Filters

8

Al jaren klant tot volle tevredenheid

Mijn ervaring is: goede uitleg bij vragen, service is prima en altijd op de hoogte van de mogelijkheden voor mijn energie en autoverzekering. Ik beveel UC aan. Leuk spaarpotje.

  • Aanbevelen? Ja
8

super tevreden

al jaren bij unit consumers energie denken ze mee

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch.

Ben zo tevreden, moet zo weer opnieuw mijn contract bekijken, maar hopelijk kan ik gewoon blijven waar ik nu zit. Ben heel tevreden, zou het iedereen aanraden hoor, ik heb wel alleen de energie, elektra en gas. Maar de rest zal zeker ook goed zijn, hopelijk blijf ik zitten waar ik zit.

  • Aanbevelen? Ja
1

UC wil geen klanten meer met zonnepanelen

Vaste kosten voor teruglevering van zonnepanelen schieten door het dak ik betaal nu 38 euro per maand! Als je belt voor uitleg wordt er gezegd dat ze geen klanten willen die zonnepanelen hebben. Demotivatiebeleid ipv eerlijk de kosten doorberekenen. Zo snel mogelijk opzeggen er zijn genoeg aanbieders die veel goedkoper zijn, De naam United Consumers graag aanpassen die klopt nu niet meer!

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en hulpvaardig

Een probleempje met een rekening werd snel en netjes opgelost. Geen wachttijden bij de telefonische helpdesk, snel en terzake kundig geholpen. En binnen enkele minuten teruggebeld met de juiste oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
1

Negatief contact binnendienst

Ivm d'r komende vakantieperiode tel. Contact gezocht met de binnendienst. Mijn verzoek was of er eerder dan 24-07 as. een aanbieding gemaakt kon worden voor contractverlenging. Dit was niet mogelijk, dan moest ik maar een andere energieleverancier opzoeken Echte klantenbinding!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede energie bedrijf met perfect service desk!!!

Bij united consumers ben ik aangesloten al bijna 4 jaar voor levering energie en ben ik zeer tevreden. Goede, concurreerde prijzen en vooral uitstekend service desk om alle vragen/ opmerkingen maar ook disputen beleeft te beantwoorden en uitleggen. Zij nemen al de tijd en zijn zij telefonisch bereikbaar tot 21.00 uur per werkdag. Maandelijks bij hun uitgebreid website en bij mijn account kan ik uitgebreid mijn gebruik van elektra en gas zien en vanaf vorige maand ook per week!!! Verder bieden ook andere verzekeringen en abonnementen ( heb ik al een mobiele abbo) en ziet ik te denken om mijn auto te verzekeren plus een tankcard.... Kortingen van producten worden ook gegeven die uitbetalen op je bankrekening of besteden bij hun eigen kadoshop...Dus... conclusie een goed bezig bedrijf om consument te bedienen, flexibel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet voor zonnepanelen

Tot op heden goede ervaringen. Maar vooruitkijkend ineens de duurste door de terugleverkosten. Onbegrijpelijk voor een club die is opgericht voor consumentenbelang. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
6

Redelijk

Er zou een compensatie moeten zijn voor mensen die geen zonnepanelen hebben maar wel flink betalen voor de teruglever energie Het is absurd dat je moet betalen terwijl je geen zonnepanelen hebt .

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik vindt het geweldig dat jullie dit doen. Had ik niet verwachtt.

Het is een goed bedrijf en veel service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiterst positief

Nooit geen problemen gehad met UC

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Bij vragen, duidelijke antwoorden. Zeer professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn geholpen!

Zeer vriendelijke meneer die de tijd neemt om de juiste informatie te delen. Adviezen zijn duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijne mensen snel geholpen

Heel correct snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede start!

Prima eerste ervaring met United Consumers. Klantenservice denkt goed mee en bood gewenste oplossing- nadat ik zelf een foutje had gemaakt. Dit scheelde veel geld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima uitleg door vriendelijke man

Naar aanleiding van cowboy verhalen over teruglevering energie heeft meneer mij eea uitgelegd Ook maandbedrag is beoordeeld en aangepast

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect en correct te woord gestaan !

Ik heb nu inmiddels al 3 verschillende medewerkers van united consumers gesproken, en mijn ervaring was uitstekend met alle drie ! Je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan, echt een warme douche voor United Consumers !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend zegt alles.

UItstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassend goed geholpen

De moed zakte me in de schoenen toen ik moest bellen voor een vraag. Tegenwoordig is dat zo een gedoe, in mijn verwachting zag ik een lange wachtrij en slechte, onpersoonlijke hulp. Ik kreeg (na een paar seconde al) een ontzettend aardige dame aan de lijn. Ze hielp me heel goed, ze legde me netjes uit waarom ze zoveel verificatievragen stelde. En ze vroeg me tweemaal, kan ik je nog ergens mee helpen of heb je nog een vraag? Ik stond helemaal perplex, het kan dus wel? Fijne hulp via de telefoon op afstand! Heel erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect geholpen

Snel contact en goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Fijn, duidelijk gesprek

  • Aanbevelen? Ja
10

Incredibly helpful support staff

I spent an entire year trying to fix a problem where the grid operator had assigned the wrong meters to my address. During this time I spoke to United Consumers support staff probably over 30 times over the phone and email, and every single time they were friendly, understanding, responsive, and most importantly helpful in trying to get my problems resolved. I also found the company very flexible in dealing with my issue, in stark contrast to many companies who will stick blindly to their 'protocols' instead of looking at realistic ways to solve a problem.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel erg goed geholpen.

bedankt groeten Fred

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en zeer duidelijke uitleg

Geen lange menu’s om iemand te spreken. Geen lange wachttijd. Toine Thomassen is een zeer vriendelijke medewerker,die alles zeer geduldig en duidelijk heeft uitgelegd. Alle mogelijkheden duidelijk en vriendelijk besproken . Er werd daadwerkelijk naar mij geluisterd,zonder mij het gevoel te geven dat mij iets opgedrongen werd. Vriendelijk,laagdrempelig,en duidelijke “Jip en Janneke”taal. Als de terugleverings tarieven van mijn Zonnepanelen laag of nihil blijven,blijf ik graag klant bij United Consumers

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snel, hulpvaardig en kundig

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.