Filters

9

Zeer tevreden over U.C. !

Inmiddels zit ik al jaren bij U.C., en ben zeer tevreden. Duidelijke, snelle communicatie, en vooral betrouwbaar. (persoonlijke mening na XXX jaren) Bij contact (tel./mail) word je goed, en deskundig geholpen. ( geen habbie babbie callcenter figuren ) Tarieven zijn goed. Kortom een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
7

Een leuke manier om te sparen

Mijn ervaring is dat het een leuke manier van sparen is

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben al jaren bij uc

Makkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben zeer tevreden met de gang van zaken en de duidelijkheid

De foutloze berekening van de meet gegevens en het volgen van de prijs ontwikkelingen

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel erg tevreden.

Ze denken met je mee en je krijgt ze direct aan de telefoon of je wordt teruggebeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

SLECHT

Uitbetalen Momenteel heb je een betalingsachterstand bij energie. (IS ONJUIST) Je kunt hierdoor geen uitbetaling van je bespaartegoed aanvragen. Wij verzoeken je contact op te nemen met onze klantenservice om een betaalafspraak te maken. (WORDT MAANDELIJKS GEDAAN, HELPT NIET) Zodra de betalingen voldaan zijn, (IS ONJUIST) kun je een nieuwe uitbetaling van je bespaartegoed aanvragen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Wordt altijd snel en netjes geholpen

Zeer tevreden over gsm / stroom en gas contract ook over berichtgeving van het verbruik

  • Aanbevelen? Ja
6

Moet beter kunnen

Al jaren bij United voor bijna alle diensten. Een camper is noet te verzekeren helaas en met een beetje onderhandelen ben je rechtstreeks bij Vodafone goedkoper uit. Het lokkertje "tegoed" is niet meer van deze tijd. Geef gewoon strakke messcherpe prijzen en acteer op bijvoorbeeld camperverzekeringen.

  • Aanbevelen? Nee
9

contract en eventuele aanpassingen verloopt goed

toegankelijke en goede informatie en informatie mogelijkheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Praktisch en goed

Alles onder 1 dak. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede energieprijzen

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Goede klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

PERFECT

perfect....................................................................................................................................................................................................................................

  • Aanbevelen? Ja
6

redelijk; op vragen volgt snel een reactie:

3 jaarcontract afgesloten, onduidelijkheid blijkt achteraf, overheid kan delen jaarlijks aanpassen, maar niet duidelijk is wat onder overheid valt. Op enkele offferte delen staat bv, 3 jaar vast, blijkt nu toch overheid te zijn, pakt soms positief en soms negatief uit. MAAK DUIDELIJKER OFFERTES ZODAT MISVERSTANDEN VOORLOMEN WORDEN.

  • Aanbevelen? Ja
9

Precies zoals ik verwacht van een/mijn energieleverancier

(Bijna) geen omkijken naar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima.

Nooit echte problemen en steeds vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn inziens de beste energie adviseur

In meeste gevallen kregen we geld terug

  • Aanbevelen? Ja
8

goed overzicht

Met United Consumers Energie krijg ik een goed beeld in mijn energieverbruik. Je moet wel weten of de getrokken conclusie van meer os minder dan gewenst voor jou van toepassing is want er zijn omstandigheden die alleen jij kunt weten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nooit meer iets anders

Altijd duidelijk, geen onverwachte veranderingen, een goede prijs en dan ook nog sparen! Ik ben al jaren bij United Consumers

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima evaring, overzichtelijk en duidelijk

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en transparant.

Vooral de spaartegoeden doen het bij mij goed. Ze worden prima besteed. Ik vraag me alleen af of de slimme meters in de meterkast, vooral die van elektrisch wel goed werken. De rekening blijft hetzelfde hoewel het verbruik minder wordt. Maar dat staat mogelijk los van de organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
7

Als je belt, is er altijd een goed antwoord - op de website soms niet gemakkelijk om te zoeken

Ik heb mijn spaartegoed aangevinkt om apart te zetten en niet uit te betalen. Dat werkt niet, want ik zie niet, dat het saldo groeit

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden

een jaren lange tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
7

Fijne service

Bij United ben je een mens en geen nummer. Vriendelijke mensen aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
10

Prijs/kwaliteit

Hou niet zo van iedere keer veranderen. Het zou fijn zijn dat klanten die al lang gebruik maken van jullie energie, dat die beloont worden. Kijk als voorbeeld naar de ANWB. Met vriendelijke groet, Kees Potters,

  • Aanbevelen? Ja
10

sparen met gemak

ik heb dit al jaren , enige wat ik jammer vind dat ik geen korting meer krijg op mijn zorgverzekering

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.