Filters

6

1e Ervaringen (klant vanaf 23.12.2024)

Kan zeker geen volledig weloverwogen oordeel geven aangezien ik pas vanaf 23 dec. 2024 klant ben van UnitedConsumers. Ik had graag geïnformeerd willen zijn vanaf het begin over: - datum aut. incasso (is 27ste vd maand), - inzicht verbruik (op maandbasis vanaf 1ste vd maand tbv verbruik voorafgaande maand), - inzicht verbruik is ook mogelijk op dagelijkse basis (dit kan in app worden ingesteld). Na tel. contact met UnitedConsumers werden bovenstaande zaken duidelijk aan me uitgelegd. Compliment! Een beter oordeel zou ik waarschijnlijk pas over een aantal maanden kunnen geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik werd heel snel geholpen en de persoon aan de telefoon was zowel vriendelijk als behulpzaam. Het gesprek verliep prettig en vlot wat een groot verschil was in vergelijking met mijn vorige leverancier, waar de communicatie vaak moeizamer was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Efficient

Friendly professional service, kind attention, and good pieces of advice. It was nice to get things done smoothly and very quickly. The information provided was clear and specific enough. In general, maginifc client service.

  • Would you recommend us? Yes
9

Voelde als een ‘normaal gesprek’. Niet zo commercieel en geforceerd qua sfeer.

Voelde als een ‘normaal gesprek’. Niet zo commercieel en geforceerd qua sfeer. Ook werden niet 5 van de 10 regels afgesloten met ‘meneer’. Waar ik persoonlijk nogal ‘jeuk’ van krijg. Niet bij één of twee keer uiteraard. Maar merk dat hier regelmatig nogal mee wordt gegooid bij helpdesken etc. De mensen, meestal dames die ik aan de lijn kreeg weten daadwerkelijk wat van het onderwerp. In dit geval energie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzame medewerker

Het was erg fijn dat ik snel iemand aan de lijn kreeg die direct met me meedacht en pragmatisch communiceerde. Binnen enkele minuten kreeg ik een oplossing aangereikt, compleet met een heldere uitleg. Ik ben zeer tevreden over de service van UnitedConsumers en waardeer het dat zij telefonisch bereikbaar zijn voor persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vakkundige uitleg en aardig met veel geduld!

Angela heeft mij heel vakkundig en geduldig uitleg gegeven over de voor de consument soms niet dagelijkse en lastige materie/complexe tarieven (daluren, terug levering e.d.)

  • Aanbevelen? Ja
9

super

super geholpen ,vriendelijk en altijd behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer snelle reactie en super behulpzaam personeel

De service is uitmuntend! Snelle reacties, vriendelijk en behulpzaam personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk!

Helaas moest ik afgelopen jaar de keuze maken om over te stappen naar een andere leverancier. Vandaag heb ik contact opgenomen met UnitedConsumers om enkele vragen te stellen over mijn vorige contract, en ik was aangenaam verrast door de uitstekende service die ik ontving. Ondanks het feit dat ik geen klant meer ben, werd ik alsnog vriendelijk en professioneel geholpen. Dit bevestigt opnieuw waarom UnitedConsumers altijd bekend stond om hun klantgerichte benadering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlot, vriendelijk en duidelijk

Zeer inzichtelijk, en wat ik het meest prettig vindt: het is nog 'menselijk'. Gewoon iemand aan de telefoon krijgen is alleen om die reden al waarom ik voor United consumers zou kiezen. Ook zijn ze vriendelijk en helpen je duidelijk..

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en duidelijk

Goed geholpen via de telefoon, duidelijke uitleg meteen weer contract voor drie jaar afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Binnen een paar minuten een prima antwoord op mijn vraag.

Goede uitleg over verhogen maandbedrag in 2025 door netbeheerkosten. Samen kwamen we er snel uit! Dank je wel Sandra.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel vriendelijk

Er werd geluisterd naar mijn verbazing van de verhoging van mijn maandbedrag energieverbruik van € 252 naar € 387. Er is nu een voorlopige regeling voorgesteld € 287. Ik ga een aantal dingen nakijken waaronder mijn meter, door het wekelijks gebruik op te nemen en aan UC-E door te geven. Ook wordt binnenkort mijn CV- ketel schoongemaakt en zien we op welke stand de thermostaat van de CV-ketel staat. Nogmaals wat betreft de behandeling van uw medewerker alle lof. Cor van Delft

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig helder en vlot

Fijne heldere open toegankelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en betaalbare kwaliteit en service

Prima energielevering voor een faire prijs. Maar wat echtheid verschil maakt is de bereikbaarheid en snelheid van de klantenservice. Een verademing

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima gesprek.

Telefonisch goed bereikbaar. Heldere uitleg. Vriendelijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend wij zijn heel tevreden

Prima service, duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Tóp!

Altijd even vriendelijk, altijd even behulpzaam, altijd korte wachttijden, altijd alle geduld, ook de tijd voor een gesprek dat net even verder gaat dan puur het contract.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel vriendelijk en goed geholpen

Ik had vragen over mijn overstap en ben daarbij vriendelijk, rustig en deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren klant bij United Concumers

al jaren ben ik naar volle tevredenheid klant bij United Consumers, met Energie - Tanken en zorgverzekering

  • Aanbevelen? Ja
10

fijn direct contact

ik heb van het begin gelijk goede ervaring met jullie

  • Aanbevelen? Ja
9

het is een topper

goed advies

  • Aanbevelen? Ja
10

Oprecht vriendelijke medewerker gesproken. En meer dan uitstekend doir hem geholpen:)

Vlot, duidelijk, sympathiek en mijn vraag werd meteen- én professioneel beantwoord. Zeldzaam zulk service in deze tijden. Deze medewerker absoluut niet laten gaan , UnitedConsumer:)

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk advies

Prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.