minuten iemand aan de telefoon, zonder doorschakelen o.i.d. Er wordt goed geluisterd en de tijd genomen voor uitleg/toelichting op vragen. Ook n.a.v. contact via e-mail ontvang je snel een reactie. Vroeger was echt niet alles beter, maar persoonlijke aandacht en service moeten blijven. UC bewijst dat het gelukkig nog zeker wèl kan. Mede daarom zeer tevreden en aanbevolen, houden zo!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Ze namen de tijd om me goed te informeren en te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rustig en duidelijk

Een fijn rustige en duidelijke uitleg een hele vriendelijke man die alle tijd nam om alles duidelijk uit te leggen super tevreden ( maar ! Dit ben al vele jaren)

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundig en vriendelijk personeel.

Het afgelopen half jaar 2 keer contact met jullie opgenomen en beide keren een vriendelijk en behulpzame werknemer aan de telefoon gekregen. De telefoon opgehangen met een glimlach!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede telefonische contactmomenten

Altijd vriendelijk en goed bereikbaar personeel en altijd goed geholpen met het beantwoorden van vragen, ook op financieel gebied!

  • Aanbevelen? Ja
9

Er werd naar me geluisterd, hij was geduldig en beantwoordde mijn vragen duidelijk....

Ik ben al jaren klant bij United Consumer/VGZ en besloot drie jaar geleden ook een Energierekening bij hen af te sluiten. Nu ons contract afliep, vond ik het niet meer dan terecht om contact met ze op te nemen om te beslissen of we wel of niet doorgaan met dit bedrijf. Een zeer behulpzame man, Toine Thomassen, luisterde naar mijn zorgen en vragen. Hij leek erg deskundig en was erg geduldig. In deze gekke en drukke wereld is het geweldig om iemand te vinden die tijd voor je maakt en behulpzaam is. Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kennis van zaken, goede duidelijke uitleg, vriendelijk.

Goede kennis van zaken, goede duidelijke uitleg, vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.