Filters

2

Slecht

Bij haperingen van de communicatie van de slimme kunnen ze geen fatsoenlijke grafieken maken van het verbruik in het klantportaal. Bijna iedere leveranciers krijgt iedere 15 minuten data binnen van de slimme meter behalve UnitedConsumers. Die krijgen alleen de data van de eerste van de maand en dan ook nog dagen later. Maar als ze data missen doen ze niets. Informeren de klant niet en ook Stedin niet. Diverse keren aan de telefoon gezeten en het antwoord is: Klant moet het maar uitzoeken. Dit is mijn eerste ervaring met UnitedConsumers en geloof mij ook direct de laatste. Nooit Meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ouderwetse goede service

Je word hier altijd goed te woord gestaan en geholpen. Er is tot nu toe nog altijd voor alles een goede oplossing gevonden, en als je vragen hebt worden ze via alle middelen snel beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Heel vriendelijk en duidelijk echt top

  • Aanbevelen? Nee
10

Servicegericht! Misverstand snel opgelost.

Attente medewerker die het ontstane misverstand snel heeft opgelost. In algemene zin is UC sowieso een goede , betrouwbare partij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed begrepen, en samen tot een goede oplossing gekomen

Fijne samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk zo'n telefoniste!

Melanie legt alles keurig en duidelijk uit, reageert snel op vragen en komt ook pro-actief met opmerkingen, ideeën, enzovoort. Een aanwinst voor United Consumers!

  • Aanbevelen? Ja
8

heel goed gespreek

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

postief

aardig persoon aan de telefoon heel vriendelijk meedenkend en goed op de hoogte van de situatie. Compliment!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel

...

  • Aanbevelen? Ja
7

klantvriendelijk

Prettige contacten, snelle beantwoording op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles in kannen en kruiken geregeld!

Geen omkijken naar, vertrouwd, open en eerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en duidelijk

N.a.v. een niet ontvangen jaaroverzicht belde ik naar UC. Goed geholpen door de medewerkster klantenservice. Zij kon ons e.e.a. duidelijk maken. Hoop en verwacht dat nu alles wordt opgelost, juiste nota, uitlezen meter enz.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer beleefd en behulpzaam

Ik heb een probleem met de gasaansluiting in mijn nieuwe woning. deze is afgesloten door de vorige bewoonster. UC heeft mij prima geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed geholpen

Ik had vragen over mijn overstap van een andere energie maatschappij en de verhoging van de tarieven gas en electra. Ik heb heel erg duidelijke uitleg gekregen en ben ook goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Servicegericht

Er werd direct naar een alternatieve oplossing gezocht om de meterstanden snel door te geven. Diverse opties: app, mail, telefoon. Daarna al spoedig de bevestiging dat alles in goede orde was ontvangen. Een zorg minder: correcte en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

super-vriendelijk-aardig-behulpzaam

verast door deze geweldige mevrouw zij verdient een hele groote bos bloemeb

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Makkelijk telefonisch bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Ik ben goed behandeld t.a.v betalingsregeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Jarenlange ervaring met prima service. Administratie meer dan op orde. Prima Ict.

Fijne leverancier. Tarief transparant. Grootste deel kosten is belastingen heffingen. Dus niet echt beïnvloedbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ben heel blij dat wij jaren geleden hebben gekozen voor United Consumers. Heeft alleen maar voordeel opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service bij weinig geduld (aan onze kant)

Ondanks dat wij zelf erg ongeduldig waren, was de klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben ze onze vragen kunnen behandelen door deze met spoed door te zetten. Erg blij dat alles is opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd vriendelijk en snel contact

Altijd wanneer ik united consumers bel, krijg ik heel snel een medewerker aan de lijn. Altijd heel vriendelijk. En medewerkers hebben verstand van zaken. Heel top. Kunnen heel veel klantenservices van leren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanrader

Op elk gebied een aanrader. Financieel voor op ... maar ook zeker de bereikbaarheid, de tijden waarop ze bereikbaar zijn en hoe makkelijk te vinden. Ook het personeel staat je zeer vriendelijk en uitgebreid te woord.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super geholpen en duidelijke uitleg

Ik ben fijn en rustig geholpen met alle vragen die ik had over de energie nota en het verbruik. Dank je wel Yvette!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.