
Uitstekende klantenservice. Vriendelijk en helder in uitleg en prima bereikbaar. Vertellen geen sprookjes.
Beste Frans, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. We doen ons best om helder te zijn in onze uitleg en ervoor te zorgen dat we goed bereikbaar zijn wanneer je ons nodig hebt. Het is ontzettend leuk om te lezen dat dit ook zo wordt ervaren! Met vriendelijke groet, Toine UnitedConsumers
De mail.over de datum levering energie is niet geheel duidelijk over het ten alle tijde leveren van water en stroom. Als duidelijk is dat er ten allen tijde stroom en water wordt geleverd geeft dat geen onduidelijkheid bij een verhuizing. Gelukkig was de helpdesk direct duidelijk en wordt er een mail met uitleg achteraan gestuurd. Helaas wel eerst over moeten bellen, dit kan voorkomen worden in mijn optiek.
Beste Jacquline, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat onze klantenservice je snel heeft kunnen helpen en dat er een verduidelijkende mail is verstuurd. We gaan ons best doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen door onze communicatie vooraf helderder te maken. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Heel behulpzaam en gaf duidelijk uitleg.
Beste Carolien, Hartelijk bedankt voor je mooie review en je cijfer. Wij zijn blij om te horen dat je duidelijke uitleg hebt gekregen :) Groetjes, Michelle
Hele goede ervaring. What you see is what you get. Personeel is vriendelijk, duidelijk en niets is te veel moeite. Eerlijke prijzen mbt energie levering. Ze maken het ook niet mooier dan t is ( dit mbt de stijgende energieprijzen). Je weet waar je aan toe bent. Geen verborgen agenda's. Website is ook heel inzichtelijk.
Beste Helly, Bedankt voor je mooie review en je ervaringen met UnitedConsumers. Wij hopen uiteraard dat we je deze ervaring altijd blijven geven en zullen onze uiterste best hiervoor doen. Groetjes, Michelle
Ben goed geholpen en klant vriendelijk
Beste Bart, Hartstikke bedankt voor je mooie review. Wij doen onze uiterste best om ten alle tijde je goed te woord te staan, zowel telefonisch als per e-mail. Wanneer je nog vragen hebt, zijn wij altijd bereikbaar. Groetjes, Michelle
Heel fijn dat je iemand kunt bellen en aan de lijn krijgt. Ben heel fijn en goed geholpen door klantenservice. Duidelijke uitleg.
Beste Nelly, Hartstikke bedankt voor je mooie review. We zijn blij om te horen goed geholpen bent en uiteraard zijn wij altijd telefonisch bereikbaar. Je kunt ons altijd bellen op het moment dat je vragen hebt. Groetjes, Michelle
netjes en vriendelijk te woord gestaan
Beste Joyce, Bedankt voor je mooie review. We zijn blij om te horen dat je onze service goed vindt en ook op de juiste manier te woord bent gestaan. Groetjes, Michelle
Goed geholpen Snel opgelost
Beste Sabine, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je goed en snel geholpen bent. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen, en het is fijn dat dit bij jou gelukt is. Met vriendelijke groet, Angela UnitedConsumers
Zeer positieve ervaring en consulente legt alles goed duidelijk en rustig uit met begrip voor de klant.
Beste Ad, Hartelijk dank voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je een zeer goede ervaring hebt gehad en dat onze medewerker alles duidelijk en rustig heeft uitgelegd, zonder druk. Begrip voor onze klanten staat bij ons centraal, en het is mooi dat je dit zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Werd goed geholpen had alle tijd voor mijn
Beste G. Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent en dat er alle tijd voor je werd genomen. We vinden het belangrijk om iedereen de aandacht te geven die nodig is, en het is fijn dat je dit zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Ikzelf ben zeer tevreden met united customers goede service nette behandeling zowel in de app als telefonisch wordt je correct behandeld
Beste Yvonne, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We streven er altijd naar om iedereen correct en vriendelijk te helpen, zowel via de app als telefonisch. Het is fijn om te zien dat je dit ook zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Even opletten: United Consumers splist de energierekening en verschijnt apart op de maandfactuur: Gas en licht dus apart. Even optellen dus. Na telefonisch (sympathiek) contact over de hoogte van de maandelijkse rekening werd het bedrag naar beneden aangepast. Zeer tevreden over de afhandeling. 4 sterren en een tevreden klant.
Beste Johan, We hebben recent contact met je opgenomen naar aanleiding van je review om enkele zaken te verduidelijken. We hebben recent contact met je opgenomen naar aanleiding van je review om enkele zaken te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Originele beoordeling
Overgestapt eind 2024 naar United Consumers, vanwege een goed aanbod mbt de energieprijs (gas en licht). Daarin werd vermeld een maandprijs van € 241. Helaas wordt er in de kleine lettertjes bijvermeld, dat dit de gasprijs is. Eroverheen komt nog de lichtprijs. Normaal krijg je bij energiebedrijven een maandbedrag, inclusief gas en licht, maar united consumers heeft heel sneaky de maandprijzen gesplitst apart in gas en licht. Zo lijkt het, dat je een veel lager bedrag betaald voor gas. Stom, stom, de kleine lettertjes maar lezen. Zijn we er toch weer ingetuind. Dat wordt eind 2025 maar weer oversluiten
Beste Johan, We hebben recent contact met je opgenomen naar aanleiding van je review om enkele zaken te verduidelijken. We hebben recent contact met je opgenomen naar aanleiding van je review om enkele zaken te verduidelijken. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Top
Beste Anita Laterveer, Hartelijk dank voor je positieve review. Wij hopen natuurlijk dat je dit gevoel blijft houden en zullen hier ook naar streven. Groetjes Michelle
Goeie ervaring. Simpel, duidelijke communicatie, duidelijke overzichten
Beste Harry, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je onze bereikbaarheid en duidelijke communicatie waardeert. Dank je wel voor het delen van je feedback. Met vriendelijke groet, Michelle UnitedConsumers
Zoals ik gewend ben van UC is alles snel en goed geregeld, dank daarvoor
Beste Hans, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We doen ons best om alles snel en goed te regelen, en het is fijn om te zien dat dit ook zo door jou wordt ervaren. Dank je wel voor het vertrouwen in UC. Met vriendelijke groet, Laura UnitedConsumers
UnitedConsumers € 322,88 uit je bespaartegoed overgemaakt
Beste Ton, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je bespaartegoed! Ons doel is om onze klanten te helpen besparen en het is fijn dat dit bij jou goed gelukt is. Wij hopen dat je in de toekomst nog meer kan besparen via UnitedConsumers. Met vriendelijke groet, Lisa UnitedConsumers
Vijf weken voor het verlopen van mijn energie contract naar mijn verlengingsaanbog gekeken. Dit was zeer slecht t.o.v. Andere aanbieders. Gebeld met UC maar de bewuste medewerker zei dat het niet anders was. O.a. De terugleververgoeding was 2 maal zo hoog. En er waren ook geen andere mogelijkheden. Toen overgestapt naar een andere leverancier. Daarna ook nog even bij UC gekeken en toen stonden er ineens andere bedragen vermeld. Zo ga je toch niet om met je klanten als je ze behouden wilt.
Beste Dirk, We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als het verlengingsaanbod niet aan je verwachtingen voldoet. De energiemarkt is momenteel erg onvoorspelbaar, wat invloed heeft op de tarieven en aanbiedingen die we kunnen doen. Hoewel we ons best doen om onze bestaande klanten de beste voorwaarden te bieden binnen de huidige marktomstandigheden, is het niet altijd mogelijk om de meest voordelige prijs te garanderen. We betreuren het dat ons aanbod niet volledig aansluit bij jouw verwachtingen. Daarnaast willen we graag uitleggen waarom vaste kosten, zoals de terugleverkosten voor klanten met zonnepanelen, zijn veranderd. Wanneer er stroom wordt opgewekt en teruggeleverd aan het elektriciteitsnet, brengt dit extra kosten met zich mee, bijvoorbeeld voor het beheren van de balans op het elektriciteitsnet. Dit is een algemene ontwikkeling in de energiemarkt. Voorheen werden deze kosten door alle klanten gedeeld, maar bij UnitedConsumers Energie hebben we ervoor gekozen deze kosten eerlijker te verdelen. Dit betekent dat een deel van deze kosten wordt toegerekend aan klanten die stroom terugleveren, afhankelijk van de hoeveelheid teruggeleverde stroom per jaar. Mocht je graag je persoonlijke situatie met ons willen bespreken dan is dit altijd mogelijk. Wij vragen je dan per email of telefonisch contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Altijd bereikbaar en behulpzaam
Beste A.J.J. Engels, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze energie en zorgverzekering! We streven ernaar om altijd bereikbaar en behulpzaam te zijn voor onze klanten, en het is geweldig om te zien dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Michelle UnitedConsumers
Het bedrijf UnitedConsumers heeft een duidelijke site.
Beste Micheal, Bedankt voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je onze website als duidelijk ervaart. Als je nog suggesties hebt om onze site verder te verbeteren, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Fijn dat je gewoon kan bellen en iemand aan de lijn te hebben
Beste R.C.M. van Riel, Dank je voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service. Met vriendelijke groet, Toine UnitedConsumers
Really appreciate the effort to deal in English as my Dutch is not good at all,
Dear Andrea, Thank you for your kind feedback! We’re always happy to assist in English to ensure clear communication and provide the best possible service. Don’t hesitate to reach out if you need anything else! Yours Sincerely. Caspar UnitedConsumers
De medewerkers zijn ervaren gesprekspartners. Nemen initiatief met besparende adviezen. Zijn bereid dingen op een rijtje te zetten, zoals Toine voor mij deed. De website is zeer gebruikersvriendelijk. Mijn dochter is inmiddels naar hen over.
Beste Monique, Dank je voor deze top review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen en super dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je in de toekomst weer gezellig naar UnitedConsumers komt. Met vriendelijke groet, Toine UnitedConsumers
Telefonisch goed bereikbaar. Altijd vriendelijk en eerlijk advies. Makkelijk bedienbare app. Is er een betere prijs kwaliteit binnen verzekeringen te verkrijgen word er op eigen initiatief contact opgenomen.
Beste Anne, Hartelijk dank voor je prachtige feedback! Wat fijn om te horen dat je onze service als duidelijk en vriendelijk hebt ervaren. Wij doen altijd ons best onze klanten snel en goed te helpen. Dank je wel voor je vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Behulpzaam, duidelijk en nemen de tijd.
Beste H.P., Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en de snelheid van ons contact! Wij nemen graag de tijd voor onze klanten om ze zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je positieve feedback. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Ik heb vorig jaar na de jaarafrekening de tarieven vergeleken en kon elders goedkoper terecht. Zelfs bij United Consumers Ik gevraagd of ik ook zo een deal kon krijgen en er werd geantwoord als je het elders beter kunt krijgen dan ga je toch. Helaas werd ik ziek en heb dit jaar hetzelfde traject gevolgd en op een mail geantwoord voor een anders verzekering waarom ik dat zou doen. Na uitleg zou er een speciale aanbieding voor energie klaar staan Dat was een klap inmijn gezicht voor gas en licht betaal ik bij UC 98 per maand maar een contract voor 3 jaar "maar 105" per maand terwijl stroom op dit moment 33% goedkoper is dan vorig jaar op dit tijdstip maar UC denkt als je al meer dan 15 jaar klant bent dan ga je niet Nou ik zit nu nog in d ebedenktijd bij een anders leverancier voor 79 per maand en na een jaar een bonus van 220 bij de jaarafrekening
Beste Jan, Bedankt voor je review en het delen van je ervaringen. Wij doen ons best voor onze klanten het beste aanbod aan te bieden. De energiemarkt is op dit moment erg onvoorspelbaar en soms kunnen er aanbiedingen zijn bij andere leveranciers die goedkoper zijn. Wij doen ons best om voor onze klanten een aantrekkenlijk mogelijk aanbod aan te bieden, maar we kunnen helaas niet altijd garanderen dat we de beste prijs kunnen aanbieden. We begrijpen dat ons huidige aanbod voor jou mogelijk niet aansluit bij wat je verwacht had, en dat betreuren we. We nemen jouw feedback zeer serieus en willen je verzekeren dat we blijven zoeken naar manieren om onze trouwe klanten op een betere manier tegemoet te komen. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.