Filters

1

Terugbetaling teveel betaalde energie laat lang op zich wachten

De eindafrekening voor stroom en gas zou 25 april 2020 plaatsvinden. Gas heel iets bijbetalen (6 euro) stroom voor bijna 5 termijnen terugkrijgen. De bijbetaling van 6 euro was er in no-time af. De uitbetaling door UC heb ik nog steeds niet (1 mei) binnen. Ik heb gemaild (advies van hen in Coronatijd) maar ook gebeld. De medewerkster aan de telefoon was niet klantgericht want "ik was niet hun enige klant en daarbij kon de terugbetaling wel 5 werkdagen duren". Daarna had ik mijn hoop gevestigd op een goede reactie via mail. Nou dat was ook zeer teleurstellend "u hebt al gebeld en ik ga ervan uit dat het is opgelost"....Daar kon ik het mee doen Ik zit nog steeds te wachten om mijn geld

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Al een paar keer wijziging door gegeven van rekeningnummer, dat steeds door het systeem van UC naar het oude rekening nummer wordt omgezet. Daarna ontvang ik een aanmaning met extra incassokosten elke maand, met het bericht dat ik meerdere malen per brief of mail hierover geïnformeerd ben. Dit is niet het geval, alleen de mail met extra incassokosten wordt verzonden. Heb spijt dat ik een contract heb getekend voor 3 jaar, ik onderzoek nu de mogelijkheden om over te stappen naar een andere leverancier die bereid is eventuele boete kosten over te nemen.

  • Aanbevelen? Nee
4

Slechte uitleg over tarieven

Had 3 jarig contract. Tarieven dus vast (behalve toeslagen van overheid e.d.) Kreeg na een jaar een overzicht waar andere terieven op stonden dan contract. Heb via mail 3 keer uitleg gevraagd, maar voor mij zeer onduidelijk. Gelukkig gingen we verhuizen dus conntract op kunnen zeggen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen antwoord op mijn vraag via klantenservice

Ik heb een vraag gesteld over mijn contract en eventuele overstap, maar geen antwoord gekregen terwijl de website beweerd dat er binnen één werkdag wordt beantwoord. Helaas...... niet dus.....

  • Aanbevelen? Nee
5

Matig.

Spijtig dat ik 3 jarig contract heb getekend.

  • Aanbevelen? Nee
4

Te weinig informatie

Ik heb een energie contract maar kan niet kijken of mijn gebruik strookt met mijn maandbedrag.

  • Aanbevelen? Nee
5

Te weinig inzicht in huidige stand van zaken.

Heb een jaarcontract voor energie en gas. Maandelijks betaal ik hier een voorschot. Met de huidige overzichten is het voor mij niet mogelijk om een overzicht te krijgen hoe mijn verbruik is tov mijn betaalde voorschot. Met andere woorden, ik weet niet of ik op het eind bij moet betalen of nog geld terug krijg.

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet nakomen van afspraken

Ondanks een paar keer telefonisch overleg ivm volledig foutieve eindafrekening geen beloofde terugkoppeling maar toch ten onrechte een veel te hoge incasso gedaan. Ze wentelen fout van vorige energieleverancier op mij af en heb ze verteld dat de rechter er maar over moet oordelen. Heb inmiddels de automatische betalingen geblokkeerd.

  • Aanbevelen? Nee
3

Wel veel e-mails over andere producten maar niet wanneer er verlengd word

Voor de tijd geen informatie gehad over de nieuwe tarieven. Ook het niet nakomen van terugbetaling .Terugbetaling gas wel op tijd.Terugbetaling elektra zou omstreeks 25 april zijn nu 1 mei nog niets gezien

  • Aanbevelen? Nee
5

Beter de klant op de hoogte houden

Door problemen binnen jullie betalingssysteem krijg ik mijn nabetaling niet, te laat terug. Jammer dat ik daar zelf achteraan moet bellen. Was beter geweest dat u de klant had geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Duurder

1e verbruikers rapport viel heel erg tegen. Duurder dan vorige leverancier

  • Aanbevelen? Nee
4

Te duur

Door een slimme truc wordt de gas en elektro rekening gescheiden waardoor je gaat denken goedkoper uit te zijn wat daadwerkelijk niet het geval is. Ik stap dit jaar direct over.

  • Aanbevelen? Nee
3

te duur

De kosten voor stroom en gas worden elk afzonderlijk in rekening gebracht. Ik betaal momenteel ca € 80 meer dan vorig jaar.

  • Aanbevelen? Nee
2

Verwarrende voorwaarden.

Overstap naar united consumers heeft me erg veel geld gekost. Minachting van klantenservice naar mij als klant.

  • Aanbevelen? Nee
8

betrouwbaar en prima service.

Al jaren betrouwbaar en correct.

  • Aanbevelen? Ja
6

Nog geen ervaring

Nog geen ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, voordelig en duidelijk!

Tot nog toe ben ik heel tevreden. Op de site kan ik mijn verbruik volgen. Alle informatie die ik wil hebben is overzichtelijk samengesteld. En ook belangrijk United Consumers is voordelig!😂

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik wordt goed geholpen en de korting is top.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon heel erg goed.

ik heb al een jaar of 12 levering van elektriciteit en gas en dat bevalt mij heel erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

zoals het hoort

Overzichten van verbruik zijn pas heel laat in te zien, was voor mij met net nieuwe zonnepanelen licht frustrerend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zeer meedenkend, overzichtelijk, helder en juiste prijzen! Dus ik zegt UC denkt met je mee! 👍

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Ik ben nog te kort klant om iets zinnigs te kunnen zeggen.U bent voordeliger dan mijn vorige aanbieder.

  • Aanbevelen? Ja
8

positief

gaarne zou ik tussentijdse aanpassingen willen zien t.a.v. tarieven, de prijzen op de energiemarkt kelderen zoals nu. tevens wil ik de maandelijkse standen van mijn energieverbruik makkelijker kunnen aflezen nu kan dat alleen via wachtwoorden e.d. dit kan mijns inziens veel simpeler. een mail met dit is uw verbruik gas en dit uw verbruik elektro is meer dan voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
10

Samen geld besparen

UnitedConsumers maakt het mogelijk om geld te besparen. Ze zorgen voor gunstige prijsafspraken en houden je keurig op de hoogte van je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel tevreden

altijd vriendelijk en correct te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.