Filters

10

Snel, accuraat en klantvriendelijk

Er is was een misverstand over het in gebreken blijven van een maandbetaling. Hoewel voldaan aan de verplichting had ik er beter aangedaan om wat meer aanvullende info (postcode en huisnr.) te verstrekken. Binnen 24 uur was het misverstand opgelost. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechtste ervaring ooit

Ik heb een offerte opgevraagd in november waarin ze nog lagere prijzen hanteerden. Vanaf 1 december hanteren ze dus hogere nieuwe tarieven. Telefonisch is mij verteld dat ik binnen het termijn zat en dat ik kon reageren op mijn offerte. Zij hebben zonder te kijken de nieuwe (hogere) prijzen gehanteerd. Toen ik eenmaal in het systeem van ze kon om alles te controleren, zag ik hun fout en heb ik contact met ze opgenomen. Echter doet hun klantenservice hier niks aan en zijn we een maand verder. Enige optie is om te veranderen van energieleverancier. Echter raad ik United Consumers af! Ze maken fout na fout: telefonisch hebben ze het toegegeven en aangegeven dat ze het zouden verhelpen, ook dat gebeurd niet en moet je er weer achteraan gaan. Uiteindelijk wordt er niks verholpen en zeggen ze alleen: je had eerder (binnen 14 dagen na het ontvangen van je contract) moeten bellen, maar het contract had niet duidelijk staan om hoeveel kWh het zou gaan en in mijn offerte juist wel, dus als leek zie je niet snel dat ze een fout hebben gemaakt waardoor je het pas ziet als je eenmaal in het systeem kan (waar natuurlijk een opzegtermijn aan vast zit dus dan ben je al snel een maandje verder). Kortom: ik raad het iedereen af en ze hebben een hele slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
9

het is een SUPER organisatie

ik ben al jaren klant met 100& tevredenheid de super persoonlijke benadering ((niet eerst 6 wachtende voor u ))de rustige gesprekken aan de telefoon ik heb er bijna alle verzekeringen lopen toppy en dan nog eens het spaarplan wat automatisch bij geschreven word rond uit klasse een super tevreden klant mijn naam G.Verlinden...

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Goede communicatie, altijd bereid voor vragen te beantwoorden . Snel handelen , Kortom een fijn bedrijf . Nu

  • Aanbevelen? Ja
1

United Consumers is duur

United Consumers houdt vast aan het maximum terwijl energieprijzen sterk gedaald zijn. Dit is oplichting!

  • Aanbevelen? Nee
7

helaas nog wat onduidelijk ivm tarieven maar voor de rest, 2022, prima geregeld

Mijn contract liep af op 19/12/22; ivm de plafonds is het zeer onduidelijk wat het gaat worden; bijv. is mijn elektra voorschot van 40 naar 152 euro per maand gegaan, terwijl ik over 2022 ruim 700 euro terug krijg??? Ik vind dat onbegrijpelijk. Ook het antwoord op mijn vraag hoe dat kan, was nou niet duidelijk voor mij, dus liet/laat ik het maar zo en wacht de maanden januari en februari maar af. Volgens jullie heb ik een variabel contract, dus hoop ik, dat het gasvoorschot, zeker nu de gasprijs gedaald is, ook evenredig gaat dalen??? En natuurlijk ook het elektra voorschot; dat ook behoorlijk is verhoogd, maar daar berust ik voorlopig in. De komende maanden zal het uitwijzen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig die stortingen.

Ik wil u vragen om de uitbetalingen voortaan per kwartaal aan mij over te maken.[

  • Aanbevelen? Ja
10

Zijn klantvriendelijk en doen wat ze beloofd hebben !

Fijne maatschappij! Duidelijk , en doen wat ze beloven!!! Ik blijf hier klant!!

  • Aanbevelen? Ja
9

klant vriendelijk .

Altijd correct en geven goede en eerlijke antwoorden op de vragen .

  • Aanbevelen? Ja
10

uiterst positief

snelle verwerking en aantrekkelijke kortingen

  • Aanbevelen? Ja
8

Jammer van de emioticons

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos, heb goede ervaringen met UC

Misschien niet de goedkoopste, maar ook zeer zeker niet de duurste, Heb zeer goede ervaringen met United Consumers, en kan het iedereen aanbevelen. Want de prijs is niet alleen het belangrijkste, maar zeker ook de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede uitleg bij uitleg wordt je vriendelijk te woord gestaan. En zelf met punten sparen is toch een goede meekomer in deze moeilijke tijd waar we het allemaal veel zuiniger aan moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed ,maar kan beter ???

het zou leuker zijn dat u.c. telefonisch beter bereikbaar zou zijn dan kun je persoonlijker iets overleggen. bij deze willen wij u vragen of u onze mail hebt gelezen om ons tarief aan te passen ????????????

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect en zeer correct personeel. Ook wij veranderen niet van energieleverancier.

Ervaring is zeer positief en dus voor ons geen wijziging in de leverancier, en zeker aan te bevelen om naar United Consumers Energie over te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik heb een goede ervaring met United Consumers.

Je word goed op de hoogte houden van alle afrekeningen en van nieuwsbrieven per email. Iedere maand kan je het verbruik zien op de nota. Goed omschreven.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goede, snelle service , geen gedoe, alles prima geregeld

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Al heel wat jaren helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Dom als je er niet bijkomt

Goede service en uitstekende uitleg

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht !!!

Ik ben onlangs overgestapt van Essent naar united Consumers energie. Alles goed en wel. Toen ik eind december zag dat de tegemoetkoming van de overheid a € 190 nog niet binnen was gekomen werd mij telefonisch aangegeven dat ik bij de aanmelding niet heb aangegeven dat het om een woonadres ging en dat het bedrag daarom niet is overgemaakt. Ik ben de afgelopen 10 jaar diverse malen overgestapt en bij geen enkele aanbieder moet dit specifiek aangegeven worden. Maar goed, die dame zegt tegen mij dat het bedrag midden januari 2023 alsnog overgemaakt zal worden. Vandaag nog maar eens gebeld omdat er niets is overgemaakt, krijg ik nu ineens te horen dat het bedrag a € 190 pas word overgemaakt bij de jaarafrekening en als ik het daar niet mee eens was moest ik maar een mailtje sturen. En als je dan een mailtje stuurt krijg je een automatische antwoord dat het erg druk is op de klantenservice en dat de Let op gemiddelde reactietijd 20 werkdagen is. Ik wil graag snel een oplossing voor dit probleem !!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Positief

mijn eerste jaar bij UnitedConsumers-Energie was positief .

  • Aanbevelen? Ja
10

mensen die met je meedenken.

Nu niet in de problemen omdat wij jullie advies hebben opgevolgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Een heel prettig bedrijf zonder drempels,hoge gunning en dat voel je! Zeker in deze vervelende tijden een verademing!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

echt prima zo. verder fijne kerst een een gezond 2023

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon super

blijf zoals je bent

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.