Filters

10

Goed

Is goed geen gedonder altijd correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Lisa van Vijfeijken helpt ons al jaren uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Geweldig, vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs, goede service, snel geholpen

Ik vindt het een voordelige en prettige leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lage(re) kosten, altijd behulpzaam en meedenkend.

Sinds ongeveer 2004 ben ik aangesloten bij United Consumers. Sindsdien nimmer nog overgestapt. Een concurrent is nog wel eens langsgekomen met de belofte dat zij voor lagere premies konden zorgen. Na inzien van mijn jaaropgaven kon hij niet anders dan toegeven. "U heeft gelijk, ik kan u niet lager aanbieden", waren zijn woorden. Door eigen toedoen kwam ik eens te zitten met een woning die noch verkocht noch verhuurd kon worden. Meerdere malen sloot ik alles af en liet ik weer aansluiten. Ik kreeg niets anders dan begrip en steeds weer werd er van alles voor me geregeld. Zowel op bovengenoemd adres als op het nieuwe. En nog steeds, ruim 20 jaar later, niets dan lof voor United Consumers. Welke vraag je ook hebt, zij bieden antwoord of een alternatief. Kortom: Dik tevreden en daarom een vette ster!

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig en goudeerlijk!!!

Bente heeft me perfect geholpen. Op schaal van 1-10 zou ik een 11 geven!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe top geregeld

Moet nog starten met het contract, maar tot nu toe alles goed en duidelijk geregeld. Duidelijke uitleg gekregen over de welkomstbonus / spaarpotje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze doen wat ze moeten doen

Een jaar lang probleemloos klant geweest. Eindafrekening mooi op tijd. Nu weer s een jaar ergens anders kijken. Wie weet kom ik nog s terug

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer efficiënte en snelle service

To the point oplossen van het probleem, goed bereikbaar, ter zake kundig en vriendelijk, ook de collega's. Snel weer terugbellen en direct een email naar aanleiding van het gesprek. Chapeau !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel aardige dame en alle tijd!

Ik informeerde even over mijn huidige contract en over het vervolg. Er zijn bij ons nogal wat wijzigingen, maar het werd heel goed opgepakt en uitgezocht. Deze dame had alle tijd en geen drammerige verkoperspraat. Gewoon een verademing na alle andere slechte ervaringen met brutale telefonische verkopers. Alleen daarom zou je la klant willen worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

top!

snel iemand aan de telefoon,meedenkend,echt super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel prettig gesprek en hulp

Zie boven ook het beloofde uit vorige over zicht door ook via mailtje gestuurd bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Duidelijke uitleg als ik een vraag had. Prima hoor dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
2

Voorgelogen door klantenservice

Meerdere malen en ook een maand voor het eindigen van mijn contract contact gehad met de klantenservice om een berekening te maken of we qua voorschot goed ingeschat waren en we niet bij hoefde te betalen. Laatste dame gaf aan dat er 12 euro tekort betaald zou zijn. Tevens werd mij in de zomer nadat wij al een half jaar klant waren verteld; Mw. we kunnen geen berekening maken omdat er geen wintermaanden in uw contract zitten dus dat verbruik weten we niet. Waar baseer je dan het voorschot bedrag op......... Eindnota ontvangen moet ruim 200 euro bij betalen. Ik snap dat dit ook verbruikt is door ons. Maar na meerdere malen om een berekening gevraagd te hebben vind ik dit een groot verschil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Na een aantal telefoontjes heeft de medewerker van de klanten service alles opgelost.

De medewerker die mij geholpen heeft was geweldig, Ze heeft zich hard gemaakt voor mij als klant en alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen aangaande de contract tenaamstelling wijziging ivm de aanschaf van zonnepanelen. Nogmaals dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke medewerkster met verstand van zaken!

Lisa heeft me keurig te woord gestaan. Vriendelijk, vrolijk en ter zake deskundig. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg vriendelijk en vooral persoonlijk

Ondanks dat ik nu ga overstappen vond ik de omgang met de klanten erg persoonlijk. Prettig om je als mens behandeld te voelen en niet als klantnummer

  • Aanbevelen? Ja
2

**********

Ze beloven je als je nu overstapt van essent naar ons dan krijgt u. U 500euro van het 3 jaar lid zijn gewoon. Maar als puntje bij het paaltje komt krijg je niks. En staat het net niet op de band dat je een paar keer hebt aangeven ik wil niet weg bij essent om dat ik 500euro krijg van essent..als je belt kunnen ze de persoon niet bereiken die je gebeld heeft GROTE GORE ******** BENDE TRAP NIET IN DEZE OPLICHT PRATIKKEN VAN DEZE GORE BENDE. WEEW GEWAARSCHUWD

  • Aanbevelen? Nee
10

Heerlijk, je spaart zonder er bij na te denken. Lekker gemakkelijk en voordelig.

Heerlijk, je sp aart zonder er bij na te denken. Lekker gemakkelijk envoordelig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg prettig.

Goede informatie over de energie-rekeningen

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele begeleiding en volledige informatie

Zeer prettige en kundige begeleiding tijdens telefoongesprek

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig en volledige informatie door de medewerkster.

Zeer prettig en goed geholpen door de medewerkster, waarbij ik genoeg informatie heb gekregen om een juiste keuze te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!!

Ik had per ongeluk niet gebruik gemaakt van de verhuisservice, dit werd door UC heel mooi opgelost door geen boete bij voortijdig verbreken contract op te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

persoonlijk en doeltreffend

Er bleek een niet door mij op te lossen inlogstoring te zijn. Ik reeg vlot een telefoonverbinding (fantastisch dat jullie dat nog hebben ipv ellenlange vraag+ antwoordlijsten die je bij andere organisaties aantreft. Saskia kon het ook niet oplossen maar zorgde wel via een ander voor de oplossing en binnen een dag was het in orde.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.